![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2961 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is blijkbaar uw MO. ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 27 augustus 2011 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2962 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2963 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het werd zelf in kaart gebracht. Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 augustus 2011 om 12:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2964 | |
Minister
|
![]() Citaat:
zitten. Of weet op de een of andere manier aan dat lot te ontsnappen. Maar mensenrechten worden dus niet bepaald door de intelligentie van ieder-een (elke mens dus) die er recht op heeft. Mensenrechten bestaan net om ondermeer minder intelligente, minder mooie, gehandicapte personen etc te beschermen. Je intelligentie bepaalt misschien gedeeltelijk-Zéér gedeeltelijk- je waarde voor de maatschappij. Maar ze bepaalt dus NIET je waarde voor je familie, je vrienden, je vrouw, je kinderen. En als je je intelligentie slecht aanwendt, dan keert ze zich tegen iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2965 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2966 |
|
![]() Lijkt me perfect inhoudelijk.
Ik merk dat ge de link niet gelezen hebt?
![]() |
#2967 |
|
![]() Circe, enig idee hoe kinderachtig dit overkomt?
![]() |
#2968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2969 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vooralsnog wordt dat gegoochel met quotes door artisjok lustig voortgezet, maar een antwoord met gedegen onderbouwing waarom mijn uitspraak "racistisch" zou zijn, kan er van artisjok zo te zien niet af. Mijn eenvoudige vraag zal toch niet te moeilijk geweest zijn?
![]() |
![]() |
#2970 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2971 | |
|
![]() Citaat:
Beiden verwijzen naar deze link: http://en.wikipedia.org/wiki/Intelli...cism_and_views Lees het artikel gewoon even.
![]() |
![]() |
#2972 |
|
![]() Nope, beter lezen.
![]() |
#2973 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij geeft het artikel mij gelijk. Er staat: IQ scores are used in many contexts: as predictors of educational achievement or special needs, by social scientists who study the distribution of IQ scores in populations and the relationships between IQ score and other variables, and as predictors of job performance and income. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2974 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in een discussieforum is de mening van de mens achter de avatar relevant. Niet de mening van de mensen achter miljoenen linkjes. Daar hebben we immers google voor. Misschien is het dat wat mankeert. Een eigen onderbouwde mening. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2975 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan is het duidelijk dat je opmerking niet gericht is op een persoon maar op het bericht zelf. Dan kan iedereen het waarheidsgehalte van je opmerking controleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2976 | ||
|
![]() Nope.
Twee zaken haal ik er uit Citaat:
Landen die weinig wiskunde, lezen en wetenschap hebben zullen vanzelfsprekend lager scoren. Met die zaken overleeft ge namelijk geen seconde langer in die landen. De intelligentie van die mensen zit dan in andere zaken, zoals vindingrijkheid, creativiteit, ... En een tweede punt dat gemaakt wordt (naast nog enkele andere) Citaat:
![]() |
![]() |
#2977 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet zoals kwaadaardige trollen werken. Kwaadaardige trollen ventileren zelden een eigen mening, laat staan een onderbouwde, maar wachten integendeel liever tot een ander zijn mening heeft gegeven om vervolgens die mening tot in het oneindige aan te vallen met de meest waanzinnige non-argumenten, in de hoop dat de tegenstander ergens in zijn argumentatie daartegen een foutje maakt, om daar door de kwaadaardige trol vervolgens genadeloos op te worden afgerekend. En dan heeft de kwaadaardige trol het pleit gewonnen, althans, dat denkt zo'n trol dan tevreden. Of de tegenstander in het debat haakt af, met eveneens een tevreden kwaadaardige trol tot gevolg.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 27 augustus 2011 om 13:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2978 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga venkelsoep maken. Dat is interessanter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2979 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik geef ook grif toe, niet goed te zijn in technisch Engels. Citaat:
Maar dat lijkt mij vanzelfsprekend. Een mens is immers veel meer dan zijn intelligentievermogen. En als mijn vertaling juist is, zie ik niet in waar het mij zou tegenspreken in mijn bewering dat het gebruik van IQ-testen algemeen aanvaard is. Paulus. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2980 |
Banneling
|
![]() Paulus: er bestaat ook een Nederlandse vertaling van dit artikel:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Intelligentiemeting |
![]() |
![]() |