![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2861 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is Mambo territorium dus post het hier maar.
Het is volledig eigen waarneming dus niets wetenschappelijk, waarschijnlijk gewoon psychologisch maar wil het toch melden. Rond me vallen er wel mensen als vliegen, niet direct dood maar toch wel ernstig. Enkele weken terug had m'n moeder een kleine trombose, een 50-er vorige maand ook een trombose en nu hoor ik van een andere vriend (60-er) die vorige maand van alles had aan z'n darmen, lever enz en er bijna is ingebleven. Allemaal relatief kort op de vaccinatie, nu, waarschijnlijk is dit gewoon omdat ik er meer op let en is het geen trend. Toch vind ik het vermeldenswaardig want geen enkele van die gevallen wordt onderzocht naar een link met het vaccin, moesten ze corona gehad hebben dan hadden ze wel een connectie gezocht. Wat dit dus wel duidelijk maakt is dat er niet actief wordt gezocht naar complicaties van het vaccin en de gevallen dus zwaar ondergerapporteerd zullen zijn. Later zullen ze met de statistieken wel connecties kunnen maken maar iets zegt me dat dit zo lang mogelijk zal uitgesteld worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl de cijfers van zogenaamde besmettingen u rond de oren geslagen worden door een horde regeringsleiders met psychopatische trekjes.
Lees dit eerst. Laatste coronapatiënt verlaat intensieve zorg ZNA: “36 procent van alle COVID-patiënten in provincie verzorgd”. En beslis wie u verder bedriegt.
![]() |
#2863 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- eentje zit al 4 weken met een onderbeen zo dik als een olifant. - grootmoeder had in februari al 2 weken na vaccinatie kleine trombose (hoogst waarschijnlijk geen link met vaccin gelegd) - eentje ook knobbel in nek gelijkaardig zoals u vermeld. -... De coronagevallen die ik kende waren ofwel redelijk oud of redelijk vet of beide. De vaccinatiegevallen waren jongeren (20-40) en redelijk mager, dus niet echt het profiel die van covid veel last zouden hebben. En de meeste die iets hebben bij de eerste spuit, gaan daarna niet meer terug voor hun tweede. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2864 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() en dat geloof je zelf, ja ![]()
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 20 juli 2021 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2865 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Man krijgt konijnenoren na inspuiting vaccin: “Een man die recent het Johnsson vaccin heeft gekregen heeft 2 konijnenoren gekregen”. Beslis nu maar verder. Bron: covidisfakeomgitsahoaxpleasebelieveme.com
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2866 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel een jonge vrouw weeral, mijn dochter wil niet en daar ben ik best blij om. Zelf was hij strontziek van de spuit niettegenstaande hij al besmet was voordien, koorst en al. Hij moest moreel gezien wel een vaccin nemen vanwege z'n werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mambo geloof ik ook niet, die maakt zichzelf belachelijk. Jan en mezelf dan weer wel. Het gaat er em vooral om dat er niet actief onderzocht wordt naar de connectie met het vaccin als het niet het moment zelf gebeurt, het is ook enkele uren werk voor de dokter om 1 geval te rapporteren. We kunnen er dus vanuit gaan dat het ferm ondergerapporteerd zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/antwerpen/laatste...r-br~a1418f22/ En kijk nu in de spiegel naar je eigen.
![]() |
![]() |
#2870 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat wel een probleem is.? Klakkeloos tienduizenden " besmettingen" in de krant zetten en een leeg ziekenhuis in dezelfde krant.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 juli 2021 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() segregationisten.
De Nieuwe Normalen – d.w.z. degenen die nog steeds mondkapjes dragen buitenshuis, schreeuwen over nietszeggende “gevallen”, iedereen intimideren om zich te laten “vaccineren” en meewerken aan de segregatie van de “Ongevaccineerden” – gedragen zich niet zoals ze zich gedragen omdat ze dom zijn. Zij gedragen zich zo omdat zij in een nieuwe “werkelijkheid” leven die in de loop van de laatste 17 maanden voor hen is gecreëerd door een massale officiële propagandacampagne, de meest uitgebreide en effectieve in de geschiedenis van de propaganda. Hij zit nog in die pseudo realiteit en wauwelt.
![]() |
#2873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekende influenster nam de prik en post nu korte filmpjes over haar toestand.
https://www.frontnieuws.com/bekende-...19-vaccinatie/ Ik moet zeggen dat de broer van mijn vrouw wel wat gelijkaardige symptomen heeft.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 juli 2021 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Propaganda werkt alleen als je bepaalde dingen doet en bepaalde dingen heel bewust niet doet. De boodschap moet eenstemmig zijn en mensen als Professor Jan Grandjean moet je dus niet laten praten. Daarom is censuur heel belangrijk in de toolbox. Ook moet de propaganda overal en altijd aanwezig zijn en daarvoor heb je de media nodig. Maar belangrijker nog is dus het weglaten van bepaalde informatie. Veel praten maar weinig zeggen is daarom een beproefde methodiek die we veel hebben gezien bij de persconferenties”, aldus de 80 jarige Professor in ruste die de laatste tijd ook uit de gratie is gevallen bij de mainstrean media, daar waar hij voorheen veel aanvragen kreeg.
De spiraal van het zwijgen Elisabeth Noelle-Neumann schreef een interessant boek over het summum van propaganda de “Spiral of silence“ waarin ze uitlegt hoe iedereen zwijgt en zelfs de vrijzinnigen en dissidenten uiteindelijk gaan zwijgen uit lijfsbehoud. De Duitse was in haar jongere jaren de adviseuse van dr. Joseph Goebbels en heeft van dichtbij gezien hoe dit mechanisme werkte. Vaccinzeloten ook hier op dit forum? Propagandisten die veel tateren zonder noemenswaardige vooruitgang, stilstaan bij onbelangrijke details en daar eindeloos mee doorgaan? Ze zijn hier. segregationisten.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 juli 2021 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2875 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun argument is weeral dat ze nog steeds de achterstand in zorg van de eerste lockdown aan het wegwerken zijn. Ze waarschuwen nu ook al voor een zwaardere griep vanwege de eerste lockdowns. Dus effectief gaan ze ons nieuwe lockdowns en maatregelen aansmeren vanwege de gevolgen van eerdere lockdowns en maatregelen. Eenmaal je daarmee begint kun je niet meer stoppen zonder de gevolgen te aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2876 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk meer dan 2 vaccinaties nodig voor festival: ‘Krankzinnigheid ten top’
in?*Binnenland?*21 juli 2021 06:00?*63 Reacties ID&T gaat onderzoeken hoe evenementen op korte termijn alsnog veilig georganiseerd kunnen worden. Testen voor Toegang moet dan waterdicht zijn zodat er geen mensen zonder geldige QR-code binnen kunnen komen. De QR-code moet het bewijs zijn dat er zeer recent negatief is getest op het?*coronavirus. Twee vaccinaties zouden dan waarschijnlijk geen recht geven op toegang, schrijft het?*AD. Er wordt met verbazing gereageerd op het bericht. “Daar gaat je summer of love! Wappies weer gelijk! Overigens, met nagenoeg nul ziekenhuisopnames en nul overlijdens per dag zijn prikken helemaal niet meer nodig!” schrijft singer-songwriter en oud-journalist Nicky Monreau. Wappies weer gelijk! Financieel expert Ab Flipse zegt: “Precies wat ik heb ‘voorspeld’. Twee vaccinaties straks niet voldoende, 20 ook niet. Het is de krankzinnigheid ten top.” “En weer kunnen de zogenaamde ‘wappies’ een puntje van hun lijstje afvinken. Daar komt spuit nummer 3 en misschien wel 4 en 5, enzovoorts,” twittert Manfred. “Begint nu toch wel echt 14-0 voor de wappies te worden,” voegt Marnix toe. Prikken tot 2024? “Bedankt Hugo de Jonge, met je ‘dansen met Janssen’ en je ‘vaccineren helpt’. Ik word hier zo boos van!” schrijft Dionne. En Wen zegt: “Drie keer de prik voor een festival. Wanneer worden we wakker mensen!” Mensen die denken na twee vaccinaties klaar te zijn, komen bedrogen uit. De Canadese premier Justin Trudeau, nauw verbonden aan het?*World Economic Forum, kondigde onlangs aan dat hij alvast vaccins heeft besteld voor de komende jaren: https://www.ninefornews.nl/waarschij...gheid-ten-top/ En zo komt het dat ik in deze volledige krankzinnige draad ook zo vaak onlogische postings moet zetten omdat het u ook zo onlogisch allemaal gepresenteerd is door het beleid. Wat ze precies aan het doen zijn komt nog wel boven water maar het zal nooit onschuldig zijn of par accident, of "dat wisten wij niet".
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 juli 2021 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Franse politie voegt zich bij de vele demonstranten.
Ze zien ook wel wat er gaande is. Filmpje op Twitter. https://twitter.com/Lukewearechange/...emonstreren%2F
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 juli 2021 om 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2878 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#2879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HET IS ECHT: Wetenschappelijk rapport documenteert “zelfassemblerende magnetische nanosystemen” voor cybernetische biocircuit-interface- en controlesystemen in mensen, inclusief “DNA-hydrogel”-technologie
Veel technische uitleg en schema's op de link. https://www.frontnieuws.com/het-is-e...-hydrogel-tec/
![]() |
#2880 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerherstel voor Mambo?
Duitse media beginnen te “kantelen”. Moeten we daar blij mee zijn? Danny21/07/202116:077 Comments Media lijkt te “kantelen” We zien dat verschillende mainstream media kranten en tv-zenders wereldwijd beginnen te kantelen. Dit gebeurt vooral in Amerika en Australië maar ook in ons buurland Duitsland. Zij lijken zich “kritisch” uit te spreken over de coronamaatregelen, de vaccins en de tests. Alleen wel 500 dagen te laat. Eerder al kwam ZDF met kritische reportages.?*(bron) Nu komt RTL met een artikel over de waardeloze PCR tests en ook andere Duitse kranten, zoals WELT,?* lijken wat kritischer te worden. Maar is het oprecht of voelen ze de bui al hangen? Geen enkele media heeft ook maar serieus geprobeerd om een ander geluid te laten horen toen het het hardste nodig was. Niemand ging er stevig tegenin met scherpe vragen en goede onderzoeksjournalistiek. Alles wat hier gezegd wordt dat weten we al dik anderhalf jaar. Maar deze mensen die dit nu zeggen of publiceren zijn dezelfde mensen die ons toen als complotdenkers wegzetten toen wij vermeldden dat de PCR-tests waardeloos zijn. En dat de cijfers laten zien dat er alles behalve een pandemie is. Nee, of het nou RTL is, of WELT of ZDF ![]() Dit artikel van RTL maakt me dan ook eerder kwaad. Het subtiele gedraai komt mij mijn neusgaten uit. De volgende teksten komen rechtstreeks uit het artikel: Onderzoek: PCR-tests hebben geen zin als basis voor het bestrijden van pandemieën PCR-tests lijken geen goed middel om de pandemische situatie goed in te schatten. Velen die positief testten, zijn niet langer besmettelijk. Dit is het resultaat van de Universiteit van Duisburg / Essen.?* De onderzoekers evalueerden 190.000 testresultaten van meer dan 160.000 mensen.?*Ze publiceerden hun resultaten in het artikel ”?*De prestaties van de SARS-CoV-2 RT-PCR-test als een hulpmiddel voor het detecteren van SARS-CoV-2-infectie bij de bevolking”?*, dat verscheen in het?*“Journal of Infection?*“.?*Wat zijn de alternatieven? 50-75 procent van de gevallen waarschijnlijk post-infectieus Deze aanpak – waarbij de resultaten van de PCR-tests worden gebruikt om politieke beslissingen te nemen – wordt nu kritisch in twijfel getrokken.?* Uit een onderzoek van de Universiteit van Essen/Duisburg bleek dat veel mensen die positief testten het coronavirus helemaal niet doorgeven. In hun publicatie concludeerden de wetenschappers: “Gezien onze bevinding dat meer dan de helft van de mensen met positieve PCR-testresultaten waarschijnlijk niet besmettelijk waren, moet de positiviteit van de RTPCR-test niet worden gezien als een nauwkeurige maatstaf voor de infectieuze SARS-CoV-2-incidentie.” 50-75 procent van de positieve PCR-tests is waarschijnlijk post-infectieus.?* Volgens de studie mogen de resultaten van de PCR-testen dus niet worden gebruikt als basis voor de bestrijding van de pandemie. Nu is dat voor de meeste lezers hier geen verrassing en inmiddels zijn we steeds beter in staat om te zien?*wat SARS CoV2 daadwerkelijk is. En dat is wat we willen horen. De waarheid. Geen artikelen of flutartsen die dit coronasprookje in leven houden. Ook zij hebben echt wel meegekregen wat hier daadwerkelijk gaande is. Zo niet dan zijn ze niet geschikt voor hun vak. https://commonsensetv.nl/duitse-medi...-zijn/#respond