![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2841 |
Banneling
|
![]() Hoe?? Ik meen toch dat pedofilie (mannen die trouwen met kleuters in die landen)bij de moslims toegestaan is ,volgens hun boekske toch??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2842 |
Banneling
|
![]() Hoe?? Ik meen toch dat pedofilie (mannen die trouwen met kleuters in die landen)bij de moslims toegestaan is ,volgens hun boekske toch??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2843 |
Banneling
|
![]() Ja, maar dat was een jongen, dan moeten ze het verbergen. Meisjes zijn geen probleem omdat ze die kunnen uithuwelijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk mag dit niet gebeuren door ongelovige kaffervrouwen en een NEGER!!! Stel je voor! Ze hadden nog een hond ook al.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2845 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2846 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, al deze mistoestanden zorgen er dus wel voor dat ik geen enkele maar dan ook geen enkele eurocent nog ga bijdragen aan moslims goede doelen. Ook niet aan die arme Syrische kinderen. Misschien dat ze vanuit Saudi eens een vast Rials kunnen opentrekken? Van mij alvast geen cent meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2847 |
Staatssecretaris
|
![]() tot daar het einde van het zoveelste "racistisch" incident
http://www.gva.be/cnt/dmf20140821_01...kindermisbruik En nu vervolging van de hysterische kopvoddes? of gaat hussufi De Witte dan wel wakker worden?
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 22 augustus 2014 om 06:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2848 |
Staatssecretaris
|
![]() .
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 22 augustus 2014 om 06:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet erg, we gaan gewoon over naar de orde van de dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2850 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2851 |
Vreemdeling
|
![]() Ondertussen zit Kamal Affetat ofte Censored31 , het alu-hoedje die dit alles met z'n leugenachtige propaganda in gang gestoken heeft nog steeds vrolijk op z'n zolderkamertje het internet te spammen.... En is duidelijk verstrikt in z'n eigen "conspiracytheorieën" en isis verheerlijking....
http://censored31.blogspot.be/ https://twitter.com/Censored31 en nog een tiental andere links Laatst gewijzigd door hagakure : 22 augustus 2014 om 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2852 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar wordt inderdaad zéér licht over heengegaan.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2853 |
Banneling
|
![]() Was één van de klaagsters geen lid van sisters for sharia of zoiets ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2854 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/on...al-100463.html Laatst gewijzigd door hagakure : 22 augustus 2014 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2855 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2856 |
Banneling
|
![]() Dat arme meisje is zo oud als ik nu ben. Ze is getekend voor het leven en zal overal nu met wantrouwige ogen bekeken worden.
Ik kan mij helemaal in haar situatie inleven. Indien zij inderdaad onschuldig is, wat ik ook vermoed dat zij is aangezien er geen bewijzen zijn, dan is deze smet op haar reputatie gewoon verschrikkelijk om mee te leven. Fucking moslims. Zelf doen ze niets anders dan kinderen verkrachten en jonge meisjes uithuwelijken (lees: dumpen in een relatie waarin zij constant verkracht worden) Tijd om die barbaren hier voorgoed buiten te schoppen. Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 22 augustus 2014 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2857 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er een verkeersongeval gebeurt, dan denkt (eventuele goede ) politie na of er misschien een verkeerslicht moet komen op die plaats, of snelheidsbeperking, of een drempel, ...
Als er een arbeidsongeval gebeurt, dan denkt de preventieadviseur enz. enz. Hier is er maatschappelijk toch wel iets ernstig misgelopen. Maar wie, welke verantwoordelijke, denkt na over oorzaak en gevolg, en over preventie ?? (alleszins niet het centrum voor racismebestrijding denk ik, en moslim-knuffel-partijen nog minder ..) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de opstokers flink aanpakken , ze zijn ook onbetrouwbaar !! DE opstokers buitensmijten ?? Ik zal er geen traan voor laten !! Wat die opstokers doen , is gelijk aan kinderenmisbruik !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze uitten regelrechte doodsbedreigingen en dat is nog altijd strafbaar. Laatst gewijzigd door daiwa : 22 augustus 2014 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 23 augustus 2014 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |