![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2841 | |
Banneling
|
![]() Vooral niets aan doen:
Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2842 | |||||
Banneling
|
![]() En dan nog even over de computers:
Citaat:
Bron: http://www.heise.de/tp/r4/artikel/5/5263/1.html met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 9 oktober 2005 om 08:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2843 | |
Banneling
|
![]() Effe over de structuur vd maatschappij, kijk eens of het volgende je bekend voorkomt?
Citaat:
met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2844 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben ook voor een full-exposure. De mensen niet proberen te overtuigen en ze in het ongewisse laten is het laatste wat je moet doen vind ik. Ik vind dat we mensen niet moeten onderschatten. De NWO is zeer machtig maar ze is (nog) niet oppermachtig. Er zijn ook zaken waarin de NWO gefaald heeft of waarin de zaken niet zo snel gaan als zij zelf zouden willen.
Zelfs als je maar één iemand kan overtuigen die persoon kan dan weer meerdere andere overtuigen enz. Natuurlijk zijn er mensen die eeuwig met hun kop in het zand blijven zitten, so be it. Er is een iets dat een samenzwering niet tegen kan en dat is exposure, want dan verliest het al zijn kracht.
![]() |
![]() |
#2845 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat is volgens u een voldoende argument om hen allemaal in de zak van dezelfde wereldomvattende conspiracy te stoppen? En daar dan het etiket NWO of Illuminati op te plakken? Dat is toch niet meer serieus. Ik had gelijk om dit soort onzin-theads niet meer dagelijks na te lezen. En nu laat ik jullie verder met de knikkers spelen. Alleen oppassen dat je ze niet inslikt!
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2846 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2847 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Funghus, u hebt de essentie van Prigogines inzichten knap en beknopt en toch zeer leesbaar samengevat. Chapeau. Dit is een prachtig voorbeeld van het niveau dat we van een volwassen forum zouden mogen verwachten als wetenschap ter sprake komt. (Al zou ik het zelf niet kunnen.)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 9 oktober 2005 om 11:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2848 |
|
![]() Over Cathy O'Briend (CIA mind controlled sex slaaf voor presidenten etc) dat Pindar eerder aanhaalde:
Hier kan je een filmpje zien van studenten die nog nooit van de NWO of haar gehoord hebben die het boek gelezen hebben en meedoen aan een vragensessie waar zij aanwezig is. Interessant om hun reacties eens te zien en ook hoe overtuigend het is als zij daar voor hun zit en niet zomaar iemand is uit een boek. Cathy O'Brien zegt o.a dat ze verkracht is door Cheney, George H.W Bush, Reagan,...
![]() |
![]() |
#2849 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo denken is in hoge mate paranoïa[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 9 oktober 2005 om 12:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2850 | |
|
![]() Citaat:
Hier een 500 pg's lang boek die de geschiedenis van de samenzwering van de laatste 300 jaar weergeeft: ![]() Een reviewer schrijft: This was the first book of it's sort I had the pleasure to read. It definitely got me steaming mad, and I thought to myself, how could any of this be true? However, after cross-referencing the statements with the documented evidence provided, I have gained a new understanding of history, political events, who really pulls the strings, and why. This book will definitely challege every thought and belief that you ever had about what really makes this world tick. It will teach you what really happens (Conspiracy), where it happens (behind closed doors), who makes it happen (International Bankers and Global Elitists), and why it happens the way it does (complete control and greed). If you just know deep down in your heart that something is wrong, but can't for the life of you put a finger on it, this is the book for you. The Unseen Hand will show you the greater framework of the "hidden world" around us and how events in the news correspond completely and perfectly to those events. Just as the old quote says, "When the student is ready, the teacher will come". This book is definitely the teacher you have been waiting for. I challenge you to read the book with an open mind and research the evidence before formulating your opinion. For if you do, I guarantee you will never look at things the same way again. Someone once challenged me to read this book and I am forever in debt to him for freeing my mind. Make sure you challenge others to do the same.
![]() |
![]() |
![]() |
#2851 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Funghus is in het zelfde bedje ziek als Pindar, Exodus, Lex Blanca en tutti quanti. Ik lees trouwens op mijn zoekmachine dat er ook sites zijn waar Ilya Prigogine in één adem met pakweg Jack Sarfatti tot het clubje van de Illuminati gerekend wordt. Zo is het wel heel gemakkelijk. Ik heb er nu echt mijn buik van vol.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2852 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2853 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Jongen toch,bekijk hun daden.Hoe kom je er weer bij dit te posten? Lees eens wat je post:"dat het voor mij voldoende argument is dat ze relatief veel macht hebben/hadden en wereldberoemd zijn/waren om ze allemaal in de zak van het NWO complot te stoppen". Wat is dit voor onzin man? Je zou beter wel elke dag deze thread bekijken,dan zou je misschien niet meer dit soort stompzinnigheden posten.Zoals gezegd:bekijk wat ze doen/deden.
![]() |
![]() |
#2854 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga geen Engels leren om mij in onzinboeken te verdiepen. Daar is mijn tijd te kostbaar voor. Maar in het Nederlands wil ik daar wel eens een paar uurtjes voor uittrekken. Zo heb ik onlangs ook Het Bernini-mysterie van Dan Brown gelezen: een spannend en meeslepend boek dat de illuminati-hype leuk doorprikt (maar ik ga hier niet alles verklappen). Of moet je Engels spreken om in samenzweringen te geloven?[edit] [size=1]Edit:[/size] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 9 oktober 2005 om 12:49. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2855 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Net zoals bvb de reformatie tegen de Rooms-Katholieke kerk.Hun antwoord was dan de Order of the Jesuits.
![]() |
![]() |
#2856 | |||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik schreef letterlijk: Citaat:
Als ik vraag wat al die tegenstrijdige en uiteenlopende figuren gemeen hebben, krijg ik alleen als antwoord dat ze allemaal machte hebben of hadden of dat hebben nagestreefd. Geen enkele aanwijzing van enig onderling verband behalve het woord "samenzwering". Alsof er op de hele wereld altijd en ooit maar één soort samenzwering heeft bestaan. En alsof bijvoorbeeld de jezuïeten en de paus tot de dezelfde club behoren als de satanisten en Galilei en alle soorten vrijmetselaars omdat ze geheime doelstellingen nastreven. Of dat nu echt dezelfde doelstellingen zijn is voor u en de uwen bijkomstig.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 9 oktober 2005 om 12:56. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2857 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de zin die volgt in je post is:"En dat is volgens u een voldoende argument om hen allemaal in de zak van dezelfde wereldomvattende conspiracy te stoppen?". Je moet dus niet afkomen met je :"Wat is dit voor discussietechniek?". Herlees maar eens wat je schreef. Dat het voor mij voldoende argument is dat ze relatief veel macht hebben/hadden en wereldberoemd zijn/waren om ze allemaal in de zak van het NWO complot te stoppen.Je op het vraagteken beroepen kan je nog maar dat zou wel behoorlijk flauw zijn mits je mening duidelijk verwerkt is in de inhoud van je posts-en ik in mijn post niet enkel dat geschreven had.Nogmaals;bekijk hun daden.Ze zijn niet enkel beroemd en machtig.Ze sturen de wereld ook cost what it may in een bepaalde richting (NWO). Oorspronkelijk bericht door Salmon L.A. "Het enige wat ze gemeen hebben is dat ze relatief veel macht hebben of hadden en/of wereldberoemd zijn of waren. En dat is volgens u een voldoende argument om hen allemaal in de zak van dezelfde wereldomvattende conspiracy te stoppen? En daar dan het etiket NWO of Illuminati op te plakken? Dat is toch niet meer serieus." Dus for the record,voor mij is het niet voldoende dat ze rijk en beroemmd zijn om hen in de zak van de NWO te steken.Het is vooral wat ze doen (al dan niet moeten doen omdat ze het van hogerhand opgelegd krijgen).[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 oktober 2005 om 13:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2858 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En neen je hoeft geen engels te spreken om in samenzweringen te geloven ![]() Het is echter wel handig als je je ook op het Engels kan beroepen.Niet alleen i.v.m. info over complottheorieen hoor.Alles wat je zoekt op het net...je vindt altijd meer links etc. in het Engels.Uiteraard.
![]() |
![]() |
#2859 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(Je mag het ook in het Engels lezen, als je dat stoerder vindt. De Engelse titel is: "Angels & Demons")[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 9 oktober 2005 om 13:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2860 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Lex, ik had om 13:56u nog iets toegevoegd aan mijn post nr. 2856, dat ik hier maar als antwoord op jouw laatste tussenkomst herhaal:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |