![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#29281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goe geïntegreerd….niettegenstaande ze hier wonen de hoeveelste generatie dat zich nog steeds araab voelt?
https://www.hln.be/binnenland/sou-14...sane~afe7e9f7/ Ze kan bij koe-wa-kibby op stage. Het enige talent dat araben hebben is m.i. eerder te zoeken in criminaliteit en terrorisme.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 13 november 2024 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#29283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles welke kleur/origine dan ook wat alleen maar boel komt zoeken in de EU eruit zetten zonder verder verhaal.
Even terug in de tijd Op de site stelde men zich de vraag: "Het kneusje van ons migratiebeleid": waarom verloopt het uitwijzen van mensen zonder verblijfsrecht zo moeizaam? Lijkt mij anders vrij simpel waarom dat niet lukt en dat is: er zijn er die daar aan verdienen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 november 2024 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bon typisch zo een kroeg waar de tooghangers tegen alle drugs zijn behalve tegen de drugs die ze bij Jacky (mogen) gebruiken. Chocomelk drinken ze daar niet veel ![]() En geloof me er zijn er daar genoeg die na (veel) pintjes met de auto naar huis rijden.....Ja moe tes ni veir eh kwuun ee mo op e kotteer raaije ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 november 2024 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29285 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een artikel dat me toegezonden werd. Normaal doe ik daar niet aan mee.
Maar dit is zo hard en voorhamer op de kepernagel. Oftewel, het schrijft hetzelfde als wat ik hier al jaren op mijn primitieve, "islamofobe" manier breng. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baudet hekelt symptoombestrijding allochtoon geweld: ‘Geen oplossing zonder migratiestop en remigratie'
Laat het allemaal wat rechts getint lijken, toch kan ik Baudet geen ongelijk geven over de remigratie ware het niet dat hij vergeet dat het onze 'landen' zelf geweest zijn die de grenzen open gaan gooien zijn ook met 'dank' (<<-- door Sarcasmus mijn alter ego) aan éne zekere merkel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 november 2024 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haagse moslims creëren 'leger' om 'wereld over te nemen' Dan rijst de vraag, gaat men dat zomaar allemaal toelaten of wat gaat men (<--Politici) daar uiteindelijk aan doen om de veiligheid te bewaren???? Politici zij waar de meeste mensen voor gekozen hebben? Welk nut hebben kiezingen nog buiten geen enkel. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 november 2024 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo willen Allah en zijn profeet dus dat je kapsel eruit ziet, zonder overloop. Filmpje vanuit Afghanistan of extreem rechts AI ?
![]() |
#29289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U merkt tijdens het lezen van het artikel wier er achter staan om migranten/illegalen verder aan te nemen.
Artikel Of Meloni daar zal tergen kunnen 'opboksen' dat lijkt mij twijfelachtig. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 november 2024 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29292 | |
Minister-President
|
![]() Amai, Amerikaanse toestanden in Sint-Niklaas...
tzal wel weer een olijfkleurige zijn of nen neger uit de broese. De linkse meute zal het weer ontkennen dat het tuig is van de richel. Citaat:
cornerke, de matrak en serious werk voor u. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 15 november 2024 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag je maar eens af hoe die daar aan kan komen.
Ik moet het verdorie zelf maken als ik het wil hebben, want mijn kontakten in de Brusselse Stadsparken zijn nogal beperkt.
![]() |
#29294 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "jongeren uit Brussel"....
Groep jongeren omsingelt politie na arrestatie aan station van Aalst: “Ze eisten vrijlating opgepakte jongere” Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29295 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of voelen we ons nog veilig als een dierbare zichzelf moet verplaatsen binnen Europese grootsteden? Tokyo is zo groot als al onze grootsteden samen en ervaart nog niet half de problemen. Want Japan is Japan gebleven en werd niet vies van zichzelf gemaakt om een nieuw landschap te creëren. Hier staan we nu gescheiden van God. Waar een scheiding niet meer voldoende is maar men het geloof ook wilt veranderen. Wij hebben meer apartheid nodig om meer veilig te zijn. Dank u Duitsland.
![]() |
![]() |
#29297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vooral een aparte categorie voor transmensen, institutioneel om ze van biologische vrouwen weg te houden en de normen te respecteren.
![]() |
![]() |
#29298 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar in de tijd van den Bompa waren andere leefmilieu's ook geen probleem, hè. Nu blijkbaar wel. Een groep van 100 mannen gaat een gebouw binnen met vrouwen die gewoon een gezin willen. 90% van de mannen is tevreden. Een groep van 100 vrouwen gaat een gebouw binnen met mannen die een gezin willen. 10% v d vrouwen is tevreden. De vrouwen gaan een verdieping hoger vol met adonissen. 10% is tevreden. Nog een verdieping hoger vol met adonissen met geld. 10% is tevreden. Die andere 70% hebben hun kans gemist hè. Het leven gaat voort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29299 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat moet een advocaat nu met een huisvrouw? Die leefwerelden. Bompa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |