![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2901 | ||
Staatssecretaris
|
![]() De leugens van Popular Mechanics nog eens onderstreept:
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2902 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2903 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie en waar geven ze dit toe?
![]() |
![]() |
![]() |
#2904 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2905 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw onvermogen voor begrijpend lezen wordt enkel nog eens onderstreept. UL test geen structureel staal op zijn mechanische eigenschappen. NIST zegt dat zeer duidelijk hier : Citaat:
(dus treksterkte van verschillende profielen bij verschillende temperaturen). Anders zijn het toch maar weer domme roddels..... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2906 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laten we nog eens Kevin Ryan z'n brief erbij nemen hé Parci. Citaat:
Nu mag jij mij eens vertellen wat het verschil is. Mossel. Is om te leren lezen.. ipv de leugens die ze naar u smijten zo graag willen geloven dat je zelfs de betekenis van woorden begint te vergeten. En zoals Kevin Ryan zegt, hij heeft het op papier. Dus uw poging hier om dit te ontkennen slaat wel alles. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2907 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Haaahahaha jij gelooft nog in sinterklaas" x 150 pagina's pagina 151: "Oh maar ik heb toch nooit gezegd dat ik niet in Sinterklaas geloof". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2908 |
Gouverneur
|
![]() =============BREAKING NEWS=============
Gisteren, 22 april 2007 gaf John Kerry een speech in Austin, Texas. Achteraf werden er (kritische) vragen gesteld door het publiek. Ziehier het resultaat: http://video.google.com/videoplay?do...68005704679221 Hij geeft de controlled demolition van WTC7 toe ... KABAANG! =============BREAKING NEWS=============
Legalise & advertise ! Laatst gewijzigd door krizis : 23 april 2007 om 14:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2909 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2910 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2911 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb al meerdere malen op dit forum gezegt dat ik er niet bij was en dat ik niet weet wat er precies allemaal op welke manier is gebeurt. Ik geloof enkel bewijzen, niet meer niet minder. Quote mij waar ik zeg dat ik het officiele rapport geloof, zoniet, hou je bek dan en stop met dingen te beweren die niet waar zijn zoals je ook nu weer probeert. Dat ik het inside job fabeltjeniet geloof wil daarom niet zeggen dat ik de officiele versie geloof.
![]() |
![]() |
![]() |
#2912 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan jou hetzelfde, quote mij!!
Vanalles beweren is makelijk é, dat kan het kleinste kind.
![]() |
![]() |
![]() |
#2913 |
Burger
|
![]() misschien dit:
All truth goes through three stages: first it is ridiculed, then it is violently opposed: Finally it is accepted as self evident.
Er is maar één ding in overvloed op deze aardkloot....en dat is verstand iedereen denkt er genoeg van te hebben! http://www.wacbelgium.be http://nl.netlog.com/Marc_Vg Laatst gewijzigd door Marc.vg : 23 april 2007 om 16:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij gelooft het officiele rapport toch ook dus ik snap eerlijk gezegt niet waarom je hier bent.
![]() |
![]() |
![]() |
#2915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar leugens maken deze stappen niet door.
![]() |
![]() |
![]() |
#2916 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Maar wat ik wel weet, is dat die muur een gevaar voorstelde, en ze hebben een beslissing genomen gebaseerd op het gevaar dat het andere dingen kon vernielen, dat ze het deden in een gecontrolleerde manier" Oeps... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2917 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kdenk dat Kerry serieus geflaterd heeft.
![]() |
![]() |
#2918 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idioot. Ik vroeg dus om dat document hier te posten of tenminste een link ernaar. Wat begrijp je exact niet van deze vraag? Zoals gewoonlijk blaas je hoog van de toren maar slaag je er niet in om ook maar enig gewicht aan die woorden te geven. Zeggen dat Kevin Ryan 'het op papier heeft' is zowat de zwakste bewijsvoering in de geschiedenis. Zielig hoor. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 april 2007 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2919 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2920 |
Vreemdeling
|
![]() @ parcifal: Wat zielig is is gij die al jaren in deze topics komt rotzooien dat we over waanzin spreken, persoonlijke beledigingen, onozele counterposts,...
Ik zou deze topics gewoon negeren als ik jou was! On topic: Met Kerry weer iemand die komt melden dat WTC7 een gecontroleerde sloop was en dan luidt de vraag alweer: hoe kan men in godsnaam explosieven en 'cutter charges' plaatsen in enkele uren tijd...terwijl het gebouw op enkele etages in brand stond. ONMOGELIJK, er is dus duidelijk voorbereidend werk geleverd vóór de 11de, en daaruit kan ik concluderen dat er sprake is van een 'inside job'!
Laatst gewijzigd door TheTruth : 23 april 2007 om 18:22. |
![]() |
![]() |