![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#29201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niemand gaat een wapen dragen om het vooral nooit te gebruiken eh?
![]() |
![]() |
#29202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29204 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is wat men een oud, ingezeten merk noemt...
![]() |
![]() |
![]() |
#29205 | |
|
![]() Citaat:
Zo'n kleintje ja. Die spuit niet zo ver. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als je er vanuit gaat dat je je wapen nooit nodig gaat hebben, waarom zou je het dan meenemen? ALs je een wapen draagt is dat toch steeds vanuit de gedachte dat je het wel eens zou kunnen gebruiken, niet?
![]() |
![]() |
#29207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vergeet ook niet; als jij zo'n spullen bij mag hebben, mogen criminelen dat ook. Daarnaast denk ik dat zo'n busje pepperspray je ook eerder een vals gevoel van veiligheid gaat geven. In veel gevallen ga je er niets mee kunnen uithalen (je stopt er bv geen kogel mee) en in veel andere gevallen ga je er te laat mee op de proppen komen. Je loopt niet de hele dag met zo'n spuitbus in de hand rond eh? En als ongetrainde burger... als je zo'n busje bovenhaalt is de kans groot dat je aanvaller het, voor je het goed en wel beseft, uit je handen heeft gerukt en je er zelf mee in de ogen spuit. Velen denken wel dat ze Chuck Norris of Bruce Lee zijn maar als het er op aankomt... Maar als mensen zich veiliger gaan voelen als ze zo'n busje bij hebben; mij niet gelaten maar een voorstander ben ik er niet van.
![]() |
![]() |
#29208 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn les daaruit, een samenleving van goed opgeleide gewapende mensen is een beleefde samenleving.
![]() |
![]() |
#29209 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29210 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten we daar mee lachen?
![]() |
#29211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Canada gebruiken ze die tegen beren, dat is zo gelijk een grote fles Elnet die in een harnas op uw lijf vastgemaakt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29213 | |
|
![]() Citaat:
Een verhaal over een vrouw alleen om 1u 's nachts aan een tankstation. Wat doe je daar? Ja, ze werd verkracht... ![]() Als je dan soms een wapen trekt is het gevecht al beslist. Volgens sommigen. Er zijn natuurlijk de echte rotte appels in de maatschappij. Mensen zonder wortels die opduiken en weer verdwijnen. Die je gewoon moet vermijden maar sommigen krijgen daar ook een kink van. Dat is allemaal zo Amerikaans. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
persoonlijk zou ik ook zo geen buske gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29215 | |
|
![]() Citaat:
Al die "stop and go" plaatsen...Met wat frequent verkeer. De bossen, komaan Herr Flick daar zitten wat rare snuiters. Meestal zit al het schuim in de steden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou niet weten met wat voor soort wapen ze zich efficiënt zou kunnen verdedigen als -ik zeg maar wat- drie mannen haar lastig beginnen te vallen. Dan gaat volgens mij eender welk 'wapen' al snel te kort schieten. Die gasten gaan niet mooi op een rijtje staan om uitgeschakeld te worden eh? Ik ben dan eerder voorstaander van meer politie op straat dan voor meer wapens op straat. Want meer wapens gaan volgens mij de veiligheid slechts zelden echt verhogen.
![]() |
![]() |
#29217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 5 november 2024 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29218 | |
|
![]() Citaat:
Niet in de kloten stampen. Gevechtshouding aannemen. Ik bedoel alsof vrouwen dat een zak interesseert. Met een intimiderend toon eerst een waarschuwing: "Bol het af!" Als dat niet werkt. Mik op de ogen of de keel. En gebruik een sleutel of bic eens goed prikken; om ze af te schrikken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29220 | |
|
![]() Citaat:
Wij zijn geen dieren hé. Die hebben meestal klauwen of extreme hoektanden. En als je het dierenrijk bekijkt, die gaan meestal voor de keel. Wil je dat zelfs? Ergens zijn we wel dieren. Maar ook niet zo verheven boven alles. Iets tussen die 2. Dus als we dan toch op het niveau van de beesten gaan spelen. Die gaan meestal voor de keel... |
|
![]() |
![]() |