![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juffen De Blokkendoos: “Schrik gekregen van moslims”. http://www.clint.be/actua/juffen-de-...en-van-moslims |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2822 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Ik heb schrik om door moslims aangesproken te worden, terwijl ik vroeger heel ruimdenkend was. Mijn vertrouwen in de moslimgemeenschap heeft een flinke deuk gekregen.” Laatst gewijzigd door BonBon : 4 januari 2014 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moslims zijn hier om voor onze pensioentjes te zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mevrouw is er terecht en begrijpelijk islamofoob van geworden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mevrouw heeft geen fobie voor moslims. Zij heeft terechte angst en afkeer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2827 |
Banneling
|
![]() .
(Dubbel) Laatst gewijzigd door BonBon : 5 januari 2014 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2828 |
Banneling
|
![]() Ze is onder behandeling van een psychiater, als ze pech heeft is het zo eentje die haar zal proberen wijs te maken dat niet alle moslims zo zijn, die kleine minderheid hé. Ik hoop dat ze daar niet voor valt, de islam is een kankervlek op onze samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dame in kwestie stopte meteen met de behandeling, schafte zich 'n schiettuig aan en werd lid van 'n schietclub. Klaar!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2831 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik elke week naar dezelfde boer om 10 eieren ga, en elke keer zijn 9 eieren rot... Moet "Ik het doen voor dat ene ei"? Want "niet alle eieren zijn zo"? Neenee, in Amerika noemen ze dat collateral damage. Het is dan maar jammer voor dat ene ei.
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 6 januari 2014 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, laten we hopen dat er tenminste ééntje is die "het niet meer zal doen".
Ik vind 650 euro schadevergoeding wel héél povertjes voor de bewuste schade die is aangebracht. En over de gekke moeder van het slachtoffer mogen we niks meer weten precies? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 7 januari 2014 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2833 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2835 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2836 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt. er was natuurlijk geen "slachtoffer", enkel de juffen werden slachtoffer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er mijn verstand niet waarom het leuk is iemand onterecht te beschuldigen ,
en ook nog eens een extra stookvuurtje aan te maken !!?? Het bedrag welke die juffrouwen krijgen , is inderdaad een lachertje !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2839 |
Banneling
|
![]() Er was volgens mij ook sprake dat het kind misbruikt was door een man, die moslims vonden er dan niets beter op om de juffen van de school hiervan te beschuldigen. Zo is heel die heisa gestart, er is dus nog een slachtoffer maar het is ze gelukt de moslim mannen uit z'n omgeving niet meer te onderzoeken als daders.
Iedereen die met moslims werkt is dus gewaarschuwd, jongetjes neuken is een sport bij moslims en ze doen er alles aan om dat te verbergen, zelfs hun blanke medestanders door het slijk halen als het moet. Als er nu nog iemand slachtoffer wordt is het zijn/haar eigen schuld, geen medelijden meer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk zijn de kinderen hier nu ook geplaatst, maar mogen we dat niet weten. Ik vind trouwens wel dat die scheldmadam ofwel een boete moet krijgen ofwel gecolloqueerd moet worden. (liefst in Nederland dan).
|
![]() |
![]() |