![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2961 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Groen is altijd al groen geweest en ik denk inderdaad dat er niet zoveel mensen zijn die dat niet weten. Maar bij N-VA is dat iets anders vind ik. Je kan Vlaams gezind zijn zonder te streven voor onafhankelijkheid. En je moet dan al gaan kijken naar de programmapunten om dat te weten. Citaat:
Er zijn wel meer mensen dan die ene raaf die totaal niet (meer) geïnteresseerd zijn in de politiek en er dan ook niets meer van (willen) weten.
![]() |
![]() |
#2962 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2963 |
Banneling
|
![]() Sorry...eh...maar die kleine witrode nummerplaatjes lijken wel platen te zijn van een derde wereldland. Bovendien zijn zulke kleine plaatjes enkel geschikt voor het dragen op auto,s met een kleine nummerplaatuitsparing zoals ingevoerde US-modellen. Als men nu als eens zou beginnen met deze langer te maken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2964 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u zou stellen dat de Belgen 'kweken als de ratten', dan zou ik repliceren dat diezelfde Belgen genetisch goed in mekaar zitten, een uitzonderlijk goed aanpassingsvermogen vertonen aan hun omgeving en dat deze menselijke soort daarom zeer vruchtbaar is. Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2010 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2965 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door De Waal : 9 januari 2010 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2966 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2967 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2010 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2968 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daarom moet je je nog niet je gaan bedienen van 'klikkerij'. Ik vind dat klikken uitermate laag bij de grond. Als de man in kwestie zo in elkaar zit, het zij zo. Maar als de man in kwestie met zo'n ambitieus plan hier lanceert kan je minstens verwachten dat hij tegen een stootje kan en niet iedereen die het niet met 'm eens is en dat in onconventionele verwoordingen ventileerd gaat "verklikken" bij de moderatie. Dat zegt meer over de man dan diens plan, want voor het plan koester ik meer respect dan voor zijn actie's. Laatst gewijzigd door Henri1 : 9 januari 2010 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2969 | |
|
![]() Citaat:
Let wel, als je dat over Limburgers, Joden, Indianen of Arabieren zou zeggen, zou ik daar net zo goed ernstig tegen protesteren. maar ik zie dat je al na 1 dag in je oude patroon vervalt, ga vooral zo door ![]()
![]() |
![]() |
#2970 | |
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 9 januari 2010 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2971 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2972 |
Minister-President
|
![]() Vertel dat aan de Oostenrijkers, die na de verkiezingsoverwinning van Haider, door jullie Belgen in een hoek werden gedrukt. Op een dergelijk staaltje vingerwijzen heb ik Nederland nog nooit kunnen betrappen.
Laatst gewijzigd door Spinoza : 9 januari 2010 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2973 |
|
![]() is er één onderwerp waarover wij het met elkaar eens zijn?
neen (bijna niet) hebben wij elkaar al gerapporteerd aan de moderatie? neen. waar die grens verder ligt weet ik niet. Dat is uiteraard aan de moderatie.
![]() |
#2974 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Staat hoeft geen relaties te onderhouden met een staat die geleidt wordt door mensen van extreem rechtse allooi. Maag zeg eens, wat hebben ze in Nederland met Pim Fortuyn gedaan toen die dreigde een groot aantal stemmen te behalen? Laatst gewijzigd door Henri1 : 9 januari 2010 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik houd mijn echte leven en een dicussieforum gescheiden. Dus als er hier iemand bij hoog en bij laag komt beweren dat Vlaanderen onder de Nederlandse knoet gaat komen te liggen zal ik er vannacht mijn slaap niet voor laten. Laatst gewijzigd door Henri1 : 9 januari 2010 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2976 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2977 |