Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2021, 12:24   #2841
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Corona piekt in landen met hoogste vaccinatiegraad – uitvinder mRNA-vaccin: ‘Dit baart mij echt zorgen’
in Buitenland 18 juli 2021 12:05 0

Dr. Robert Malone, de uitvinder van de mRNA-vaccintechniek, deelde zaterdag een Twitter-draadje waar een verontrustende trend uit naar voren komt: in landen met de hoogste vaccinatiegraad schiet het aantal coronagevallen omhoog en in landen met de laagste vaccinatiegraad is dat niet het geval.

“Dit baart me echt zorgen,” twitterde Malone.

Malta, Nederland en het Verenigd Koninkrijk, waar veel wordt gevaccineerd, doen het slecht. En in Wit-Rusland, Oekraïne en Bosnië en Herzegovina, landen met een lage vaccinatiegraad, leeft corona nauwelijks op.

In Gibraltar, waar iedereen volledig gevaccineerd zou zijn, schiet het aantal gevallen door het dak. Op Cyprus is de meerderheid gevaccineerd. Tegelijkertijd heeft Cyprus op dit moment per hoofd van de bevolking de meeste nieuwe coronabesmettingen ter wereld.

In Bhutan werd 64 procent van de bevolking in een week tijd gevaccineerd. Enkele dagen na de uitrol van het vaccin schoot het aantal gevallen omhoog. De correlatie is heel duidelijk:

https://www.ninefornews.nl/corona-pi...j-echt-zorgen/
Ja, dat is waar, en tegelijkertijd zo goed als geen ziekenhuis opnames.

Dat is dan ook het punt: vaccinatie belet propagatie niet, maar belet legers ouwe zakken om de ziekenhuizen te overbelasten.

En DAT is exact wat we moeten hebben: vrije propagatie, laat maar waaien, en niet teveel ziekenhuis opnames.

DAT is wat het vaccin doet. NIET: "besmettingen tegenhouden". WEL: "oude zakken uit het ziekenhuis houden".
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2021, 12:37   #2842
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Aantal volledig gevaccineerde Schotten dat opgenomen wordt in ziekenhuizen schiet omhoog
in Buitenland 18 juli 2021 06:00 48 Reacties

Afgelopen maand zijn bijna 300 volledig gevaccineerde Schotten met corona opgenomen in het ziekenhuis, zo blijkt uit officiële cijfers waar The Scottish Sun over bericht. Tussen 5 juni en 2 juli belandden 288 dubbel geprikte mensen in het ziekenhuis.

Het aantal steeg van 38 op 11 juni naar 129 op 2 juli en verdriedubbelde daarmee. Er zijn vorige maand in Schotland ook 111 mensen naar het ziekenhuis gebracht die één keer ingeënt waren. In totaal zijn 27 volledig gevaccineerde mensen overleden.

Hoewel twee doses de ‘beste bescherming tegen corona bieden’, is er een kans dat iemand ziek wordt aangezien geen enkel vaccin 100 procent effectief is tegen het virus, beweert de WHO.

In Groot-Brittannië, maar ook in Nederland wordt driftig gevaccineerd tegen corona. Tegelijkertijd neemt het aantal ‘coronabesmettingen’ daar in rap tempo toe. Groot-Brittannië en Nederland kunnen zich inmiddels meten met landen als de Verenigde Arabische Emiraten, de Seychellen, Chili, Israël en Bahrein, tot voor kort de top 5 van meest gevaccineerde landen.

In alle vijf landen schoot het aantal ‘coronagevallen’ omhoog na de uitrol van het vaccin. De Seychellen en Bahrein noteerden in mei wereldwijd gezien de hoogste aantallen nieuwe gevallen. In Israël en op de Seychellen werden de teugels vervolgens strakker aangetrokken.
Oud 18 juli 2021, 12:39   #2843
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En van die vele bijwerkingen zullen er ook wel vele in ziekenhuizen liggen.
Al dan wel anders ingelogd.
Oud 18 juli 2021, 13:20   #2844
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dr. Robert Malone, de uitvinder van de mRNA-vaccintechniek,
Malone heeft helemaal die mRNA vaccin techniek niet uitgevonden.
Ben je nu nog altijd bezig met die Onzin, Mambo?
Hoe diep zit je er ondertussen in eigenlijk? Zie je nog daglicht?

Ik denk dat een doorgedreven mentale ontluizingskuur (lees : ont-facebook-kuur) nodig is voor jou, beginnende met 30 dagen isolatiecel in een dwangbuis. En natuurlijk : Volledige covid-vaccinatie met een extra grote dosis.

Redding is nog mogelijk, ga ervoor.

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 juli 2021 om 13:22.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2021, 13:40   #2845
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Side effects van vaccins verschijnt in een split seconde van oktober 22 2020 van het fda.
Slordige presentatie.

https://www.disclose.tv/t/vaccine-si...-in-2020/38203

Dia pdf.
https://www.fda.gov/media/143557/download 370

Laatst gewijzigd door Mambo : 18 juli 2021 om 13:42.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2021, 15:17   #2846
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De dia.

FDA Safety Surveillance of COVID-19 Vaccines :
DRAFT Working list of possible adverse event outcomes
***Subject to change***
Guillain-Barré syndrome
Acute disseminated encephalomyelitis
Transverse myelitis
Encephalitis/myelitis/encephalomyelitis/
meningoencephalitis/meningitis/
encepholapathy
Convulsions/seizures
Stroke
Narcolepsy and cataplexy
Anaphylaxis
Acute myocardial infarction
Myocarditis/pericarditis Autoimmune disease
Deaths
Pregnancy and birth outcomes
Other acute demyelinating diseases
Non-anaphylactic allergic reactions
Thrombocytopenia
Disseminated intravascular coagulation
Venous thromboembolism
Arthritis and arthralgia/joint pain
Kawasaki disease
Multisystem Inflammatory Syndrome
in Children
Vaccine enhanced disease

Laatst gewijzigd door Mambo : 18 juli 2021 om 15:20.
Oud 18 juli 2021, 15:30   #2847
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Epic Vaccine Failure! CDC Stops Collecting Data That Would Undermine Vaccine Narrative.
Oud 18 juli 2021, 23:45   #2848
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zondag Live: CDC-website onthult dat COVID-injecties de afgelopen weken meer mensen hebben gedood dan virussen

https://www.infowars.com/posts/sunda...-recent-weeks/

Laatst gewijzigd door Mambo : 18 juli 2021 om 23:53.
Oud 19 juli 2021, 07:27   #2849
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
"De" uitvinder is inderdaad niet correct. Hij is wel ??n van de pioniers waarop anderen hebben voortgebouwd. En er is blijkbaar een smerige strijd om zijn bijdrage te minimaliseren. Maar de essentie is dat hij weet waarover hij spreekt.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 08:45   #2850
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Voor zover ik weet heeft hij wel de essentiele techniek oftewel uitgevonden of er flink aan bijgedragen, namelijk die merkwaardige lipiden die zich vanzelf versmelten met en celmembraan.

Gelukkig dat virussen dat niet uitgevonden hebben, en nog receptoren en proteinen nodig hebben (het fameuze S proteine bij corona !) om doorheen dat membraan te geraken. Zoniet zouden we universele virussen hebben die alle levende wezens zonder onderscheid zouden kunnen infecteren.

(oeps, idee ).

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/2762315/

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/7682647/

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23877094/

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/1690918/

en anderen.

Of er echt een strijd is voor intellectueel vaderschap weet ik niet.

Er is deze site, maar in welke mate dat de echte R W Malone is, weet ik niet.

https://www.rwmalonemd.com

Eigenaardig genoeg lijkt die man geen wiki pagina te hebben.

Men heeft wel dit:

https://scholar.google.com/citations...ApYAAAAJ&hl=en

waar terugkoppeling naar die eerdere site staat.

Dit is wel het lezen waard:

https://www.rwmalonemd.com/news

Laatst gewijzigd door patrickve : 19 juli 2021 om 08:54.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 13:19   #2851
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit doet vaccin met je bloed.

https://www.ninefornews.nl/arts-deel...-met-je-bloed/

Video.
https://rumble.com/vjw5kq-breaking-d...eleases-h.html

Rumble —FOTOGRAFISCH BEWIJS! De injecties die 'vaccins' worden genoemd, zijn absoluut giftig, en het bewijs is er nu!

www.StewPeters.tv | www.DrJaneRuby.com

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 juli 2021 om 13:23.
Oud 19 juli 2021, 13:41   #2852
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Geen wonder dat ze ziek zijn. Of doodvallen. Deze maand 5 piloten van jet blue. Vorige maand 4 van British airways.

En die worden zes maandelijks getest nochtans.

Welwel wat nu?
Oud 19 juli 2021, 20:45   #2853
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De televisiezender Sigma op Cyprus is zondagavond aangevallen door een woedende menigte die het gebouw vernielde en auto’s in brand stak. De aanval kwam nadat er een grote demonstratie was gehouden tegen de COVID-19 vaccinatiepassen, meldt cyprus-mail.com.

Volgens svenska.yle.fi hebben ongeveer 2.500 mensen aan de bestorming deelgenomen.
Oud 19 juli 2021, 21:19   #2854
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In Griekenland hebben ze allemaal het beste voor met de Grieken.
Dat zie je wel want vandaag zijn er ongeveer 10 en een half miljoen van.

Sprong voorwaarts naar 2100
Nog 6,583,364.
Oud 19 juli 2021, 23:00   #2855
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De televisiezender Sigma op Cyprus is zondagavond aangevallen door een woedende menigte die het gebouw vernielde en auto’s in brand stak. De aanval kwam nadat er een grote demonstratie was gehouden tegen de COVID-19 vaccinatiepassen, meldt cyprus-mail.com.

Volgens svenska.yle.fi hebben ongeveer 2.500 mensen aan de bestorming deelgenomen.
een link plaatsen is er teveel aan?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2021, 23:03   #2856
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Klokkenluider: 45.000 doden door coronavaccins, rechtszaak tegen overheid
in Buitenland 19 juli 2021 22:00 19 Reacties

Volgens een Amerikaanse klokkenluider zijn 45.000 mensen binnen drie dagen na het coronavaccin gestorven. De onthullingen hebben geleid tot een rechtszaak.

Advocaat Thomas Renz sleept de Amerikaanse overheid voor de rechter wegens het wegmoffelen van sterfgevallen als gevolg van de coronavaccins. Renz staat in contact met een klokkenluider die werkt met het Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS), dat bijwerkingen van vaccins in de Verenigde Staten bijhoudt.

Er moeten mensen in de gevangenis worden gegooid
Tijdens een bijeenkomst van Awaken America zei Renz dat de vrouw beschikt over data waaruit blijkt dat er 45.000 mensen zijn gestorven door de coronaprik. Volgens de klokkenluider zijn er in totaal 11 systemen die bijwerkingen verzamelen en heeft één van die systemen 45.000 sterfgevallen geregistreerd. De vrouw heeft een beëdigde verklaring afgelegd.

Renz vermoedt dat het werkelijke aantal nog vele malen hoger ligt en pleit voor een onderzoek naar het VAERS-systeem. “Hoeveel mensen zijn er werkelijk gestorven en waarom vegen ze dit onder het tapijt?” vroeg de advocaat. “Ze vermoorden mensen. Er moeten mensen in de gevangenis worden gegooid.”

Medeplichtig
Hij benadrukte dat de media niets zullen schrijven over de sterfgevallen of de rechtszaak. Sterker nog: YouTube, Facebook en Google zullen er alles aan doen om de informatie te censureren. Renz zei dat Big Tech medeplichtig is aan de dood van al deze mensen. “Ik kan niet wachten om jullie aan te klagen.”

De advocaat, die aangesloten is bij America’s Frontline Doctors, hoopt te kunnen voorkomen dat het coronavaccin op grote schaal wordt toegediend aan kinderen van 15 jaar en jonger.

https://www.ninefornews.nl/klokkenlu...egen-overheid/

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 juli 2021 om 23:05.
Oud 19 juli 2021, 23:17   #2857
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Just in time.

Franse politie legt schild neer en sluit zich aan bij 100.000 betogers die tegen vaccinpas demonstreren
juli 19, 2021369 0

https://www.frontnieuws.com/franse-p...-demonstreren/

Het begint te spannen.
Buigen of barsten.

De franse politie weet het wel.
40 miljoen shotguns staan op hun gericht.

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 juli 2021 om 23:20.
Oud 19 juli 2021, 23:49   #2858
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

De gezondheidspas zal nooit een recht op toegang zijn dat discrimineert onder de Fransen. Het kan niet verplicht worden gesteld voor toegang tot alledaagse plaatsen”, beloofde de Franse president Emmanuel Macron in april tijdens een interview met de regionale pers. Nog geen drie maanden later heeft Macron echter een ommezwaai gemaakt, schrijft thefreethoughtproject.com.
Vorige week heeft Macron, in volledige totalitaire vorm, de “gezondheidspas” (of pass sanitaire) verplicht gesteld om toegang te krijgen tot vrijetijds- en culturele gelegenheden met meer dan 50 personen, waaronder bioscopen en musea. Vanaf begin augustus moet u uw gezondheidspas tonen om koffie te drinken of te lunchen in een restaurant – zelfs op een terras – of om te winkelen in een winkelcentrum.

Om vanaf volgende maand in Frankrijk koffie te kunnen drinken, zullen de burgers moeten bewijzen dat zij zijn ingeënt. Volgens het wetsontwerp van de regering krijgen restaurants en bedrijven die weigeren zich aan de regels te houden een boete van maximaal 45.000 euro en kunnen de eigenaars tot een jaar gevangenisstraf krijgen.

Deze nieuwe maatregel is de meest restrictieve COVID-tirannie in heel Europa en zeker in het Westen. Uiteraard heeft dit tot veel verdiende verontwaardiging geleid.

Na de aankondiging van Macron vorige week begonnen duizenden mensen in Parijs te protesteren. Ze zijn naar overheidsgebouwen gemarcheerd en zijn zelfs begonnen met het vernielen van vaccinatiecentra. Meer dan 100.000 betogers gingen dit weekend in het hele land de straat op en sommigen droegen de beroemde “gilets jaunes” of “gele hesjes”.

Op vrijdagavond gebruikten vandalen brandslangen om een kliniek in Lans-en-Vercors onder water te zetten, zo meldt BBC News, en op zaterdag werd een kliniek in Urrugne gedeeltelijk verwoest bij een brandstichting. Sommige demonstranten probeerden ook toegang te krijgen tot overheidsgebouwen.

Zijn de Covid-vaccins veilig voor gebruik tijdens de zwangerschap? - De 920 vrouwen die er hun baby door verloren hebben, denken wellicht van niet
Terwijl de media de demonstranten afschilderen als “anti-vaxxers”, verlangen de mensen op straat in werkelijkheid gewoon naar vrijheid. Er is niets vrijwilligs aan gedwongen vaccinaties om koffie te drinken of om met het publiek in contact te treden.

“Iedereen is soeverein in zijn eigen lichaam. Op geen enkele manier heeft een president van de republiek het recht om te beslissen over mijn individuele gezondheid,” zei een demonstrant in Parijs die zichzelf identificeerde als Chrystelle, volgens een verslag in Reuters.

Zoals NPR meldt, zei Lucien, een 28-jarige winkelmanager, dat hij niet anti-vaccin was, maar vond dat iedereen met zijn eigen lichaam moet kunnen doen wat hij wil. “De overheid gaat te ver”, zei hij. Zijn 26-jarige vriendin Elise zei: “Ik ben ingeënt tegen difterie, tetanus en polio. Maar het COVID-vaccin is gewoon te experimenteel.”

Terwijl sommige van de eerdere protesten bestonden uit burgers die slaags raakten met de politie, leek het sentiment tijdens het weekend te veranderen en besloot de politie aan de goede kant van de geschiedenis te staan.

Gemakshalve afwezig in de mainstream media is de video hieronder waarop te zien is hoe de Franse politie zich bij de demonstranten voegt in plaats van hen met traangas te bestoken. Dit is hoe de Fransen zullen overwinnen. Wanneer de handhavers van de overheid weigeren om mensen die niet bereid zijn een experimenteel vaccin te nemen om hun leven te leiden, heeft de overheid geen been om op te staan.

Reed in 2018 was de Franse gele hesjesbeweging succesvol in het dwingen van de regering om het roer om te gooien wat betreft nieuwe belastingen. Nadat gele hesjes wekenlang de straten van Frankrijk waren opgegaan, zag de Franse premier Edouard Philippe zich genoodzaakt de opschorting van de verhoging van de brandstofbelasting aan te kondigen, wat in het hele land tot massale onrust had geleid.

"Ze zouden stickers kunnen dragen": Zwitserse Groenen eisen etikettering van ongevaccineerden
Hopelijk zal deze nieuwe onrust hetzelfde effect hebben en zullen regeringen over de hele wereld die nadenken over het idee van gedwongen vaccinaties zich wel twee keer bedenken voordat ze zo’n tirannieke beslissing nemen.

Zelfde bron als bovenstaande.
Oud 20 juli 2021, 10:39   #2859
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hup spreidstand.

VAERS-klokkenluider: “45.000 doden door Covid-19-vaccins binnen 3 dagen”, leidt tot rechtszaak tegen Amerikaanse regering
juli 19, 20212946 1

https://www.frontnieuws.com/vaers-kl...anse-regering/
Oud 20 juli 2021, 11:04   #2860
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wereldnieuws

Macron gedwongen terug te treden op het verplicht stellen van vaccinpaspoorten voor winkelcentra na landelijke protesten
door Paul Joseph Watson
19 juli 2021, 14:05 uur

https://www.infowars.com/posts/macro...wide-protests/

Laatst gewijzigd door Mambo : 20 juli 2021 om 11:06.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be