Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 februari 2009, 00:33   #2861
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

420,

Als dat echt van jou was: mooi werk! Mensen als jou dragen een steentje bij in de strijd tegen de kleinburgerlijkheid.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 00:39   #2862
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Tuurlijk dat da van mij is... moete nog meer zien mss?

Oud 25 februari 2009, 00:41   #2863
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Ik ben geen wietliefhebber, mensen worden er vaak traag en ambitieloos van.

Maar die paddestoeltjes daar, godverdomme ja!
Oud 25 februari 2009, 00:42   #2864
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

muahahhahaha
Oud 25 februari 2009, 00:44   #2865
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Welke had je allemaal?

Trouwens, hoe makkelijk is het om die cactus te kweken?
Oud 25 februari 2009, 00:50   #2866
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Die cactus had ik in een smartshop gekocht.

Qua paddo's, cambodians, equadors en dan de gewone cubensis. Owja, de golden teachers niet vergeten, die staan in de eeste post van foto's
Ik heb geprobeerd hawaiiaanse op te kweken, maar dat is me helaas nooit gelukt. Maar die soortje groeien hier in BE ook int wild hoor, vooral op velden waar koeien staan. Liberty caps/kaalkopjes. DE vliegenzwam gedroog is ook heavy shit. Die groeien op wortels van berkenbomen, eerder gezegd, het mycelium vormt zich rond die wortels waarop de vruchtvorming/paddo's komen.
Truffels van de Mexicana A was me ook gelukt. Niet zo fel als een paddotrip, maar toch trippy genoeg

Maar zo'n cactus moet je met oppassen hoor, van paddo's en wiet kan je niet echt een OD (overdosis) krijgen, maar met cactussen ligt da geheel anders.
En zo'n Peyote cactus duurt meer dan tien jaar voor da zijn effect krijgt. De cactus die je op foto ziet is een San Pedro, de lichtere versies van de cactussen. Had hier helaas weinig effect. Peyote heb ik gedaan en was zéér intens. Diep verbonden met het universum.
Op de paddo's heb ik een ego dood mogen ervaren, en dat is het mooiste dat een psychonaut overkomen kan

Ik deed het echter allemaal graag, maar ja, ik herhaal: ik zal nu wel terug drinken ipv die "drugs" op te kweken. Want geloof me, 't is de miserie niet waard. 't Is nu niet dat ge in België in zware problemen komt, maar geloof me, ze brengen uwen huisbaas en al op de hoogte na een huiszoeking zenne. DAarom hou ik het liever gezond en mijn huis drugsvrij.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 februari 2009 om 00:56.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 01:02   #2867
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Die cactus had ik in een smartshop gekocht.

Qua paddo's, cambodians, equadors en dan de gewone cubensis. Owja, de golden teachers niet vergeten, die staan in de eeste post van foto's
Ik heb geprobeerd hawaiiaanse op te kweken, maar dat is me helaas nooit gelukt. Maar die soortje groeien hier in BE ook int wild hoor, vooral op velden waar koeien staan. Liberty caps/kaalkopjes. DE vliegenzwam gedroog is ook heavy shit. Die groeien op wortels van berkenbomen, eerder gezegd, het mycelium vormt zich rond die wortels waarop de vruchtvorming/paddo's komen.
Truffels van de Mexicana A was me ook gelukt. Niet zo fel als een paddotrip, maar toch trippy genoeg

Maar zo'n cactus moet je met oppassen hoor, van paddo's en wiet kan je niet echt een OD (overdosis) krijgen, maar met cactussen ligt da geheel anders.
En zo'n Peyote cactus duurt meer dan tien jaar voor da zijn effect krijgt. De cactus die je op foto ziet is een San Pedro, de lichtere versies van de cactussen. Had hier helaas weinig effect. Peyote heb ik gedaan en was zéér intens. Diep verbonden met het universum.
Op de paddo's heb ik een ego dood mogen ervaren, en dat is het mooiste dat een psychonaut overkomen kan

Ik deed het echter allemaal graag, maar ja, ik herhaal: ik zal nu wel terug drinken ipv die "drugs" op te kweken. Want geloof me, 't is de miserie niet waard. 't Is nu niet dat ge in België in zware problemen komt, maar geloof me, ze brengen uwen huisbaas en al op de hoogte na een huiszoeking zenne. DAarom hou ik het liever gezond en mijn huis drugsvrij.
Kweken is niet zo problematisch, hoor. Paddo's kan men gewoon plukken. Of een plekje in't bos vinden waar niemand komt.

Die cactus boeit mij eigenlijk wel. Ik ga er wat meer over opzoeken.

Hoe voelt peyote?
Oud 25 februari 2009, 01:10   #2868
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Eerst gaat ge precies dood, letterlijk
Ziek word je man, echt heel ziek, maar door dat beseft ge ineens de waarde van't leven... en ja voor de rest zoals een psychedelic ervaring, euforisch en visueel
Oud 25 februari 2009, 01:10   #2869
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Eerst gaat ge precies dood, letterlijk
Ziek word je man, echt heel ziek, maar door dat beseft ge ineens de waarde van't leven... en ja voor de rest zoals een psychedelic ervaring, euforisch en visueel
Hoezo dood? En hoezo ziek?
Oud 25 februari 2009, 01:13   #2870
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Tjah dat is meestal zo met psychedelics he, eerst zijt ge er een beetje ziek van...
Ge gaat precies dood, niet letterlijk nemen... maar tvoelt gewoon niet goed aan int begin. Maar dat is voor iedereen anders hoor
Sommige krijgen de schijterij en noem maar op...

Maar eens ge begint te pieken zijde da compleet vergeten.

Maar serieus man, begin daar niet zomaar int wildeweg aan... vraagt een sterke geest en ge moet echt met keiveel rekening houde als ge zoiets doet.

Het enige dat ik nog zou doen is iboga bij die Bwiti's daar. Maar dat is dan daar lokaal he. Hier in BE ga ik ronduit van de dope blijven en me een glaasje meer drinken. Dat is wat ze willen, dat is wat ze krijgen. Ik wil die last allemaal niet

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 februari 2009 om 01:18.
Oud 25 februari 2009, 15:05   #2871
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tjah dat is meestal zo met psychedelics he, eerst zijt ge er een beetje ziek van...
Ge gaat precies dood, niet letterlijk nemen... maar tvoelt gewoon niet goed aan int begin. Maar dat is voor iedereen anders hoor
Sommige krijgen de schijterij en noem maar op...

Maar eens ge begint te pieken zijde da compleet vergeten.

Maar serieus man, begin daar niet zomaar int wildeweg aan... vraagt een sterke geest en ge moet echt met keiveel rekening houde als ge zoiets doet.
Het effect valt bijna enkel te vatten voor dezen die er zich in onderdompelen. Maar zoals je zegt, NOOIT op jezelf zomaar nemen. Opvoeding in deze zaken is vereist.

Nice pics trouwens
Oud 25 februari 2009, 15:07   #2872
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

muahahhahaha
Toegegeven, ik ben jaloers
Oud 25 februari 2009, 15:31   #2873
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

De timer gaat nu in: aftellen tot de eerste kleinburger die hier komt mekkeren over verslaving, wandelende lijken en dergelijke.

Het grappige is dat de wandelende lijkjes vaak een hogere opleiding volgen/hebben gehad dan de brave mannekes.
Oud 25 februari 2009, 15:37   #2874
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ach toch niet jaloers zijn op paddo's, ...
Dat is zo klaar gemaakt, toegegeven: ik mis het wel.
Maar beter veilig spelen en de geest wat gesloten houden en wat meer drinken.

Moest het nu allemaal legaal zijn, ik vind dat mens moet kunnen doen en laten wat hem wilt tussen zijn vier muren. Zolang het van de buitenwereld afgesloten blijft, waarom niet? Maar net omdat dat niet geval is leg ik er de rem op.

Maar geloof me vrij, eens er ooit een deftig gedoogbeleid komt en/of totale legalisering, ja dan ga ik toch even terug naar de growshop en smartshop om opnieuw wat kweekjes te beginnen.
Het was echt een hobby, en niet omdat ik verslaafd was ofzo. Ik deed dat gewoon kei graag, en door cannabisplanten op te zetten heb ik enorm veel geleerd van de natuur. Zoals die outdoor beesjes dat je plant komen bezoeken. Ik heb ecologisch ongedierte weten bestrijden en noem maar op.
Ik dacht nooit dat ik zoveel ervaring in de natuurkunde kon verschaffen door gewoon interesse te tonen.
Het was gegroeid naar een passie, en ja... dat kost geld zuh mannen lol

Maar ik zeg het, ik ga mij een wijntje proberen maken van de druivelaar en als dat lukt, heb ik ook weer eens iets he.

Het is echt niet te schatten hoe therapeutisch dat werkt, in de natuur werken. Heb nu ook een opleiding gekozen in die richting, tuinarbeider. En ik denk dat ik daar helemaal ga in openfleuren.
Witloof, jeneverbeskes, aardbeitjes, aardapellen, prei, selder, ... het zal vast en zeker ook een leuke hobby worden en ik kan er nog lekkere soep van maken se
Want geloof me jongens, wiet en/of paddokweekjes, 't is de miserie niet waard.
Oud 25 februari 2009, 15:41   #2875
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Meer drinken?

Niet doen, man. Je gaat toch niet beginnen zuipen door een paar kleinburgers die het jou "verbieden" met hun wettekstjes?
Oud 25 februari 2009, 15:42   #2876
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

daarom zijn het ook braaf mannekes é, luisteren en doen wat u gezegd wordt en zeker niet zelf op onderzoek gaan of voor uzelf denken; veel te gevaarlijk dat.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2009, 15:44   #2877
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ach, ik hou van een roes man... Dat het nu van drank of van een jointje komt. Ik hou van de roes. En ja het ene is al wat gemakkelijker te krijgen dan het andere he.
Ik heb toch graag mijn slaapmutske 's avonds
En voor dat kan ik gene last krijgen man.

En ja, die politiemannen oefenen maar de wetgeving uit he. Misschien vinden zij ook dat het moet kunnen, maar da ga hun niet tegenhouden om de wet na te leven.
Gewoon om het mezelf gemakkelijk te maken en beetje verantwoordelijkheid aan te tonen, stop ik met al die zever man. Past op, als er een jointje in de groep voorbij komt zal ik nog wel eens trekken hoor, dat nog wel.
Maar heb het liever niet meer in huis liggen, teveel miserie man... En mijn gedacht erover gaat de miserie niet tegenhouden lol
Oud 27 februari 2009, 03:39   #2878
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Hoezo dood? En hoezo ziek?
Hij beschrijft toch heel duidelijk het gevolg van die (soft)drugs? Zeg nu niet dat je die reacties erop raar/nieuw vindt.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2009, 03:40   #2879
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Hij beschrijft toch heel duidelijk het gevolg van die (soft)drugs? Zeg nu niet dat je die reacties erop raar/nieuw vindt.
Waar put je de energie om zo'n misplaatst ego te hebben? Kan jij netspanning leveren? Gloei jij in't donker?
Oud 2 maart 2009, 17:59   #2880
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

FF topicje vanonder het stof halen.

Ik heb van het weekend niet zoveel gedronken, van de nacht zwaar in beraad met mezelf gegaan. Ik heb besloten een lasertherapy te doen tegen mijn nicotine verslaving. Want nu ik niet meer blow, merk ik toch op dat ik minstens een half pakje sigaretten méér rook. Zal niet aan de weed liggen, wel aan mij, misschien in mijn persoonlijkheid.

Ik heb zaden op komst voor een moestuintje aan te leggen, basilicum, koriander, bieslook. Op de vensterbank komt cresson en ik ga ook eens waterkers een kansje geven. Daarbij komt nog buiten een aardappelveldje, worteltjes, witloof en noem maar.

Ik ga gezonder leven, en ik ga mij ook niet meer wagen aan vettig eten.
Ik denk dat ik zo beter af ben. Ik ben tot de conclussie gekomen: mijn lichaam is mijn tempel. Letterlijk.

Het blowen kan niet gezond zijn, rook hoort niet thuis in je longen. Ik hoop van harte dat mijn posts niemands blowgebruik, druggebruik heeft aangemoedigd. Je lichaam is je tempel, het moet nog even mee.

Wish me luck and thumbs up

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 2 maart 2009 om 17:59.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be