![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2901 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat is begrijpelijk. Het is immers ondraaglijk om met lede ogen en angstig te moeten erkennen dat er reeds zovele vaccinatiedoden hen zijn voorgegaan en dat zij mogelijk de volgende pechvogel in de rij zullen zijn. Dan geloven ze liever de gemanipuleerde, fake cijfers van VAERS en de andere meldingssystemen dat er niet zoveel vaccinatiedoden zijn, dat stelt hen enigszins gerust.
![]() |
![]() |
#2902 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo roepen ze bvb.op om vaccinatie-centra te saboteren : Ze leggen de oorzaak bij Vaccins bij elk dipje of appelflauwte of ziekte, hoever ze het ook moeten gaan zoeken En als kers op de taart roepen viruswaanzinnigen (de boze bende van Engelje etc.) online op in Haatgroepen op om Zoveel mogelijk overlijdens aan te geven als Vaccin-gerelateerd, een duidelijke poging om de boel te belazeren uiteraard. Ethisch? Mijn hoela. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2903 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik roep enkel en alleen mijn naasten en mij niet te pogen overtuigen tot vaccinatie.
En als ze “reclame” in de bus steken, niet cherrypicken met wetenschappen om tot een PESTBELEID te komen.
![]() |
#2904 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je hysterische uithaal, dol van angst, is begrijpelijk: Het is immers ondraaglijk voor gevaccineerden om met lede ogen en angstig te moeten erkennen dat er reeds zovele vaccinatiedoden hen zijn voorgegaan en dat zij mogelijk de volgende pechvogel in de rij zullen zijn. Dan geloven ze maar al te graag de gemanipuleerde, fake cijfers van VAERS en de andere meldingssystemen dat er niet zoveel vaccinatiedoden zijn, dat stelt hen enigszins gerust. Oh, je had het over de ethiek van de boodschappers? Dat zou irrelevant moeten zijn als door de boodschap je eigen, gevaccineerde vel op het spel staat.
![]() |
![]() |
#2905 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WHO beveelt genetische manipulatie van mensen aan
juli 23, 2021231 2 Degenen die waarschuwden dat de “Corona-vaccinaties” de eerste stap waren in de richting van genetische manipulatie van de mens, werd blootgesteld aan harde aanvallen van de mainstream media, politici en activisten, die dit ontkenden en de bijbehorende angsten belachelijk maakten. Maar dat is nu allemaal achterhaald: op 12 juli 2021 heeft de WHO zelf de kat uit de zak gelaten en aanbevelingen gepubliceerd – voor iedereen beschikbaar op de website van de WHO – over de genetische manipulatie van mensen “ter bevordering van de volksgezondheid” (1), bericht blauerbote.com. De Wereldgezondheidsorganisatie, waarover men vóór de Coronacrisis in de mainstream media zinnen kon lezen als “De WHO ligt zelf aan het geldinfuus van de Gates Foundation”, schrijft in haar nieuwsartikel “WHO issues new recommendations on human genome editing for the promotion of public health” over het veranderen of manipuleren van het menselijk genoom (1-3): “Twee nieuwe rapporten die vandaag door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zijn gepubliceerd, bevatten de eerste globale aanbevelingen voor de invoering van het bewerken van het menselijk genoom als instrument voor de volksgezondheid, met de nadruk op veiligheid, doeltreffendheid en ethiek. De toekomstgerichte nieuwe rapporten zijn het resultaat van het eerste brede globale overleg over het bewerken van somatische, kiembaan- en erfelijke menselijke genen. Bij de raadpleging, die twee jaar in beslag nam, waren honderden deelnemers betrokken die uiteenlopende standpunten uit de hele wereld vertegenwoordigden, waaronder wetenschappers en onderzoekers, patiëntengroepen, religieuze leiders en inheemse volkeren. Menselijke genetische manipulatie heeft het potentieel om ons vermogen om ziekten te behandelen en te genezen te verbeteren, maar het volledige effect ervan zal alleen worden gerealiseerd als we het gebruiken ten voordele van alle mensen, in plaats van de ongelijkheden op gezondheidsgebied tussen en binnen landen te vergroten”, aldus Dr Tedros Adhanom Ghebreyesus, directeur-generaal van de WHO.” Israëlische premier Netanyahu zegt nu dat burgers elke zes maanden gevaccineerd moeten worden Gelukkig omvat de gentechwet in Duitsland sinds de laatste wijziging niet langer alle levende wezens, zoals voorheen, maar nu “alle levende wezens behalve mensen”. De WHO daarentegen gaat er blijkbaar rotsvast van uit dat “haar aanbevelingen” inzake DNA-manipulatie wereldwijd zullen worden uitgevoerd, ook al is de bevolking daar nog niet van op de hoogte. Zo staat er in de bovengenoemde mededeling van de Wereldgezondheidsorganisatie: “De aanbevelingen zijn gericht op verbeteringen op systeemniveau die nodig zijn om in alle landen capaciteit op te bouwen om ervoor te zorgen dat het bewerken van menselijk genoom veilig, doeltreffend en ethisch verantwoord wordt toegepast.” Referenties: (1) https://www.who.int/news/item/12-07-...-public-health (2) http://blauerbote.com/2020/06/01/fra...es-foundation/ (3) https://www.fr.de/wirtschaft/privati...-11077940.html https://www.frontnieuws.com/who-beve...an-mensen-aan/
![]() |
#2906 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
zijn we al aan 679000 Doden per week? waar zijn de covid dode mamboke?????????
![]() |
![]() |
#2907 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.who.int/news/item/12-07-...-public-health Welk adres staat daar? ![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 juli 2021 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik nu toch wel gelijk over de ganse lijn zeker.
![]() |
#2909 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Medicijnen zijn er om mensen te genezen van pathogenen daar komt geen genetisch geknoei aan te pas. Ze vallen meteen door de mand door openlijk toe te geven dat ze liegen door van genetische manipulatie van het menselijk genoom een GENEESWIJZE menen te kunnen maken. Welke achterlijke idioot kunnen ze dit nu nog wijsmaken vraag ik mij af.
![]() |
![]() |
#2910 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sjamanisme terug invoeren? lol
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Steeds meer mensen ontwikkelen diabetes type 2. Maar dat hoeft niet te betekenen dat zij de rest van hun leven veroordeeld zijn tot het nemen van medicijnen. Als je bij het woord "pandemie" meteen aan covid-19 denkt, mag je er helaas nog iets bij denken: diabetes. Maar liefst 450 miljoen mensen in de wereld lijden aan diabetes type 2 en evenveel mensen lopen een hoog risico om het te krijgen. In België heeft een op de 12 volwassenen type 2 diabetes. In 2030 zal dat oplopen tot een op de tien. ... https://www.diabeteswhatsnext.com/be...IaAmtOEALw_wcB Wat is diabetes type 2? Diabetes type 2 is een chronische ziekte die optreedt wanneer uw lichaam niet voldoende insuline kan aanmaken – het hormoon dat de hoeveelheid glucose in uw bloed regelt - en de insuline die wel wordt aangemaakt niet goed kan gebruiken. Dit wordt insulineresistentie genoemd en ontwikkelt zich over maanden of zelfs jaren. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 23 juli 2021 om 20:59. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2911 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat wel een paar duizend stappen verder he micele.
Om een nieuwe wereld te maken moet de oude wel weg. Kiembaanmutaties kunnen erfelijk zijn en zijn daarom van belang in erfelijke aandoeningen en evolutionaire processen. Dit is zeer zorgelijk nieuws lady's and gentleman's.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 juli 2021 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2912 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Menselijke insuline wordt al vanaf de jaren ’80 gemaakt door de bacterie E.coli. Met behulp van genetische modificatie passen wetenschappers de bacterie steeds zodanig aan, dat de gemaakte insuline inmiddels bijna exact gelijk is aan de natuurlijke menselijke vorm. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 23 juli 2021 om 21:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is niet erg.
![]() |
![]() |
#2914 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2915 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2916 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Einde natuurlijke evolutie.
![]() |
#2917 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2918 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De evolutie van kindjes tot oude mensen met hun plus en minpuntjes. Op natuurlijke wijze. Geen designers baby's.
![]() |
#2919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Louis Farrakhan haalt uit naar Bill Gates & Fauci: wat geeft jullie het recht om de aarde te ontvolken?
in?*Mens en Dier?*23 juli 2021 22:45?*9 Reacties Nation of Islam-leider Louis Farrakhan waarschuwde bijna precies een jaar geleden voor de coronavaccins die op dat moment werden ontwikkeld. Hij beschuldigde Bill Gates en dr. Anthony Fauci ervan de ‘aarde te willen ontvolken’ door vaccins te ontwikkelen tegen het coronavirus. Op het hoofdkwartier van de Nation of Islam in Chicago riep Farrakhan Afrikaanse leiders en zijn talloze volgers op om vaccins en medicijnen die zijn ontwikkeld door westerse wetenschappers te weigeren. “Ik zeg tegen mijn broeders en zusters in Afrika: als ze met een vaccin komen, wees dan op je hoede. Laat je niet vaccineren. Ze hebben een lange geschiedenis van verraad,” zei hij tijdens zijn speech. “Neem hun medicijnen niet.” Wie zijn jullie om te bepalen wie mag leven en wie moet sterven? De 88-jarige Farrakhan stelde voor om de vaccins die in ontwikkeling waren te laten inspecteren door een team van virologen en epidemiologen. “Ze verdienen nu geld. Ze zijn van plan om 7,5 miljard mensen een vaccin te geven,” zei hij. “Dr. Fauci, Bill Gates en Melinda, jullie willen de aarde ontvolken. Wat geeft jullie in vredesnaam het recht? Wie zijn jullie om te bepalen wie mag leven en wie moet sterven?” Inmiddels zijn er talloze sterfgevallen na coronavaccinatie gemeld. Alleen al in Europa zijn er meer dan 18.000 overlijdens gemeld die rechtstreeks gelinkt zijn aan het coronavaccin, zei WHO-klokkenluider Astrid Stuckelberger?*eerder deze maand. Er zijn ook 1,8 miljoen gevallen van ernstige bijwerkingen geregistreerd. Ze zei dat slechts één tot 10 procent van alle gevallen wordt gemeld. Noot van Mambo: B.G. financiert 14% van de WHO.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 juli 2021 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2920 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger werden mensen die in de douche gingen ook verdeeld in 2 groepen.
Nu collaboreren landen opnieuw met een bende psychopaten die ons in 2 verdelen. Maar in plaats van de douche als killswitch hebben ze nu zelfontworpen virussen op ons losgelaten en experimenteren ze al via draadloze netwerken uw biologie te hacken, herzetten ons naar de hand van mensen die ons als wegwerpproduct klasseerde. Zet uw voet op de slang.
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juli 2021 om 07:11. |
![]() |
![]() |