![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#263 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wetende hoe het er op congressen aan toe gaat vrees ik dat Bart de Wever wel degelijk de N-VA is.
![]() |
#265 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik herhaal dus mijn woorden: Gezien de VU ook in de Belgische logica meestapte is de N-VA gescheten de VU.
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben eens benieuwd of de N-VA op deze manier Mark Demesmaeker aan boord zal kunnen houden ... volgens mij gaat die zijn schup afvegen, en terecht ! en dan is het gedaan met de N-VA ... |
|
![]() |
![]() |
#272 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En juist omdat die splitsing a) gewild is door de Vlamingen en b) perfect mogelijk was, pleegt Bart Dewever nu verraad. Het is geen verraad om een eis op te geven die geen kans maakt. Het is geen verraad om zich neer te leggen bij de wil van de meerderheid. Voor een volksnationalist als BDW is het wel verraad om zijn volk - die nota bene door hem werd geradicaliseerd - nu de rug te keren. Met aanvoerders als Bart Dewever hadden de Vlamingen in 1302 de guldepnsporenslag nooit gewonnen. Zij kunnen wel hun troepen in slagorde brengen, maar eens dat gebeurd is weten ze niet meer wat doen en hijsen dan maar de witte vlag. |
|
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Minister-President
|
![]() Oja en wat Bartje nog doet dat is het Vlaams Belang gelijk geven. Door het bewijs te leveren dat zijn strategie niet werkt. Dat het inderdaad beter om alles af te breken en nooit aan iets mee te werken todat België vanzelf barst. BDW die toont nu aan dat dat de enige juiste strategie is.
|
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#277 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#278 |
Minister-President
|
![]() Holahola. Ik gebruik de terminolgie en het denkkader van mijn slachtoffer. Hij is een nationalist en in die zin kan hij alleen als een verrader gezien worden. "Van verraad tot verraad kom je tot de Vlaamse staat" weet je wel? Welnu, de arme man koopt met zijn verraad niets meer dan een peperdure pseudo-spltsing van BHV en een vage en niet gemeende belofte ivm met een staatshervorming.
Ik ben een pragmatische separatist. De splitsing van België is in het voordeel van alle Belgen want de toestand verziekt jaar na jaar. België zelf is een bron van spanningen. Dat is mijn visie. Wat ik wel niet kan doen dat is mij verheugen of lachen met de naïviteit van de nationalistische leiders. Wij (ook jij) betalen allemaal een prijs voor de triestige vertoning in de wetstraat. Beloftes worden op de meest cynische wijze herhaald tot de mensen erin geloven, waarna ze doodleuk worden ingeslikt. Dit voedt de antipolitiek enorm en daar wordt niemand beter van. Laatst gewijzigd door Kaal : 15 oktober 2007 om 16:00. |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze straatvechters hebben op 20 jaar nog geen morzel resultaat bekomen, integendeel. Integendeel. Ik vind dat CD&V/NVA zeer goed bezig zijn. Bart de Wever is van een totaal ander niveau dan de bende van Dewinter en consoorten. Laatst gewijzigd door PieterP : 15 oktober 2007 om 17:07. |
|
![]() |