Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Forummer van de week
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2010, 19:16   #2901
Pølle
Minister-President

Pølle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Hmmm. Daar zie ik je juist graag wat méér. Wat kunnen we doen om je daar te krijgen?
Minder vragen stellen hier .
Oud 9 juni 2010, 21:04   #2902
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Afwachten maar vanvond. Zou je voor een coalitie zijn met CDA of ga je voor Paars?
Paars+
(volgens de prognose van de NOS kan trouwens niets anders)
Oud 9 juni 2010, 21:06   #2903
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hmmm. Daar zie ik je juist graag wat méér. Wat kunnen we doen om je daar te krijgen?
Het voorstel van Pølle ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Minder vragen stellen hier .
... zal niet werken.

Misschien komt de smaak in forumdiscussiëren nog eens terug.

Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juni 2010 om 21:07.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 00:37   #2904
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Wekt PBL-RKT uw interesse? (positief of negatief), en zoja, wat spreekt u juist aan?
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 07:31   #2905
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard

Goeiemorgen Vuursteentje
http://www.youtube.com/watch?v=ZG7COyWqSIs

Laatst gewijzigd door nubian : 10 juni 2010 om 07:31.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 08:43   #2906
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Wekt PBL-RKT uw interesse? (positief of negatief), en zoja, wat spreekt u juist aan?
Delikate vraag.
Ik mag over mijn professionele taken op dit forum niks verklappen.

Weet toch dat "we" deze gevaarlijke, subversieve, vrouwonvriendelijke, gezagsondermijnende, volksgezondheidsbedreigende bende heel aandachtig in het vizier houden.

Zeker omdat ze ook kennelijk gezonde leden van onze samenleving in hun verderf dreigen te storten:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Plaatselijke BierLiefhebbers - Ronde Korte Tenen
!
Citaat:
ik ben fan!; ik hoop dat ik ooit lid kan worden...
Ook blijkt dat deze kennelijk gezonde leden van onze samenleving zich spijtig genoeg door de geniepige en subliminale propaganda van deze bende laten beïnvloeden:

Citaat:
Maak u geen zorgen, ondanks zorgvuldig opvolgen van elke posting rond PBL-RKT sta ik nog geen stap verder ivm de betekenis van de afkorting, de ideologie, statuten, modus operandi (hoewel dat laatste al een beetje duidelijk begint te worden).

Het enige dat ik tot nu toe heb kunnen vaststellen is dat het een enorm coole exclusieve club is.
Gelukkig zit deze bende zodanig in elkaar dat ze zichzelf soms neutraliseert.

Zie maar deze mededeling:

Citaat:
Aan alle militanten,
Aan alle sympathisanten,
Aan het volk,

Naar aanleiding van de verkiezingen voor het federale parlement van aanstaande zondag 13 juni 2010, wenst PBL-RKT het volgende mee te delen;

Wanneer komt de ware aard van de mens boven? Wanneer geven artiesten het beste van zichzelf? Wanneer tonen politici hun ware gelaat? Heel eenvoudig: wanneer ze volop genoten hebben van het heerlijke vocht onder de verzamelnaam "bier".

Vanuit deze pertinente waarheden besluit PBL-RKT dat de enige, ware en waarachtige stem van het volk uitgebracht wordt onder dezelfde omstandigheden: na het met volle teugen genieten van het wonderlijke vocht dat menig brouwer met geduld en liefde voorschotelt.

Laat u niet misleiden door de manipulerende krachten die beweren dat een nuchtere toestand de beste is om een weloverwogen stem uit te brengen. Zij willen ons, het volk, er enkel toe aanzetten onze buikgevoelens te onderdrukken. PBL-RKT roept op om vanaf nu, en eindelijk, gehoor te geven aan uw werkelijke opvattingen en uw werkelijke overtuiging. Immers, enkel en alleen een werkelijke stem, uit overtuiging gebracht, is een geloofwaardige en waarachtige stem.

Het beste hulpmiddel daartoe is het genot van één of meerdere bieren, door wie ook gebrouwen. PBL-RKT herinnert er aan dat er ook maffieuze en dubieuze multinationale winstjagers zijn die een vocht verspreiden onder dezelfde noemer "bier". We weten dat u weet dat hiermee het edele vocht verkracht wordt. Wij weten dat u die rommel niet tot u zal nemen, al was het maar omdat deze uw gemoedstoestand op zeer negatieve wijze manipuleert: u zal niet meer in staat zijn een stem uit te brengen. Wees dus op uw hoede, de bedriegers loeren om elke hoek.

Breng uw stem uit! Uw diepe stem! Vanuit de buik! Geef uiting aan uw werkelijke "ik"! Luister naar uw geest! Stem uit uw werkelijke overtuiging, niet uit de aangeprate overtuiging!

PBL-RKT weet wie jullie zijn: heavy metal!

PBL-RKT
Undefeated Army
Bietan Jarrai
Dat de leden van PBL-RKT in beschonken toestand het stemhokje ingaan kan de uitslag enkel positief beïnvloeden.

Maar verder mag ik over dit onderwerp niks kwijt.
Oud 10 juni 2010, 08:44   #2907
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Inderdaad, goeie morgen!
Oud 10 juni 2010, 09:51   #2908
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

hèhèhè; nu moet ik wel toegeven dat ik altijd al zeer vatbaar ben geweest voor beïnvloeding; dus ik ben waarschijnlijk net zo goed slachtoffer van uw onvermijdelijke sublimale manipulatie, oh immer deugdelijke Firestone!

Overigens, de club heeft wel wat van z'n exclusiviteit verloren met z'n meest recente mededeling:

Citaat:
1. Lid worden van PBL-RKT gebeurt door jezelf gewoon als lid te beschouwen en door onze principes te onderschrijven: bier & tenen. Er is verder geen enkel criterium, geen enkele voorwaarde, om lid te kunnen zijn.
Oud 10 juni 2010, 09:57   #2909
Anna List
Banneling

Standaard

goeiemorgen Vuursteentje

http://forum.politics.be/misc.php?do=whoposted&t=124557

Vuursteentje

http://forum.politics.be/misc.php?do=whoposted&t=138233

PS nu had ik toch gedacht dat gij bij mij hoger zou staan (toch minstens 2e) of zo hoor ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2010, 10:30   #2910
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hèhèhè; nu moet ik wel toegeven dat ik altijd al zeer vatbaar ben geweest voor beïnvloeding; dus ik ben waarschijnlijk net zo goed slachtoffer van uw onvermijdelijke sublimale manipulatie, oh immer deugdelijke Firestone!

Overigens, de club heeft wel wat van z'n exclusiviteit verloren met z'n meest recente mededeling:

Ze zijn ook ongelooflijk dubbelzinnig, ware politici!

Zo beweert de ene:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Bericht van PBL-RKT:
2. Er heerst het gerucht dat PBL-RKT het forum onveilig maakt voor brave meisjes. Dit wensen we met klem te ontkrachten. Als we het forum al onveilig maken voor iemand, dan is het voor (potentiële) forumdictators.
En prompt komt de andere met:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Ik zou toch wel willen zeggen dat dat van die brave meisjes wel een beetje waar is. Meisjes die bij PBL-RKT komen gaan nadien immers niet meer zo braaf zijn hoor.
Wie gelooft deze mensen (nu ja, mensen) nog?
Oud 10 juni 2010, 10:42   #2911
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Proficiat, je hebt het gehaald!

Citaat:
Vuursteentje
Voila.

Citaat:
http://forum.politics.be/misc.php?do=whoposted&t=138233

PS nu had ik toch gedacht dat gij bij mij hoger zou staan (toch minstens 2e) of zo hoor ...
Ik wil met god zelf eens klappen, niet met een vertegenwoordiger wiens geloofsbrieven bovendien uitermate twijfelachtig zijn.
Oud 10 juni 2010, 12:33   #2912
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Proficiat, je hebt het gehaald!

Voila.

Ik wil met god zelf eens klappen, niet met een vertegenwoordiger wiens geloofsbrieven bovendien uitermate twijfelachtig zijn.
je lijkt wel familie van Thomas
Oud 10 juni 2010, 13:10   #2913
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je lijkt wel familie van Thomas
Deze Thomas?

Wel, hij wilde niet geloven dat Jezus uit het graf was opgestaan, tot hij het met de eigen ogen gezien had.

Lijkt me een gezonde sceptische instelling.
Hij paste gewoon toe wat Carl Sagan eeuwen later verwoordde: "Extraordinary claims require extraordinary evidence".

Dus ja, het zou ik kunnen dat ik een verre nazaat van die Thomas ben.
Oud 10 juni 2010, 13:25   #2914
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Deze Thomas?

Wel, hij wilde niet geloven dat Jezus uit het graf was opgestaan, tot hij het met de eigen ogen gezien had.

Hij paste gewoon toe wat Carl Sagan eeuwen later verwoordde: "Extraordinary claims require extraordinary evidence".

Dus ja, het zou ik kunnen dat ik een verre nazaat van die Thomas ben.
idd, was ook goe bedoeld hoor

dus twijfel niet, mijn kind, ge kunt altijd eens komen kijken, tijdens een lunch of zo
Oud 10 juni 2010, 13:30   #2915
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
DAt is totaal verkeerd, deze stelling houdt geen rekening met het algmeen geaccepteerde wereldbeeld. "Extraordinary" is namelijk alles wat sterk tegen het huidige wereldbeeld in gaat.

Als men dezelfde stelling in de vroege middeleeuwen had toegepast, dan had men misschien vereist dat men met eigen ogen moet zien dat de aarde rond is, en gezegd "Extraordinary claims require extraordinary evidence. Net zoals men nu met UFO's beweert '"ik zal het pas geloven als ik een zie landen"..

In de middeleeuwen was te techniek er nog niet om werkelijk vanop afstand te zien dat de aarde rond was.

Die uitspraak is dus totale bullshit.
Oud 10 juni 2010, 13:48   #2916
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
DAt is totaal verkeerd, deze stelling houdt geen rekening met het algmeen geaccepteerde wereldbeeld. "Extraordinary" is namelijk alles wat sterk tegen het huidige wereldbeeld in gaat.
Nope, "extraordinary" is alles wat in tegenspraak is met feiten waarvoor wel bewijzen bestaan.

Citaat:
Als men dezelfde stelling in de vroege middeleeuwen had toegepast, dan had men misschien vereist dat men met eigen ogen moet zien dat de aarde rond is, en gezegd "Extraordinary claims require extraordinary evidence. Net zoals men nu met UFO's beweert '"ik zal het pas geloven als ik een zie landen"..

In de middeleeuwen was te techniek er nog niet om werkelijk vanop afstand te zien dat de aarde rond was.
Dat ze in de middeleeuwen dachten dat de aarde plat is is een mythe. Door gewoon logisch te redeneren en naar scheepjes op zee te kijken (bijvoorbeeld) wisten de mensen al heel lang dat de aarde rond is. Slecht voorbeeld dus.
De meeste van jouw verhaaltjes kan men ook al naar de prullenbak verwijzen door wat logisch te redeneren en consistentie na te streven.

Citaat:
Die uitspraak is dus totale bullshit.
Jij vindt hem bullshit omdat hij jouw wereldbeeld in duigen doet vallen.
Jij wil met alle macht in allerlei fantaisistische verhaaltjes geloven waarvoor niet de minste aanwijzing bestaat.

Overigens, voor jouw verhaaltjes is de uitspraak van Sagan zelfs overkill. De uitspraak "claims require evidence" is meer dan voldoende om jouw verhaaltjes vertikaal te klasseren.
Oud 10 juni 2010, 13:53   #2917
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

rustig, Firestone, je niet kwaad maken!

maak jij je snel kwaad?
Oud 10 juni 2010, 13:57   #2918
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
rustig, Firestone, je niet kwaad maken!
Ik ben niet kwaad, ik herhaal gewoon een aantal vrij triviale evidenties.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
maak jij je snel kwaad?
Neen.
Oud 10 juni 2010, 14:05   #2919
Anna List
Banneling

Standaard

dacht dat het vooral van naar de maan te kijken was
Oud 10 juni 2010, 14:23   #2920
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nope, "extraordinary" is alles wat in tegenspraak is met feiten waarvoor wel bewijzen bestaan.
Dat beweer jij, maar dat is niet zo. Vele fenomenen spreken bestaande feiten niet tegen. Hoe zouden UFO's bestaande feiten kunnen tegenspreken?

Citaat:
De meeste van jouw verhaaltjes kan men ook al naar de prullenbak verwijzen door wat logisch te redeneren en consistentie na te streven.
Dat "logische redeneren" lijkt heel logisch binnen een vastgeroest wereldbeeld. Het is niet meer dan zelf-bedrog om het wereldbeeld in stand te houden. Echte sceptici hebben geen knee-jerk reacties en kijken onbevooroordeeld naar alle feiten.

Citaat:
Jij vindt hem bullshit omdat hij jouw wereldbeeld in duigen doet vallen.
Jij wil met alle macht in allerlei fantaisistische verhaaltjes geloven waarvoor niet de minste aanwijzing bestaat.
Totaal ongefundeerde stellingen hoor.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be