Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2007, 09:58   #261
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
En wat is vlaams/belgische cultuur precies?
Zie post 107
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 19:19   #262
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
u bent duidelijk niet gelukkig met Vlamingen te moeten samen leven.Ga eens elders een kijkje nemen of u iets beter vind, het zou dom zijn om dat te missen, men leeft maar één keer.
Ik leef toch niet samen met Vlamingen? (Ik zou er overigens niets op tegen hebben met Vlamingen samen te leven, hoor...)

Bovendien: ik keerde gewoon alle stereotiepen van Snoopy om, om te laten zien hoe debiel dergelijke discours zijn. Men kan telkens met evenveel argumenten het omgekeerde poneren.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 27 september 2007 om 19:20.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 20:05   #263
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik leef toch niet samen met Vlamingen? (Ik zou er overigens niets op tegen hebben met Vlamingen samen te leven, hoor...)

Bovendien: ik keerde gewoon alle stereotiepen van Snoopy om, om te laten zien hoe debiel dergelijke discours zijn. Men kan telkens met evenveel argumenten het omgekeerde poneren.
Als linkse hypocriet vind je het discours dan ineens niet meer debiel van zodra het over de allochtone (Marokkaans, Turkse, ...) identeit gaat die dan ineens wel bestaat en MOET gerespecteerd worden (inclusief de religieuse of culturele debiliteiten zoals de hoofddoek etc.)
Schijnheiligheid troef ... een genetisch kenmerk van de poco.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 21:56   #264
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Als linkse hypocriet vind je het discours dan ineens niet meer debiel van zodra het over de allochtone (Marokkaans, Turkse, ...) identeit gaat die dan ineens wel bestaat en MOET gerespecteerd worden (inclusief de religieuse of culturele debiliteiten zoals de hoofddoek etc.)
Schijnheiligheid troef ... een genetisch kenmerk van de poco.
Allochtone identiteit bestaat niet en moet niet gerespecteerd worden; hoofddoek is een kledingstuk, handig tegen de wind en nog steeds veelgebruikt door oudere autochtone Europese vrouwen: niets met religie, cultuur of identiteit te maken.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 22:35   #265
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Ik heb echt weinig tijd, maar omdat gij het zo schoon vraagt kijk:

Wat is typisch Vlaams:
Vlamingen voelen zich het meest verbonden met Vlaanderen en hun gemeente, weinig met België of hun provincie waar ze wonen.
De Vlaamse gevoelens van de Vlamingen worden niet beknot door associaties met extreem recht of racisme.

Wat is een Vlaming:
een levensgenieter, is bescheiden, is beleefd, zoekt compromissen, is vlijtig, is een plantrekker, is vriendelijk, is behulpzaam, is eerlijk

De Vlaming en zijn symbolen die hij op handen draagt:
de Vlaamse taal, de leeuw en Vlag, de ronde van Vlaanderen, 11 juli, het volkslied, de guldensporenslag, de ijzertoren

Typisch Vlaams in de Vlaming zijn leefwereld:
Cafés, gastronomie, wielrennen, duivenmelken, fanfares, restaurants, vinkenzetten, carnaval, motorcross, biljart

Typisch Vlaamse producten kenmerkend voor Vlaanderen:
Friet, bier, witloof, chocola, mosselen, stoofvlees, waterzooi, asperges, pensen, hutsepot, patisserie, …….

Waar Vlamingen trots op zijn:
De historische steden, de Vlaamse taal, de Vlaamse werklust, het Vlaamse opleidingsniveau, de Vlaamse oude schilderkunst, de levensgastronomie, de Vlaamse savoir-vivre, de biercultuur, het Vlaamse landschap, ……
Hey Alberto, ik had de jouwe niet gelezen: maar 't komt ongeveer overeen met de mijne, alleen is de jouwe een stuk uitgebreider.
Alleen jammer dat bepaalde mensen hun blik zo vertroebeld is dat zij daar kost wat kost moeten van maken: bekrompen luie nazi's. Het is erg dat er dadelijk Sieg Heil geroepen wordt als iemand een post doet met een conservatief, rechts of Vlaams idee erin. of anders geven ze een link naar de Gestapo.
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2007, 22:36   #266
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Allochtone identiteit bestaat niet en moet niet gerespecteerd worden; hoofddoek is een kledingstuk, handig tegen de wind en nog steeds veelgebruikt door oudere autochtone Europese vrouwen: niets met religie, cultuur of identiteit te maken.
In die Antwerpse loketten waait het toch niet? Waarom moeten ze daar dan persé een windbeschermingstextiel hebben?
Oud 27 september 2007, 22:39   #267
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar uw argumenten zijn nep-argumenten. U weet zelf ook dat we geen nazi's zijn, dat we wél harde werkers zijn (tenzij voor een baas die ons uitbuit),...
iemand vraagt naar de Vlaamse cultuur en ik probeer daar mijn visie op te geven. Jij moet dat onmiddellijk in het belachelijke trekken en de nazi's erbij halen. Triest, intriest is dat
Oud 28 september 2007, 00:26   #268
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het wordt een trend.... ook in Nederland:

Citaat:
Veel zieken na ramadanmaaltijd van gemeente Oss

donderdag 27 september 2007 19:34

Diverse deelnemers aan een grote ramadanmaaltijd in Oss zijn na het diner ziek geworden. Ze hebben allemaal last van hun spijsvertering.

Dat heeft de gemeente, die het diner aanbood, donderdag bekendgemaakt. Omdat er zo veel klachten zijn binnengekomen, heeft de GGD een onderzoek ingesteld naar de oorzaak van de besmetting.

Het is niet duidelijk hoeveel deelnemers er precies ziek zijn geworden. Alle ruim tweehonderd mensen, autochtonen en allochtonen, die woensdagavond deelnamen aan de maaltijd, hebben een excuusbrief ontvangen van de gemeente.

Onder de deelnemers waren ook de burgemeester, wethouders en raadsleden. In ieder geval twee wethouders voelden zich ziek na het ramadandiner.

Ontlastingonderzoek
Een tiental deelnemers heeft het verzoek gekregen een vragenlijst in te vullen en mee te doen aan een ontlastingonderzoek, zo meldt de website van de gemeente.

De Voedsel en Waren Autoriteit is ingeschakeld om een controle uit te voeren bij de leverancier van de maaltijd, een Turks restaurant in Oss.

Door Claudia van Zanten

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederl...235/index.html
------------------------------

Zou ons Edina al hersteld zijn?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 00:48   #269
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Wie heeft die mensen varkensvlees gegeven?

En wat edina betreft zou ik me maar geen zorgen maken, die klapt dat akkefietje wel goed.

Laatst gewijzigd door daiwa : 28 september 2007 om 00:51.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 11:56   #270
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
maar Edina, pl�*�*ts nu toch eens wat foto's met je autochtone buurtbewoners op!
Speciaal voor Circe, het forumspook, e.a., die blijkbaar te lam zijn om naar de foto's te gaan kijken (tenzij dan Polly Correct om na heel veel zoekwerk een foto te vinden waarop enkel allochtonen te zien zijn)...

Naam: foto1.jpg
Bekeken: 141
Grootte: 65,4 KB Naam: foto2.jpg
Bekeken: 145
Grootte: 63,4 KB Naam: foto3.jpg
Bekeken: 144
Grootte: 66,4 KB
Naam: foto10.jpg
Bekeken: 143
Grootte: 61,5 KB Naam: foto5.jpg
Bekeken: 159
Grootte: 65,1 KB Naam: foto6.jpg
Grootte: 59,5 KB Naam: foto20.jpg
Bekeken: 149
Grootte: 56,0 KB
Naam: foto7.jpg
Grootte: 71,1 KB Naam: foto8.jpg
Bekeken: 147
Grootte: 72,4 KB Naam: foto9.jpg
Bekeken: 149
Grootte: 59,1 KB
Naam: foto4.jpg
Bekeken: 159
Grootte: 67,7 KB Naam: foto11.jpg
Bekeken: 142
Grootte: 67,2 KB Naam: foto12.jpg
Bekeken: 151
Grootte: 67,1 KB
Naam: foto13.jpg
Bekeken: 146
Grootte: 53,4 KB Naam: foto14.jpg
Bekeken: 146
Grootte: 60,4 KB Naam: foto15.jpg
Bekeken: 155
Grootte: 68,3 KB
Naam: foto16.jpg
Bekeken: 148
Grootte: 59,4 KB Naam: foto17.jpg
Grootte: 65,1 KB Naam: foto18.jpg
Bekeken: 150
Grootte: 57,1 KB

Geen dank! Als je nu maar stopt met zagen en foutieve informatie verspreiden (al vrees ik dat het ijdele hoop is...)

Laatst gewijzigd door Edina : 28 september 2007 om 12:01.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 12:05   #271
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Oh, maar het was een combo van beide, hoor. Enfin, 'k zag er een paar mensen waarvan ik weet dat ze bijlange niet in A'pen wonen. Daar niet van. Maar ook een paar die ofwel goed toneelspelen ofwel daar effectief wonen.
Ik heb nergens beweerd dat er geen buurtbewoners op die manifestatie aanwezig waren, maar wel dat ze slechts een zeer kleine fractie van een ook al klein aantal manifestanten uitmaakten. Als je dan weet hoeveel volk er op het ramadanfestival gepasseerd is, dan is het wel duidelijk hé! Ik begrijp niet goed waarom sommigen zo graag hun ogen sluiten voor feiten.
Oud 28 september 2007, 12:08   #272
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Daar zijn toch bitter weinig autochtonen te zien, op enkele na zoals die vrouw met de hond. Voor de rest verwar je autochtonen met Turkse mensen en Kosovaren (ook blonde types) met een westers uiterlijk, ik heb die mensen GEEN Nederlands horen praten, maar een taal die ik niet versta . En die man (met bril) met de rug naar de camera is een Nederlander die hier tijdelijk werkt (ik ken hem en heb daar met hem gepraat). Jij gelooft je eigen leugens....

Laatst gewijzigd door Neptunus : 28 september 2007 om 12:11.
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 15:30   #273
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
In die Antwerpse loketten waait het toch niet? Waarom moeten ze daar dan persé een windbeschermingstextiel hebben?
mischien voor als er scheten gelaten worden?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 15:33   #274
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het wordt een trend.... ook in Nederland:

Citaat:
Veel zieken na ramadanmaaltijd van gemeente Oss

donderdag 27 september 2007 19:34

Diverse deelnemers aan een grote ramadanmaaltijd in Oss zijn na het diner ziek geworden. Ze hebben allemaal last van hun spijsvertering.

Dat heeft de gemeente, die het diner aanbood, donderdag bekendgemaakt. Omdat er zo veel klachten zijn binnengekomen, heeft de GGD een onderzoek ingesteld naar de oorzaak van de besmetting.

Het is niet duidelijk hoeveel deelnemers er precies ziek zijn geworden. Alle ruim tweehonderd mensen, autochtonen en allochtonen, die woensdagavond deelnamen aan de maaltijd, hebben een excuusbrief ontvangen van de gemeente.

Onder de deelnemers waren ook de burgemeester, wethouders en raadsleden. In ieder geval twee wethouders voelden zich ziek na het ramadandiner.

Ontlastingonderzoek
Een tiental deelnemers heeft het verzoek gekregen een vragenlijst in te vullen en mee te doen aan een ontlastingonderzoek, zo meldt de website van de gemeente.

De Voedsel en Waren Autoriteit is ingeschakeld om een controle uit te voeren bij de leverancier van de maaltijd, een Turks restaurant in Oss.

Door Claudia van Zanten

http://www.elsevier.nl/nieuws/nederl...235/index.html
------------------------------

Zou ons Edina al hersteld zijn?
Hallal-voedsel, hé?Tja, men moet daar aan gewoon zijn om dat te verdragen...
Oud 28 september 2007, 15:38   #275
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Speciaal voor Circe, het forumspook, e.a., die blijkbaar te lam zijn om naar de foto's te gaan kijken (tenzij dan Polly Correct om na heel veel zoekwerk een foto te vinden waarop enkel allochtonen te zien zijn)...

Bijlage 25847 Bijlage 25848 Bijlage 25849
Bijlage 25856 Bijlage 25851 Bijlage 25852 Bijlage 25866
Bijlage 25853 Bijlage 25854 Bijlage 25855
Bijlage 25850 Bijlage 25857 Bijlage 25858
Bijlage 25859 Bijlage 25860 Bijlage 25861
Bijlage 25862 Bijlage 25863 Bijlage 25864

Geen dank! Als je nu maar stopt met zagen en foutieve informatie verspreiden (al vrees ik dat het ijdele hoop is...)
En wat wilt u nu bewijzen? Waar zit u ergens trouwens?
Oud 28 september 2007, 15:39   #276
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb nergens beweerd dat er geen buurtbewoners op die manifestatie aanwezig waren, maar wel dat ze slechts een zeer kleine fractie van een ook al klein aantal manifestanten uitmaakten. Als je dan weet hoeveel volk er op het ramadanfestival gepasseerd is, dan is het wel duidelijk hé! Ik begrijp niet goed waarom sommigen zo graag hun ogen sluiten voor feiten.
Omdat jij ook een leuke portie speculatie er door aan't rammen bent. Dat besef je toch zelf ook?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 17:02   #277
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OP 0110 was ook veel volk: dat was ook gratis.
Volgende keer gratis maaltijden uitdelen op kosten van de Antwerpse belastingbetaler en je gaat eens zien dat er meer dan 300 personen aanwezig zullen zijn op de anti-islamiseringsbetoging.
Wat denk je?

Verder sluit ik me aan bij Neptunus: buiten een paar bejaarden zie ik écht niet veel Sinjorensnuiten.

Maar kom, niet getreurd: we zullen eens zien hoeveel moslimallochtonen er aanwezig zullen zijn op de gratis kerstmaaltijd die de stad Antwerpen gaat aanbieden. Verbroedering weetjewel!

Hopelijk dan niet zoals in Rotterdam waar aan de buurtbewoners gevraagd werd ieder een bepaalde maaltijd mee te brengen, maar het moest dan wel met vlees van onverdoofd geslachte dieren zijn "halal" dus..; met KERSTMIS dus!
Ik geloof dat er toen ook weinig autochtonen aanwezig waren... de racisten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 28 september 2007 om 17:06.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 18:49   #278
Bolsjewiek
Minister

Bolsjewiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Edina,
Ik baser me op de realiteit die ik TER PLAATSE heb waargenomen. Jij probeert jezelf een rad voor de ogen te draaien in al je bekeringsijver.
Als de Amtwerpse autochtonen niet kwamen heeft dat enkel met hun persoonlijke mening over islamieten te maken, of dat ze gewoon niet konden gaan door werk enz.

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2007, 19:09   #279
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Daar zijn toch bitter weinig autochtonen te zien, op enkele na zoals die vrouw met de hond. Voor de rest verwar je autochtonen met Turkse mensen en Kosovaren (ook blonde types) met een westers uiterlijk, ik heb die mensen GEEN Nederlands horen praten, maar een taal die ik niet versta . En die man (met bril) met de rug naar de camera is een Nederlander die hier tijdelijk werkt (ik ken hem en heb daar met hem gepraat). Jij gelooft je eigen leugens....
LOL! Ik zou zeggen: koop een brilletje én een gehoorapparaatje (of bekijk de foto's op groot formaat op de site). De wereld zal er op slag anders uitzien. Turkse mensen en Kosovaren, die waren er ook ja, net zoals autochtonen. Niet zelden door elkaar gemengd. Maar dat kan een islamofoob persoon zoals jij waarschijnlijk niet vatten. Je bent echt zielig hoor...
Oud 28 september 2007, 19:12   #280
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Omdat jij ook een leuke portie speculatie er door aan't rammen bent. Dat besef je toch zelf ook?
Welke speculatie? Dat er veel buurtbewoners op het festival aanwezig waren? Ik ken veel mensen die daar in de buurt wonen (en ook mensen die op het plein een zaak hebben trouwens) én die aanwezig waren, beste Adrian. Veel speculatie komt daar echt niet bij kijken...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be