![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister-President
|
![]() Wie zegt dat Nys 'dezelfde' is??
Daarbij, er zijn genoeg mensen (BV's) die tonnen geld verdienen, maar die er niet mee 'tekoop' lopen. Boonen is een heel goede wielrenner, dat ontken ik niet, maar hij kan niet met het BV'schap om, dat is duidelijk. In dit 'liefdesspel' zullen we snel weten wie het 'kind' is... De rijke Boonen of het knap meisje... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Metternich jongen, gij gaat gewoon nog keihard een libertariër worden, ooit!
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister
|
![]() Citaat:
-Wil ze zelf een relatie met Tom? Als het antwoord 2 keer 'ja' is, hou je dan met je eigen zaken bezig.
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat hebben maandstonden met rijpheid te maken? ![]() Sommigen hebben hun maandstonden op hun 11 jaar al. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Minister
|
![]() Maanstonden zijn bij mensen dat dichter bij de natuur leven de overgang naar een volwassene leven en tijd om verantwoordelijkeid op te nemen en de kindertijd achter te laten.Bij mannen zal het de baardgroei zijn,denk ik.
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 7 december 2007 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Minister
|
![]() Ja, dat kan zijn maar hier is dat niet meer zo. Er zijn teveel onnatuurlijk invloeden die ervoor zorgen dat een meisje vaak vroeger haar maandstonden krijgt. Terwijl ze absoluut nog niet rijp is. De dochter van een vriendin had zelfs heel vroeg haar maandstonden. Op haar 9 jaar, terwijl ze nog met poppen speelde toen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#269 |
|
![]() dus met andere woorden ongeacht de leeftijd ? maw jij wilt pedofilie legaliseren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Minister
|
![]() Ik begrijp wel wat je bedoelt maar ergens moeten ze wel een grens trekken. In de praktijk wordt daar wel soepel mee om gegaan en bekijkt men geval per geval. De grens is er dus wettelijk wel maar zo strikt wordt die niet toegepast omdat iedere situatie weer anders is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
|
![]() wie tegen een minimumleeftijd is door de wetgever opgelegd is niet tegen pedofilie want vind dat seks nooit strafbaar mag zijn ongeacht de leeftijd.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
|
![]() ik ben ook akkoord dat een minimumleeftijd moeilijk te bepalen is en individueel verschillend maar er moet absoluut een wettelijke minimumleeftijd blijven om kinderen tegen pedofilie te beschermen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Pedofilie is een act dat in éénrichting is ,niet?Als er sprake is van toestemming uit beide zijde zie ik geen probleem.Ik wil er nog bijvoegen dat jonge kinderen die wel opgevoed zijn eerst te rade gaan bij papa en mama.Vrijheid eist een tol.
![]() |
![]() |
#275 | |
|
![]() Citaat:
en vanaf hoe oud kan men een kind een eigen wil toebedelen ? vanaf hoe oud kan je een kind geloven als het zegt dat het dat zelf wil ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() maw overduidelijk voorstander van de legalisatie van pedofilie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laast leerde ik een meisje van 21 en ik ben er 44,so what?Dat meisje val voor oudere mannen lol en dat al een heel tijdje...
![]() |
![]() |
#279 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 7 december 2007 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
|
![]() dat is een ontwijkend en dus bevestigend antwoord. In nederland is er een partij de dezelfde mening heeft als jij - mss kan je je erbij aansluiten.
![]() |
![]() |