Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 november 2024, 15:57   #29281
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Goe geïntegreerd….niettegenstaande ze hier wonen de hoeveelste generatie dat zich nog steeds araab voelt?

https://www.hln.be/binnenland/sou-14...sane~afe7e9f7/

Ze kan bij koe-wa-kibby op stage.

Het enige talent dat araben hebben is m.i. eerder te zoeken in criminaliteit en terrorisme.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 november 2024 om 16:00.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2024, 17:16   #29282
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Anderlecht waar het krapuul de wet dicteert

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/20...0f-51d32c5ea3/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2024, 18:04   #29283
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Alles welke kleur/origine dan ook wat alleen maar boel komt zoeken in de EU eruit zetten zonder verder verhaal.

Even terug in de tijd

Op de site stelde men zich de vraag:

"Het kneusje van ons migratiebeleid": waarom verloopt het uitwijzen van mensen zonder verblijfsrecht zo moeizaam?

Lijkt mij anders vrij simpel waarom dat niet lukt en dat is: er zijn er die daar aan verdienen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 november 2024 om 18:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2024, 13:50   #29284
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Anderlecht waar het krapuul de wet dicteert

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/kijk/20...0f-51d32c5ea3/
Ik ken dat Cafe. Ben daar al paar keer iets (te veel) gaan drinken. Nog authentiek Brusselse kroeg waar het motto is van zat zaaijn es plezant. Als Jacky er mee ophoudt zal het wel een Kebab worden.

Maar bon typisch zo een kroeg waar de tooghangers tegen alle drugs zijn behalve tegen de drugs die ze bij Jacky (mogen) gebruiken. Chocomelk drinken ze daar niet veel

En geloof me er zijn er daar genoeg die na (veel) pintjes met de auto naar huis rijden.....Ja moe tes ni veir eh kwuun ee mo op e kotteer raaije

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 november 2024 om 13:52.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2024, 17:39   #29285
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Dit is een artikel dat me toegezonden werd. Normaal doe ik daar niet aan mee.
Maar dit is zo hard en voorhamer op de kepernagel.
Oftewel, het schrijft hetzelfde als wat ik hier al jaren op mijn primitieve, "islamofobe" manier breng.
Citaat:
It's the Islam stupid!. Uitstekende column van Léon De Winter.
Het zelfbedrog van jonge moslims: onderklasse met lage geweldsdrempel
LEON DE WINTER
Citaat:
Tweeëntwintig landen zijn lid van de Arabische Liga, en niet één land heeft rechten en plichten die op die van Nederland lijken. Het zijn autoritair geleide samenlevingen, van licht tot zwaar dictatoriaal, zonder persvrijheid, zonder de mogelijkheid om via verkiezingen vreedzaam het bestuur te vervangen door een ander bestuur. Israël kent persvrijheid, een felle democratie, en tot nu toe een vreedzame transitie van het landsbestuur na verkiezingen. Israël is qua welvaart en sociale en culturele vrijheden vergelijkbaar met een Noord-Europees land.
Democratieën
Waarom hebben de Arabieren geen democratieën als Israël ontwikkeld? Zou het aan de Arabische culturen liggen? Maar als we naar de Organisatie van Islamitische Samenwerking (OIC) kijken, dan verandert het beeld nauwelijks; aan de OIC zijn alle landen met een grote islamitische bevolking verbonden, inclusief Rusland, Iran, Afghanistan, Indonesië, zelfs Suriname. Bij de OIC zien we evenmin samenlevingen die qua individuele vrijheden en democratische processen op die van het Westen lijken – ja, ik neem de westerse normen en waarden als norm aangezien er geen andere zijn die optimaal de staatsmacht reguleren en begrenzen. Er zijn ook landen bij de OIC aangesloten met min of meer democratische processen zoals Turkije, maar deze lijden eveneens aan repressie en serieuze beperkingen van de vrijheid van meningsuiting.
De OIC omvat bij elkaar bijna twee miljard mensen; daarin vormen de Arabieren een minderheid. Dus is het ontbreken van de vrijheden die in het Westen als normaal worden beschouwd geen exclusieve Arabische tekortkoming. Die tekortkoming komt in de hele OIC voor, ofwel in de hele islamitische wereld. Waarom willen al die moslims zoveel staatsrepressie?
Inferieure plek moslim
De conclusie ligt voor de hand, maar levert in een moderne liberale samenleving gedoe op. Het is in het Westen onmogelijk om onderscheid te maken tussen religies, dus blijven onze leiders vasthouden aan de gedachte dat er meer moet worden overlegd, meer thee moet worden gedronken. Voor de zoveelste keer betreft de discussie het mislukken van integratie – dat daarover nog steeds gesproken wordt bij verre nakomelingen van immigranten uit Marokko, een van de leden van de Arabische Liga, verhult de echte kern. Zeker, sociologen zoals professor Ruud Koopmans geven een helder beeld van de specifieke effecten van de migratie naar Europese verzorgingsstaten van moslims uit afgelegen, achtergebleven gebieden zoals het Marokkaanse Rifgebergte. Maar de kern betreft niet het mislukken van integratie; dat is het eindpunt van iets anders.
In elke Europese verzorgingsstaat uiten jonge moslims hun verachting van westerse normen, en daarmee claimen zij superioriteit. Maar superioriteit van wat, eigenlijk? Velen van hen verlaten voortijdig de school en verzamelen een strafblad. De claim van superioriteit berust op één gedachte: wij zijn moslims en jullie zijn kaffirs, ongelovigen. De frustratie over de inferieure plek van de moslim in de westerse samenleving ontstaat uit de overtuiging dat alleen al het feit moslim te zijn recht geeft op macht, welvaart, en dat vervuilde begrip respect.
Veel moslims zien Israël als het ultieme haatobject. Dat de tien miljoen burgers van Israël een sterker en rijker land hebben gebouwd dan de driehonderdvijftig miljoen Arabieren van de Liga, is in hun ogen niet het gevolg van Joodse vindingrijkheid en educatie, maar van sluwheid, manipulatie, bedrog. In de tekst die in het middelpunt van de islamitische wereld staat, de Koran, is de Jood letterlijk een nakomeling van apen en varkens. Kennelijk beschouwen veel jonge Marokkanen zich als Palestijnen die Hollandse kaffirs bestrijden, want zij hebben volgens hun eigen religieuze regels het recht geweld uit te oefenen teneinde de macht op te eisen – wij zijn uitvoerders, zo lijkt hun gedrag te zeggen, van de ambities van de islam.
Zelfbedrog
Sinds 1945 zijn er naar schatting twaalf miljoen moslims om het leven gekomen bij geweld uitgeoefend door andere moslims – het aantal slachtoffers van de oorlog in Gaza is gruwelijk, maar in de geschiedenis van islamitisch geweld niet uitzonderlijk hoog. Wat dat aantal voor moslims onverdraaglijk maakt, is de dader: dat is de Jood, dat historische symbool van afwijzing van de profeet en hedendaags symbool van gestolen welvaart. Wat betekent integratie als die overtuigingen in de islamitische gemeenschappen zelfs in de derde en vierde generatie blijven tieren?
De Koran blijft de Koran – die is een belangrijk cultureel document, en is onveranderlijk. Maar niet elke moslim is fanatiek en leesblind. Talloze moslims kunnen de Koran als een historisch-religieuze tekst lezen, en zij zullen hun gemeenschappen moeten openen voor mentale vrijheid, en mentale vrijheid verhoogt de kans op succes, welvaart en tolerantie.
’Kankerjoden!’, riepen jonge moslims in Amsterdam. Geëxalteerd mepten zij Joden in elkaar. Wat zij tentoonspreidden was hetzelfde zelfbedrog dat de meeste landen van de Arabische Liga in onvrijheid en tirannie gijzelt. Zo lang zij dat voortzetten en de onrechtvaardigheid van hun lage maatschappelijke positie verwijten aan Joodse en christelijke kaffirs, zullen overal in Europa die razende jonge moslims een cultureel-religieuze onderklasse vormen met een lage geweldsdrempel.
Zal ik het maar zeggen? ’It’s the?*islam,?*stupid!’
Oud 14 november 2024, 23:43   #29286
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Baudet hekelt symptoombestrijding allochtoon geweld: ‘Geen oplossing zonder migratiestop en remigratie'

Laat het allemaal wat rechts getint lijken, toch kan ik Baudet geen ongelijk geven over de remigratie ware het niet dat hij vergeet dat het onze 'landen' zelf geweest zijn die de grenzen open gaan gooien zijn ook met 'dank' (<<-- door Sarcasmus mijn alter ego) aan éne zekere merkel.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 november 2024 om 23:44.
Oud 15 november 2024, 07:20   #29287
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Goe geïntegreerd….niettegenstaande ze hier wonen de hoeveelste generatie dat zich nog steeds araab voelt?

https://www.hln.be/binnenland/sou-14...sane~afe7e9f7/

Ze kan bij koe-wa-kibby op stage.

Het enige talent dat araben hebben is m.i. eerder te zoeken in criminaliteit en terrorisme.
Om over criminaliteit en terrorisme nog iets verder te gaan bracht nieuwrechts het allemaal in beeld in Nederland.

Haagse moslims creëren 'leger' om 'wereld over te nemen'

Dan rijst de vraag, gaat men dat zomaar allemaal toelaten of wat gaat men (<--Politici) daar uiteindelijk aan doen om de veiligheid te bewaren????

Politici zij waar de meeste mensen voor gekozen hebben?

Welk nut hebben kiezingen nog buiten geen enkel.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 november 2024 om 07:22.
Oud 15 november 2024, 08:28   #29288
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Zo willen Allah en zijn profeet dus dat je kapsel eruit ziet, zonder overloop. Filmpje vanuit Afghanistan of extreem rechts AI ?
Oud 15 november 2024, 08:30   #29289
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om het schrikbarend aantal seksuele aanvallen op vrouwen in trams en metro’s terug te dringen, stelt de linkse partij Die Grünen voor buiten de spits in Berlijn aparte treinstellen alleen voor vrouwen in te richten. Bron.
Beseffen die 'groenen' nu echt niet dat we zo in een islamitische dystopie terecht komen of willen ze dat ook ?
Oud 15 november 2024, 09:18   #29290
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Beseffen die 'groenen' nu echt niet dat we zo in een islamitische dystopie terecht komen of willen ze dat ook ?
Allee de apartheid die ze zelf hebben helpen afschaffen voor hun eigen heruitgevonden.

rare jongens die feministen...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2024, 09:52   #29291
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

U merkt tijdens het lezen van het artikel wier er achter staan om migranten/illegalen verder aan te nemen.

Artikel

Of Meloni daar zal tergen kunnen 'opboksen' dat lijkt mij twijfelachtig.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 november 2024 om 09:58.
Oud 15 november 2024, 21:02   #29292
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Amai, Amerikaanse toestanden in Sint-Niklaas...
tzal wel weer een olijfkleurige zijn of nen neger uit de broese.
De linkse meute zal het weer ontkennen dat het tuig is van de richel.
Citaat:
Minderjarige brengt semiautomatisch vuurwapen mee naar school in Sint-Niklaas: “Directie en politie konden tijdig ingrijpen”
Een minderjarige scholier heeft vrijdag een vuurwapen meegenomen naar zijn school in Sint-Niklaas, de secundaire school Onze-Lieve-Vrouw Presentatie in de Spoorweglaan. Het wapen zat in zijn rugzak tussen de schoolboeken.
https://www.hln.be/sint-niklaas/mind...jpen~abc4ccd7/

cornerke, de matrak en serious werk voor u.

Laatst gewijzigd door wagner.666 : 15 november 2024 om 21:03.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2024, 21:06   #29293
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Vraag je maar eens af hoe die daar aan kan komen.

Ik moet het verdorie zelf maken als ik het wil hebben, want mijn kontakten in de Brusselse Stadsparken zijn nogal beperkt.
Oud 15 november 2024, 22:23   #29294
DIBO
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

"jongeren uit Brussel"....

Groep jongeren omsingelt politie na arrestatie aan station van Aalst: “Ze eisten vrijlating opgepakte jongere”
Citaat:
Een gecontroleerde persoon werd er meegenomen door de politie ...
Een andere groep jongeren die er bij was omsingelde drie agenten en eisten meteen de vrijlating van de opgepakte jongere.
Intussen werden verschillende jongeren uit Brussel al opgeroepen om naar Aalst te komen om dit incident uit te vechten.
tja, komt allemaal wel in orde... als we maar vooral met zijn allen erop toezien dat we het probleem niet luidop benoemen... want dat mogen we zeker niet toelaten
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2024, 23:08   #29295
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIBO Bekijk bericht

Groep jongeren omsingelt politie na arrestatie aan station van Aalst: “Ze eisten vrijlating opgepakte jongere”

tja, komt allemaal wel in orde... als we maar vooral met zijn allen erop toezien dat we het probleem niet luidop benoemen... want dat mogen we zeker niet toelaten
olijfkleurtje, bruin in alle gradaties, zal weer ontkent worden door de linkse meute gieren.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2024, 14:05   #29296
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Tragisch dat het nodig is, maar omdat het nodig is geen slecht initiatief.
Of voelen we ons nog veilig als een dierbare zichzelf moet verplaatsen binnen Europese grootsteden?

Tokyo is zo groot als al onze grootsteden samen en ervaart nog niet half de problemen. Want Japan is Japan gebleven en werd niet vies van zichzelf gemaakt om een nieuw landschap te creëren.

Hier staan we nu gescheiden van God. Waar een scheiding niet meer voldoende is maar men het geloof ook wilt veranderen.

Wij hebben meer apartheid nodig om meer veilig te zijn. Dank u Duitsland.
Oud 17 november 2024, 14:09   #29297
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Allee de apartheid die ze zelf hebben helpen afschaffen voor hun eigen heruitgevonden.

rare jongens die feministen...
Niet iedere vrouw is feministe waardoor ook traditionele vrouwen er voordeel bij kunnen hebben. Ik vind dat we dit meer moeten uitbreiden.

En vooral een aparte categorie voor transmensen, institutioneel om ze van biologische vrouwen weg te houden en de normen te respecteren.
Oud 17 november 2024, 14:18   #29298
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Niet iedere vrouw is feministe waardoor ook traditionele vrouwen er voordeel bij kunnen hebben. Ik vind dat we dit meer moeten uitbreiden.

En vooral een aparte categorie voor transmensen, institutioneel om ze van biologische vrouwen weg te houden en de normen te respecteren.
Stond nog in de Gazet. Vrouwen zijn over het algemeen hoger opgeleid dan mannen.

Maar in de tijd van den Bompa waren andere leefmilieu's ook geen probleem, hè. Nu blijkbaar wel.

Een groep van 100 mannen gaat een gebouw binnen met vrouwen die gewoon een gezin willen. 90% van de mannen is tevreden.

Een groep van 100 vrouwen gaat een gebouw binnen met mannen die een gezin willen. 10% v d vrouwen is tevreden.

De vrouwen gaan een verdieping hoger vol met adonissen. 10% is tevreden.

Nog een verdieping hoger vol met adonissen met geld. 10% is tevreden.

Die andere 70% hebben hun kans gemist hè. Het leven gaat voort.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2024, 14:39   #29299
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Wat moet een advocaat nu met een huisvrouw? Die leefwerelden. Bompa!
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2024, 17:41   #29300
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIBO Bekijk bericht

Waarschijnlijk weer allemaal Zweedse ''jongeren'' afkomstig uit Brussel.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be