![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2881 |
Banneling
|
![]() Lex, ik bedoelde dit.
staat in: http://forum.politics.be/showthread....page=158&pp=20 "the Boeing airliners involved were of the “fly by wire” type. Such aircraft are equipped with a black box that was developed by the technology arm of the Pentagon known as the Defense Advanced Projects Agency (DARPA). Whenever fly by wire aircraft are hijacked, and an attempt is made by the perpetrators to fly the aircraft to an alternate destination, control of the aircraft is automatically transferred to a very covert Federal ground facility, thereby permitting the aircraft to be safely landed at the nearest suitable airport. Once the aircraft is under the command of the Federal ground facility, attempts by the hijackers to regain control of the aircraft by pulling on the control column or throttle levers will prove fruitless. Visual sighting of the hijacked aircraft during such an incident can be accomplished by means of a sophisticated pilotless drone surveillance aircraft, such as the Global Hawk, which has the capability of flying at an altitude of sixty thousand feet. Visual images from the drone are transmitted to the Federal command facility via a communications satellite." met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2882 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De U.N wil inderdaad een wereldregering, maar zeker niet ten goede. Informeer U eens. De vrede die bij een wereldregering voorgesteld wordt zal een loze belofte zijn. Er zal misschien wel minder oorlog zijn, maar de mensen zullen gedehumaniseerd zijn, een volledige slaaf van het systeem , herleidt tot een onderdeel van de machine die werkt voor de elite. Geen vrijheid en geen vrije wil. Orwell gaf een voorsmaakje voor wat we mogen verwachten.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 9 oktober 2005 om 20:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2883 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
O pleaaaaasssseeeeeee doe je andere oog ook maar dicht. met vriendelijike groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2884 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2885 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb de indruk dat jullie de filosoof en zijn werk niet kennen, jullie laten je leiden door Amerikaanse hegemonie-ideeën vergeet niet dat de VS de macht willen behouden en dat zij de voornaamste staat zijn die de VN niet willen steunen, wat logisch is, (herlees mijn vorige tekst) Volgens Michielszoon is de VN het RG het is dus zeker niet de bedoeling iemand te gaan onderdrukken; de onderdrukkers willen dat RG tegenwerken, uiteraard ik begrijp niet dat iemand die zich bezighoudt met NWO michielszoon nog niet gelezen heeft zo blijf je toch bij die Amerikaanse (=onjuiste) theorieën |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2886 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2887 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2888 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar je vergeet dat het vooral de Amerikanen zijn die de VN (zullen blijven) tegenwerken (omdat ze dan hun eigen macht moeten afstaan) probeer even te begrijpen dat niet al wat uit Amerika komt goed is denk eraan het zijn vooral de Europese denkers die de wereld (filosofisch) leiden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2889 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 9 oktober 2005 om 20:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2890 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik volg gewoon het "nieuwe paradigma" van Michielszoon jullie theorieën zijn de bekende theorieën die er al tweeduizend jaar zijn maar die tot niks leiden is dat nog niet duidelijk en dat laten jullie je nog leiden door Amerikaanse schrijvers, alsof die het allemaal beter weten (vraag het aan Bush, hij weet alles beter ![]() Het "nieuwe paradigma" van Michielszoon krijgt uiteraard veel kritiek omdat het volledige omwenteling in het denken veroorzaakt een Copernicaanse omwenteling het zal nog wel enige tijd duren eer iedereen zijn ideeën begrijpt, maar dan zal het snel gaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2891 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() hoe kan je het nu weten als je de filosofie van Michielszoon nog nooit gelezen hebt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2892 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een onderdeel van de machine die werkt voor de elite geen vrijheid en geen vrije wil geleid door corrupte politici, rechters, vakbonden de gewone man is onderdrukt België steunt zogezegd de VN en de rechten van de mens (op papier) in werkelijkheid is het één grote corrupte knoeiboel je ziet dat er zelfs in België nog veel moet veranderen in andere landen is het nog veeeeeeeel erger moet je dan daar de VN de fout van geven? neen hoor men wil de VN juist niet volgen en de RvdMens toepassen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2893 | ||||||||||||||||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Doen die "negatieven" dat?Alles in het werk stellen om de VN negatief voor te stellen?Lijkt me ook eerder omgekeerd,niet? Citaat:
Is dat zo?Komt er dan eerlijkheid?Zullen diegenen die nu de macht hebben die macht verliezen?Zullen ze die macht niet eerder uitbreiden via de VN?Met de wereldbank,IMF etc... Hoe is de VN er gekomen en wie heeft gelobbied om dat erdoor te krijgen? Diegenen die je zegt die de VN zouden moeten dwarsbomen lijken me eerder het omgekeerde te doen. Bvb Bush wordt in sommige media misschien soms als anti-VN voorgesteld,maar of hij dat ook echt is,dat denk ik niet (ik weet het wel zeker eigenlijk).Ik las vanmiddag nog enkele quotes van George H. W. Bush die eerder het tegendeel aanwijzen. -Adressing the General Assembly of the UN (1 februari 1992) quote:"It is the Sacred Principles enshrined in the United Nations Charter towards which the American people will henceforth pledge their allegiance" -voor het Congres op 11 november 1990 (televised) qoute"...Now we can see a New World Order coming into vieuw,a world in which there a very real prospect of a New World Order...We are now in sight of a United Nations that performs as envisioned by its founders" Bushs State Department tekende bvb op 15 september een document die resulteert in een nooit geziene militarisatie van de VN.Het 2005 World Summit Outcome Document o.a. versterken de militaire stand-by maatregelen die al in 80 landen bestaan-dat de VN nationale troepen kan oproepen. Niet echt tegen VN dus van Bush-die zijn macht moet zien te behouden door de VN tegen te werken?Ze geven VS meer en meer weg in de handen van de VN.Onderstaand artikel verschaft ietwat meer uitleg. http://www.thenewamerican.com/artman...cle_2334.shtml[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 oktober 2005 om 21:20. |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2894 |
Banneling
|
![]() hallo,
zijn jullie er nog? of zijn jullie sprakeloos geworden? zonder argumenten gevallen? overtuigd van mijn gelijk? ziek? ...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2895 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Spontane migraine aanvallen? Nogmaals: O pleaaaaasssseeeeeee doe je andere oog ook maar dicht. met vriendelijike groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 9 oktober 2005 om 21:19. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2896 | |||||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Overtuigd van je gelijk?Omdat je 2 of drie puntjes van Michielszoon aanbrengt die de VN blijkbaar onfeilbaar waant en die dan nog onmiddellijk ontkracht worden...?Sprakeloos geworden en zonder argumenten gevallen?Omdat er eens 10 minuten niemand reageert? Neutron:een neutron is een niet-geladen elementair deeltje van een atoomkern. Je bent niet-geladen met de juiste kennis en inzichten en je bent een elementair deeltje van de kern van de macht van het NWO/VN-atoom.De massa die niet verder kijkt dan hun neus lang is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 oktober 2005 om 21:45. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2897 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uiteindelijk zal de VN toch de werledregering worden hoor dat staat vast maar NIET om de mensheid te overheersen, maar om te dienen ------------------------------------------------------------------- tja, dat zijn natuurlijk de argumenten van het dilemma het is het één of het ander dat is duidelijk maar je mag je niet vergissen moest ik in uw theorie iets positiefs lezen zou ik mijn ideeën veranderen, maar dat is niet zo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2898 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat zijn natuurlijk de normale te verwachten psychosomatische verschijnselen; die al beschreven zijn door de psycholoog ASH (proeven van Ash) het is moeilijk uw vastgeroeste ideeên te ontkennen daar had Copernicus ook al last van tenminste : hij had de overlast omdat de anderen zooooooooooooooo kortzichtig waren en niet van hun foute ideeên konden scheiden; erg hè? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2899 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 oktober 2005 om 22:00. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2900 | |||
Minister-President
|
![]() Neutron: dat doen ze toch, niet? u bent er zelf mee bezig..
Lex:Ik kom dus in de media en ik bereik veel mensen en ik heb mijn menig verkregen door die media en mijn mening is de algemene tendens??Niets kon verder van de waarheid zitten. Lex: doen die "negatieven" dat? Neutron:Ja natuurlijk Lex:Neen,naturlijk niet man,waar haal je dat? Neutron op Lex:Alles in het werk stellen om de VN negatief voor te stellen? = Ja Lijkt me ook eerder omgekeerd,niet? = nee Draai je ja en nee om en je hebt het bij het rechte eind. Lex: doen ze dat dan?Ons wijsmaken dat de wereld onder de VN negatief zal evolueren?Eerder omgekeerd lijkt mij.Niet? Neutron:u doet het toch Lex:Ik ben toch niet machtig of zo.Toon eens aan dat die "negatieven" dat doen.Zoals enkele posts geleden werd aangetoond dat ze dat niet doen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 9 oktober 2005 om 21:58. |
|||
![]() |
![]() |