Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 december 2007, 12:12   #261
De Prof
Minister-President

De Prof's schermafbeelding

Standaard

Wie zegt dat Nys 'dezelfde' is??
Daarbij, er zijn genoeg mensen (BV's) die tonnen geld verdienen, maar die er niet mee 'tekoop' lopen.

Boonen is een heel goede wielrenner, dat ontken ik niet, maar hij kan niet met het BV'schap om, dat is duidelijk.

In dit 'liefdesspel' zullen we snel weten wie het 'kind' is...
De rijke Boonen of het knap meisje...
De Prof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 12:16   #262
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof Bekijk bericht
Wie zegt dat Nys 'dezelfde' is??
Daarbij, er zijn genoeg mensen (BV's) die tonnen geld verdienen, maar die er niet mee 'tekoop' lopen.

Boonen is een heel goede wielrenner, dat ontken ik niet, maar hij kan niet met het BV'schap om, dat is duidelijk.

In dit 'liefdesspel' zullen we snel weten wie het 'kind' is...
De rijke Boonen of het knap meisje...
Hij kan niet met het BV schap om? Zijn er daar misschien regeltjes voor? Niet je hart volgen, geen dure dingen kopen, zeker niet doen wat de normale zelfstandige ook massaal doet (belastingen ontduiken), grappig, Boonen is Boonen, so what, of hij nu bekend is of niet, wij hebben niets te zeggen over zijn gedrag, Boonen is geen publieksobject.
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 13:36   #263
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Wat Tom Boonen doet, kan mij eigenlijk geen klop schelen.
Metternich jongen, gij gaat gewoon nog keihard een libertariër worden, ooit!
Oud 7 december 2007, 16:23   #264
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrij Vlaanderen Bekijk bericht
Wat vinden jullie hiervan? In het Laatste Nieuws zijn er al tal van negatieve reactie's van (ex) fans van Tom Boonen.Hij is al 2 jaar (!) stapel op een meisje (lees kind!) van 14 jaar (nu 16).Waar moeten we ergens de grens gaa trekken? Op liefde staat geen leeftijd maar is is er volgens mij ver over...het is een kind in godsnaam! Wat is de volgende stap van hem? Nog jonger? 14...12 jaar?? Je hebt er gelegen bij mij Tom Boonen,hou je met je eigen leeftijd bezig en niet met kinderen
-Heeft dat kind haar maandstonden al gehad?
-Wil ze zelf een relatie met Tom?

Als het antwoord 2 keer 'ja' is, hou je dan met je eigen zaken bezig.
Oud 7 december 2007, 20:30   #265
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
-Heeft dat kind haar maandstonden al gehad?
-Wil ze zelf een relatie met Tom?

Als het antwoord 2 keer 'ja' is, hou je dan met je eigen zaken bezig.
Hahaha, wat voor reactie is dat nu?
Wat hebben maandstonden met rijpheid te maken?
Sommigen hebben hun maandstonden op hun 11 jaar al.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 20:39   #266
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Hahaha, wat voor reactie is dat nu?
Wat hebben maandstonden met rijpheid te maken?
Sommigen hebben hun maandstonden op hun 11 jaar al.
Maanstonden zijn bij mensen dat dichter bij de natuur leven de overgang naar een volwassene leven en tijd om verantwoordelijkeid op te nemen en de kindertijd achter te laten.Bij mannen zal het de baardgroei zijn,denk ik.

Laatst gewijzigd door guerin : 7 december 2007 om 20:40.
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 20:42   #267
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Maanstonden zijn bij mensen dat dichter bij de natuur leven de overgang naar een volwassene leven en tijd om verantwoordelijkeid op te nemen en de kindertijd achter te laten.Bij mannen zal het de baardgroei zijn,denk ik.
Ja, dat kan zijn maar hier is dat niet meer zo. Er zijn teveel onnatuurlijk invloeden die ervoor zorgen dat een meisje vaak vroeger haar maandstonden krijgt. Terwijl ze absoluut nog niet rijp is. De dochter van een vriendin had zelfs heel vroeg haar maandstonden. Op haar 9 jaar, terwijl ze nog met poppen speelde toen.
Oud 7 december 2007, 20:48   #268
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, dat kan zijn maar hier is dat niet meer zo. Er zijn teveel onnatuurlijk invloeden die ervoor zorgen dat een meisje vaak vroeger haar maandstonden krijgt. Terwijl ze absoluut nog niet rijp is. De dochter van een vriendin had zelfs heel vroeg haar maandstonden. Op haar 9 jaar, terwijl ze nog met poppen speelde toen.
Ik ga met je akkoord dat maanstonden zeker geen criteria mogen zijn,bij de natuur volkeren hadden ze wss geen andere.Maar dat staten voor mensen beslissen is ook over!Laat de natuur haar werk doen en koppels vormen zich als de hormonen bruisen.
Oud 7 december 2007, 20:52   #269
King of beggars and fleas

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.Maar dat staten voor mensen beslissen is ook over!Laat de natuur haar werk doen en koppels vormen zich als de hormonen bruisen.
dus met andere woorden ongeacht de leeftijd ? maw jij wilt pedofilie legaliseren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 20:53   #270
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
Ik ga met je akkoord dat maanstonden zeker geen criteria mogen zijn,bij de natuur volkeren hadden ze wss geen andere.Maar dat staten voor mensen beslissen is ook over!Laat de natuur haar werk doen en koppels vormen zich als de hormonen bruisen.
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar ergens moeten ze wel een grens trekken. In de praktijk wordt daar wel soepel mee om gegaan en bekijkt men geval per geval. De grens is er dus wettelijk wel maar zo strikt wordt die niet toegepast omdat iedere situatie weer anders is.
Oud 7 december 2007, 20:55   #271
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
dus met andere woorden ongeacht de leeftijd ? maw jij wilt pedofilie legaliseren
hoe kan je nu al of niet voor de legalisatie zijn van iets dat niet eens juridisch gedefinieerd is ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 20:56   #272

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
hoe kan je nu al of niet voor de legalisatie zijn van iets dat niet eens juridisch gedefinieerd is ?
wie tegen een minimumleeftijd is door de wetgever opgelegd is niet tegen pedofilie want vind dat seks nooit strafbaar mag zijn ongeacht de leeftijd.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 20:56.
Oud 7 december 2007, 20:58   #273

Standaard

ik ben ook akkoord dat een minimumleeftijd moeilijk te bepalen is en individueel verschillend maar er moet absoluut een wettelijke minimumleeftijd blijven om kinderen tegen pedofilie te beschermen.
Oud 7 december 2007, 20:58   #274
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Hier zeg,direct de grote woorden uit de rechtboek...

Pedofilie is een act dat in éénrichting is ,niet?Als er sprake is van toestemming uit beide zijde zie ik geen probleem.Ik wil er nog bijvoegen dat jonge kinderen die wel opgevoed zijn eerst te rade gaan bij papa en mama.Vrijheid eist een tol.
Oud 7 december 2007, 20:59   #275

Standaard

Citaat:
Hier zeg,direct de grote woorden uit de rechtboek...

Pedofilie is een act dat in éénrichting is ,niet?Als er sprake is van toestemming uit beide zijde zie ik geen probleem.Ik wil er nog bijvoegen dat jonge kinderen die wel opgevoed zijn eerst te rade gaan bij papa en mama.Vrijheid eist een tol.
dus maw als een kind van dertien tegen jouw zegt dat ze een relatie wil met iemand van 50 dan vindt jij dat ok ?

en vanaf hoe oud kan men een kind een eigen wil toebedelen ? vanaf hoe oud kan je een kind geloven als het zegt dat het dat zelf wil ?

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 21:00.
Oud 7 december 2007, 21:00   #276
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar ergens moeten ze wel een grens trekken. In de praktijk wordt daar wel soepel mee om gegaan en bekijkt men geval per geval. De grens is er dus wettelijk wel maar zo strikt wordt die niet toegepast omdat iedere situatie weer anders is.
Die grens kan getrokken wrden door volwassenen welke communiceren met elkander om te beslissen wat te doen in geval van liefde tussen kinderen onderling of ouderling.
Oud 7 december 2007, 21:01   #277

Standaard

Citaat:
Die grens kan getrokken wrden door volwassenen welke communiceren met elkander om te beslissen wat te doen in geval van liefde tussen kinderen onderling of ouderling.
maw overduidelijk voorstander van de legalisatie van pedofilie

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 december 2007 om 21:01.
Oud 7 december 2007, 21:03   #278
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
dus maw als een kind van dertien tegen jouw zegt dat ze een relatie wil met iemand van 50 dan vindt jij dat ok ?

en vanaf hoe oud kan men een kind een eigen wil toebedelen ? vanaf hoe oud kan je een kind geloven als het zegt dat het dat zelf wil ?
Als het mijn kind is zou ik het wel weten indien ze of hij liegt want ik heb ze of hem opgevoed,he.
Laast leerde ik een meisje van 21 en ik ben er 44,so what?Dat meisje val voor oudere mannen lol en dat al een heel tijdje...
Oud 7 december 2007, 21:04   #279
guerin
Minister

Standaard

Citaat:
maw overduidelijk voorstander van de legalisatie van pedofilie
Nee,ik ben voorstander van de pedantomanie

Laatst gewijzigd door guerin : 7 december 2007 om 21:09.
guerin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2007, 21:08   #280

Standaard

Citaat:
Nee,ik ben voorstander van de pedalomanie
dat is een ontwijkend en dus bevestigend antwoord. In nederland is er een partij de dezelfde mening heeft als jij - mss kan je je erbij aansluiten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be