![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#28561 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freeeeeeeet
![]() Vanmiddag Vanavond
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 december 2022 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb mij gewaagd aan een fles Beaujolais Nouveau, en warempel die is best lekker.
![]() |
#28564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag witloof in hesp gerold met béchamelsaus en geraspte kaas in de oven.
Nu: lekkere kleine wafeltjes die mijn dochter zelf bereid heeft. Super-lekker! Een glas witte wijn erbij. Mss straks nog een 2de? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was in suiker gedipt, gekarameliseerd en onder het deksel slow cook om het sappig en mals te houden. Volgens mij is er een goede kok (en predikant) verloren gegaan aan mij.
![]() |
![]() |
#28566 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ganse dag tapa's, sardienen, hesp, kaas, en gin tonic en vermout, in goed gezelschap in Alicante.
Morgen wordt het een beetje vasten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28567 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freeeeeeeet
![]() Vanmiddag Vanavond
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kip met friet
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker.
Ik heb daar graag perziken uit blik bij. En veel jus. En een goeie klets mayonaise. Laatst gewijzigd door Rudy : 7 december 2022 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen worden het kippenreepjes in zoetzure saus met rijst.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maria koekjes.
Het is vandaag feestdag in Spanje. Maria onbevlekte ontvangenis. Bij deze. Vanavond hoogstwaarschijnlijk arroz marisco. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik twijfel tussen soep of een curryschotel.
![]() |
#28573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roereieren met hesp en tomaat, en een vermout of twee.
Vanavond wordt het couscous. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28574 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Handvol (of 2) notenmengeling bij wijze van entree.
Litertje pompoen-tomatensoep, gegarneerd met een avocado in stukjes en een halve pot olijven als zoute toets. Twee sneden rogge-verdomme getoast, met snee kaas voor bij de koffie als afsluiter. Als OMAD persoon, zou het hier moeten stoppen, maar het klassieke avondhongerke, zal vermoedelijk resulteren in een kom zelfgemaakte melkkefir met blauwe bessen en, kleine zonde, wat haver-chocolade cruesli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet in ieder geval lekker zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28576 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stuk gevulde kalkoen van bij de Delhaize. Was lekker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Couscous, harira soep, hapjes, tee.
Apero was gin tonic, elders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komende week nog eens alle kasten en diepvries uitkrabben om minimaal geld uit te geven.
Ik hoop de week uit te doen onder 20 euro zonder honger of dorst te lijden.
![]() |
#28579 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pistolets met Milanese salami en een Tre Fontane tripel trappist uit Italië: https://www.hopt.be/magazine/brouwer...pistenbier/276
![]() |
![]() |
![]() |
#28580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het wordt paella marisco. Om 14 uur, een beetje laat, maja een mens moet zich aanpassen aan de etenstijden.
|
![]() |
![]() |