![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#29781 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stromannen overal... Waarom zou dat bij deze dansende aap anders zijn? Denkt gij werkelijk dat die "cavalier seul" mag spelen? Da's naïef P.
![]() |
![]() |
#29782 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk over de Russische invasie/terreur in een soeverein land.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na een Oekraiense aanval op burgerdoelwitten in een Russische stad vielen burgerslachtoffers.
https://www.interfax.ru/russia/862422 Waar blijven de westerse verontwaardigde reacties? Bende ultra-hypocrieten. Ik zal maar niet schrijven wat ik hen toewens. Wat Zelensky en co. betreft: die staan zowiezo op de zwarte lijst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29784 |
|
![]() In een ander land dat, net zoals wij, allesbehalve soeverein is.
![]() |
#29785 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowiezo met deze mensen is geen vrede mogelijk dat is nu wel duidelijk. Laatst gewijzigd door tomm : 16 september 2022 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feshchenko, de commandant van de 58ste brigade van het Oekraiense leger is gevangen genomen. Hij had het over de gedwongen recrutering die dikwijls op zeer brutale manier gebeurt. Zelfs vrouwen zijn niet meer veilig.
Onze leiders zijn verantwoordelijk voor de oorlogsmisdaden van het regime dat ze aan de macht brachten en aan de macht houden..https://t.me/s/grey_zone?before=15050 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29787 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het Westen geen keuze heeft. Als ze hem buitenzetten dan duwt het Westen Turkije in Russische armen. Maar ze hebben wel een mislukte militaire coup tegen hem ondernomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het illustreert ook dat je niet te bruut moet zijn om je invloed ergens te doen gelden. De Russen doen dat onbehouwen, met verkiezingen regelrecht te frauderen gelijk in Witrusland, of buren met geweld te intimideren gelijk Georgië. Met Oekraïne hebben ze zich ferm misrekend. Er lijken nog drie mogelijkheden over: - een nederlaag (op het slagveld of aan de onderhandelingstafel) - een pyrrhusoverwinning als ze echt al hun conventionele middelen in de strijd gooien - der Totalen Krieg, met kernwapens, wereldoorlog. De beoogde vlotte overwinning is al gaan vliegen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 16 september 2022 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29789 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de beschieting van burgerdoelen in Lychygansk door het Oekraiense leger vielen doden. Onder wie een kind. Pas op: harde beelden.
https://t.me/s/maximtoury?before=1312 Met onze wapens en ons belastingsgeld worden kinderen afgemaakt. Laatst gewijzigd door tomm : 16 september 2022 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29790 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 'Joden maken zich zorgen over de toekomst van Rusland', - zegt ex opperrabbijn van Moskou Pinchas Goldschmidt in een interview met DWnews
Hij adviseert Russische Joden Rusland te verlaten voordat het te laat is en het ijzeren gordijn weer opgetrokken wordt. https://twitter.com/i/status/1570644775144914946 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29791 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Russische militairen blijven losgeslagen beesten en bloederige moordenaars zonder respect voor enige levensvorm.
Nadat massagraven waren gevonden in Izium, werd besloten om VN-waarnemers daarheen te sturen om het te onderzoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29792 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zat er tussen die niet-vazallen nu eens één echt respectabele figuur, hé ... ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29793 | |
|
![]() Citaat:
Lekker binair, en gemakkelijk tegen mekaar opgezet. En zo hebben ze het graag.
![]() |
![]() |
#29794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat valt gemakkelijk te testen: alles welbeschouwd behoor ik tot de "LGBTQ+-groep". Ik betreur het echt niet dat "wij" het 'bij ons in het Westen' geleidelijk aan wat gemakkelijker zijn beginnen te krijgen ook een min of meer normaal leven te leiden. Figuren die 'ons' naar eigen zeggen terug de kast in willen, kan ik moeilijk gaan toejuichen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29795 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tijd voor nieuwe Nurnberg processen, tijd om de criminelen op te hangen
![]() |
#29796 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Russische tankkonvooien rond Melitopol zijn vandaag bezig met het aanvoeren van nieuwe wapenleveringen voor Oekraine.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29797 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarjuist een fragment gezien van het journaal. Vranckx zat in de uitzending, live vanuit Kharkov. Het zal weer wat zijn met een hoog waarheidsgehalte.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 september 2022 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit Duitsland:
Die USA zweifeln immer mehr an der Verlässlichkeit von Olaf ScholzHet geduld van Washington zou op zijn. Gaat Scholz ge-regime-changed worden? Gaan we ook in de EU last krijgen met Washington? Het risico bestaat. Men wil "slaven" die gehoorzamen. (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 16 september 2022 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29800 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 16 september 2022 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |