![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2821 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat ik VOORUIT kan wandelen naar ACHTER in een trein die VOORUIT rijdt TEGEN de richting van de draaiing van de aardas in. Feiten zijn niet absoluut. Nogmaals, de wetten van Newton zijn een feit en heel bruikbaar, maar zijn slechts beperkt bruikbaar op quantum schaal.
![]() |
![]() |
#2822 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2823 | |
|
![]() Citaat:
Vele dictaturen starten met het naar de macht grijpen door de noodtoestand uit te roepen.
![]() |
![]() |
#2824 | |
|
![]() Citaat:
Je kan zelfs geen enkel 'wetenschappelijk niet-falsifieerbaar feit' omschrijven zonder consensus or eerder gesloten akkoorden.
![]() |
![]() |
#2825 | |
|
![]() Citaat:
En de "main-stream" bestaat vooral om die éne Einstein die wél lukt niet aan het woord te laten. Ik ga AKTIEF op zoek naar die ene Einstein die wél lukt, maar vindt die haast nooit "in de main-stream." Ik weet wel dat als ge een huis gaat bouwen dat ge niet elke keer opnieuw een huis moet uitvinden, en dat ge kunt teren op alle voorgaande kennis daarvan, en toch zijn het de aannemers die tegen de stroom inzwemmen die ervoor zorgen dat we niet meer in lemen hutten wonen. En om dan terug te keren naar de draad; Gij focust uw eigen op die 100 mislukte Einsteins om het standpunt in te nemen dat alles wat door de main-stream wordt gezegd "gemakkelijker aan te nemen valt" dan dat wat er op de "niet-mainstream" wordt gezegd. Met daarbij dus het rookgordijn van die 100 mislukte Einsteins te gebruiken. Ik zeg dat die ene Einstein die wél lukt de mond wordt gesnoerd op de "mainstream" omdat die daar zitten om de status-quo te bewaren, en vooruitgang te verhinderen. De mainstream bestaat niet meer om feitelijke informatie te verspreiden, maar om nieuws tegen te houden dat de status quo bedreigt. Het is erg naïef, op het kinderlijke af, om aan te nemen dat machts-instituten er niet mee bezig zouden zijn om vooral hun macht te bewaren, en "challengers" de mond te snoeren. Of anders gezegd; fuck de mainstream.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 april 2025 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet je dat het die Einstein is die wel lukt, en niet een van die 100 onnozelaars ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2827 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf zegt, we wonen niet meer in lemen hutten. Hoe komt dat, uitgaande van uw theorie over de mainstream ? En welke echte einsteins worden op dit moment de mond gesnoerd, en hoe weet je dat het echte einsteins zijn, en geen kwakzalvers ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2828 |
|
![]() Er moet minder geleend worden. Het huishoudboekje is al iets beter in orde.
https://www.zerohedge.com/markets/us...s-rates-slilde
![]() |
#2829 | |
|
![]() Citaat:
Lees Frederic Bastiat nog maar eens. Die legt dat erg eloquent uit. https://nl.m.wikipedia.org/w/index.p...it&wprov=rarw1
![]() |
![]() |
#2830 | |
|
![]() Citaat:
We gaan er allemaal aan! https://brownstone.org/articles/the-...ential-threat/
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 april 2025 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump heeft er eigenhandig voor gezorgd dat de ‘liberals’ de verkiezingen in Canada winnen.
Enkele maanden geleden waren de Conservatieven zeker van winst. Polievre zal effe vloeken. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250429_91102557
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 april 2025 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2832 | |
|
![]() Citaat:
Als de tegengestelde mening niet aan bod komt, moet ge gewoon opiniëren. https://essopenarchive.org/doi/full/...35.56312606/v1
![]() |
![]() |
#2833 | |
|
![]() Binnenkort op Zerohedge (en iets later hier).
Citaat:
![]() |
![]() |
#2834 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
MAGA-cope die ik vanmorgen op Twitter ben tegengekomen is dat deze uitslag conservatieve staten als Alberta, Saskatchewan, en Manitoba zal aanzetten zich van Canada af te scheiden en zich bij de VS te voegen. Random voorbeeld:
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 29 april 2025 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2835 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=e_iaPA0hRmc
"America will collapse by 2020" Hmm. Heeft ie toch gelijk gekregen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2836 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, het is aan het gebeuren.
https://www.youtube.com/watch?v=XR8hoGB88ME&t=1410s "Inside New Mexico's 'War Zone' - The Most Frightful Neighborhood In America" ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, we zijn ondertussen min of meer aan het uiterste gekomen van waar we KUNNEN geraken als mens. De volgende stap is de mens-machine overgang en het elimineren van mensen. Er is dus geen "verdere vooruitgang" meer voor mensen. Dit is het verste dat we konden komen. De volgende stap is onze eliminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2838 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klimaatsverandering is echt. Dat gaat zware dingen veranderen. Het punt is dat mij dat geen ballen kan schelen. Maar het eigenaardige is dat mensen die ook zo denken, proberen aan te tonen dat de dreiging er niet is. Die is er wel. Het punt is dat we ONS DAT NIET MOETEN AANTREKKEN. Maar niet dat het fout is. Kijk, de fout zit hem hier: Citaat:
DAT is het enige probleem, dat men er een probleem van maakt dat men allemaal dood gaat terwijl dat een evidentie is. Er is gelukkig niks ergs aan dood gaan. Want het is onvermijdelijk. Voor iedereen. Het grappige is dat dat einde er veel en veel rapper zal komen dan al die "existentiele" threads, namelijk door iets waar we VOLOP IN ENGAGEREN: aritificiele intelligentie. Datgene waarvoor men roept dat we het onze kinderen moeten aanleren op school, waar we niet competitief genoeg in zijn, waar we de concurrentie mee moeten aangaan is wat ons binnen enkele decennia allemaal zal liquideren. En dat is ook niet erg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is daar niet echt een speld tussen te krijgen hoor. 20 jaar geleden was het nog mogelijk om te doen alsof de elementaire fysica van warmtetransport in atmosferen fout zou zijn, omdat het effect nog niet overduidelijk meetbaar was, tegenwoordig is dat beweren zoiets als zeggen dat de aarde plat is zulle. Maar nog eens, er is geen probleem met klimaatsverandering. Er is met niks een probleem. Aritificiele intelligentie gaat ons toch uitroeien voor er zelfs maar serieuze problemen komen met klimaatsverandering. Minder dan 7 miljard doden noem ik geen probleem. Zolang ik er zelf niet bij ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |