![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien: ik keerde gewoon alle stereotiepen van Snoopy om, om te laten zien hoe debiel dergelijke discours zijn. Men kan telkens met evenveel argumenten het omgekeerde poneren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 september 2007 om 19:20. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schijnheiligheid troef ... een genetisch kenmerk van de poco. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen jammer dat bepaalde mensen hun blik zo vertroebeld is dat zij daar kost wat kost moeten van maken: bekrompen luie nazi's. Het is erg dat er dadelijk Sieg Heil geroepen wordt als iemand een post doet met een conservatief, rechts of Vlaams idee erin. of anders geven ze een link naar de Gestapo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() In die Antwerpse loketten waait het toch niet? Waarom moeten ze daar dan persé een windbeschermingstextiel hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
iemand vraagt naar de Vlaamse cultuur en ik probeer daar mijn visie op te geven. Jij moet dat onmiddellijk in het belachelijke trekken en de nazi's erbij halen. Triest, intriest is dat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt een trend.... ook in Nederland:
Citaat: Veel zieken na ramadanmaaltijd van gemeente Oss donderdag 27 september 2007 19:34 Diverse deelnemers aan een grote ramadanmaaltijd in Oss zijn na het diner ziek geworden. Ze hebben allemaal last van hun spijsvertering. Dat heeft de gemeente, die het diner aanbood, donderdag bekendgemaakt. Omdat er zo veel klachten zijn binnengekomen, heeft de GGD een onderzoek ingesteld naar de oorzaak van de besmetting. Het is niet duidelijk hoeveel deelnemers er precies ziek zijn geworden. Alle ruim tweehonderd mensen, autochtonen en allochtonen, die woensdagavond deelnamen aan de maaltijd, hebben een excuusbrief ontvangen van de gemeente. Onder de deelnemers waren ook de burgemeester, wethouders en raadsleden. In ieder geval twee wethouders voelden zich ziek na het ramadandiner. Ontlastingonderzoek Een tiental deelnemers heeft het verzoek gekregen een vragenlijst in te vullen en mee te doen aan een ontlastingonderzoek, zo meldt de website van de gemeente. De Voedsel en Waren Autoriteit is ingeschakeld om een controle uit te voeren bij de leverancier van de maaltijd, een Turks restaurant in Oss. Door Claudia van Zanten http://www.elsevier.nl/nieuws/nederl...235/index.html ------------------------------ Zou ons Edina al hersteld zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft die mensen varkensvlees gegeven?
![]() En wat edina betreft zou ik me maar geen zorgen maken, die klapt dat akkefietje wel goed. Laatst gewijzigd door daiwa : 28 september 2007 om 00:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen dank! Als je nu maar stopt met zagen en foutieve informatie verspreiden (al vrees ik dat het ijdele hoop is...) Laatst gewijzigd door Edina : 28 september 2007 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
|
![]() Ik heb nergens beweerd dat er geen buurtbewoners op die manifestatie aanwezig waren, maar wel dat ze slechts een zeer kleine fractie van een ook al klein aantal manifestanten uitmaakten. Als je dan weet hoeveel volk er op het ramadanfestival gepasseerd is, dan is het wel duidelijk hé! Ik begrijp niet goed waarom sommigen zo graag hun ogen sluiten voor feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Gouverneur
|
![]() Daar zijn toch bitter weinig autochtonen te zien, op enkele na zoals die vrouw met de hond. Voor de rest verwar je autochtonen met Turkse mensen en Kosovaren (ook blonde types) met een westers uiterlijk, ik heb die mensen GEEN Nederlands horen praten, maar een taal die ik niet versta . En die man (met bril) met de rug naar de camera is een Nederlander die hier tijdelijk werkt (ik ken hem en heb daar met hem gepraat). Jij gelooft je eigen leugens....
Laatst gewijzigd door Neptunus : 28 september 2007 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgende keer gratis maaltijden uitdelen op kosten van de Antwerpse belastingbetaler en je gaat eens zien dat er meer dan 300 personen aanwezig zullen zijn op de anti-islamiseringsbetoging. Wat denk je? Verder sluit ik me aan bij Neptunus: buiten een paar bejaarden zie ik écht niet veel Sinjorensnuiten. Maar kom, niet getreurd: we zullen eens zien hoeveel moslimallochtonen er aanwezig zullen zijn op de gratis kerstmaaltijd die de stad Antwerpen gaat aanbieden. Verbroedering weetjewel! Hopelijk dan niet zoals in Rotterdam waar aan de buurtbewoners gevraagd werd ieder een bepaalde maaltijd mee te brengen, maar het moest dan wel met vlees van onverdoofd geslachte dieren zijn "halal" dus..; met KERSTMIS dus! Ik geloof dat er toen ook weinig autochtonen aanwezig waren... de racisten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 september 2007 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister
|
![]() Als de Amtwerpse autochtonen niet kwamen heeft dat enkel met hun persoonlijke mening over islamieten te maken, of dat ze gewoon niet konden gaan door werk enz.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
|
![]() Welke speculatie? Dat er veel buurtbewoners op het festival aanwezig waren? Ik ken veel mensen die daar in de buurt wonen (en ook mensen die op het plein een zaak hebben trouwens) én die aanwezig waren, beste Adrian. Veel speculatie komt daar echt niet bij kijken...
|
![]() |
![]() |