![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Staatssecretaris
|
![]() Leterme heeft gelijk, hij heeft trouwens nooit gezegd dat hij die vergelijking maakt maar dat die vergelijking in de wandelgangen word gemaakt. Toch een nuance verschil die nogal gemakkelijk vergeten word door mensen van kwade wil. Het is niet alleen de Rtbf, heel de franstalige media is in hetzelfde bedje ziek. Objectiviteit is hen onbekend, tendentieuze berichtgeving daarentegen kennen ze des te beter. Vlaanderen, de Vlamingen en diegene die hun belangen verdedigen worden gediaboliseert. In plaats van zo verbolgen te reageren zouden ze beter eens hun journalistieke deontologie herbekijken. Zich wentelen in hun slachtofferrolletje komt hen natuurlijk beter uit.
Laatst gewijzigd door Stef Leeuwenhart : 11 december 2007 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Staatssecretaris
|
![]() Ook weer typerend is de medewerking die ze krijgen van de Vlaamse pers en van Wallonië "kenners" en weet ik nog veel wie allemaal die mee op de kar springen van de verbolgen franstaligen in plaats van de werkwijze van hun media eens te veroordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weigeren te komen? Elke week zit er een ander set Vlamingen! Heb jij ooit al een Onclinckx, Di Rupo, Milquet, Laruelle, Delpérée, etc op een uitnodiging van een Vlaamse zender weten ingaan??? Het antwoord is : Nee. Ze doen het niet, want ze kunnen het niet! Enkel de Michel Jr en Reynders laten zich zien. De anderen niet wegens 'overmatig' respect naar de Vlaamse burger toe. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leterme moet zich niet excuseren voor de waarheid !
Het bloedrode fabriekje verdient niet beter.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Parlementslid
|
![]() Tegenstrijdige titels in Het Laatste Nieuws:
http://www.hln.be/hln/nl/1274/Format...bij-RTBF.dhtml en Le Soir: http://www.lesoir.be/actualite/belgi...1-566155.shtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De constante haatproza tegenover Vlamingen politieke partijen en politici zijn doorormaal en de beeldvorming idem dito !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat Leterme zich niet verontschuldigd heeft. Hopelijk ging Yves niet plat op de buik voor dit rode bastion. De Vlaamse politieke partijen ondemocratisch noemen en politici constant voor fascisten laten doorgaan moet stoppen. Respect moet wel wederzijds zijn, maar ik wil nu eens "een duidelijk signaal" ontvangen van deze francofielen.
Tot slot Yves ! 800.000 kiezers mag je niet in de steek laten en ontgoochelen. Die moet je nu verdienen, elke week !
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik hoop het wel. Waarom? Omdat de vergelijking toch wel spaak loopt en verdacht op stemmingmakerij lijkt. Zo een walgelijke gebeurtenis gebruiken om je gelijk te halen... Dat is een fout. Hij had het beter kunnen uitdrukken zonder die uitspraak. Dan was er niets aan de hand. maw: Die vergelijking was extreem en bedoeld om zich sterk voor te doen bij de achterban. Doet me denken aan zijn zingen. Domme fout voor wie premier wil worden.
![]() |
![]() |
#271 |
Europees Commissaris
|
![]() Leterme heeft helemaal geen vergelijking gemaakt. Hij heeft alleen aangehaald wat de bijnaam van de RTBF in politieke milieus is. En die bijnaam heeft de RTBF helemaal alleen verdiend, door zijn decennialange vergiftiging van het klimaat in dit land.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar u geeft verhofstadt 2 dagen en Leterme een half jaar. Dat kan tellen hé betreft eerlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik die bijnaam een belediging voor de overlevenden van die tragedie in Rwanda. Hoe kan je dit nu vergelijken met het oproepen tot moord en de gevolgen daarvan? Trouwens: "Leterme heeft helemaal geen vergelijking gemaakt" ??? Hoe noem je dat dan? Hij heeft (weer) een fout gemaakt door die uitspraak en als hij een echte man zou zijn, zou hij dat toegeven.
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op zich vind ik niet dat er zoveel ophef had over moeten gemaakt worden maar hij zoekt het zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Europees Commissaris
|
![]() Verhofstadt is weggestemd door het volk, Leterme geplebisciteerd. Meer moet daar imho niet over gezegd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af waarom Leterme zich uberhaupt zou moeten verontschuldigen.
Als er iemand zijn verontschuldigingen zou moeten aanbieden, zijn het de beleidsmensen van de RTBF wel, hoor !
![]() |
#279 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#280 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toch niet normaal dat BE 1 vd weinige landen is waar opkomstplicht nog bestaat; als andere landen ons voorbeeld niet volgen (behalve Grieken en Lux?) moet daar toch een reden voor zijn. |
|
![]() |
![]() |