![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#29941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29942 | ||
Minister-President
|
![]() De zoveelste ilegaal die hier straffeloos blijft rondzwerven. Belachelijk crimineel belgenland.
Straks komen de cokesnuivers uit hun weekendslaap om dat tuig nog goed te praten. Citaat:
Citaat:
https://www.hln.be/mortsel/het-langs...n-38~a85689d6/ Laatst gewijzigd door wagner.666 : 12 mei 2025 om 16:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, zou het? Ik schrijf dat al jaren, de lekkere en veilige manier om van slechte mensen eten te maken.
Krabben en kreeften zijn ook prima hoor.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 12 mei 2025 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29944 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da's waar. Maar als ze zich zo verdienstelijk maken voor de landsverdediging, behoren ze toch op een bepaalde manier te worden beloond. Juist voor die opoffering.
![]() |
![]() |
![]() |
#29945 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Multiculturele diversiteit! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29946 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#29947 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#29948 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Hollandse’ jongeren worden geronseld in shishabars om drugs op te halen in de haven van Antwerpen, veelal minderjarigen. Het is zo erg dat het de politiediensten overbelast, overdreven papierwerk is al decennia een bekend probleem bij politie en beveiliging.
https://www.hln.be/antwerpen/uithale...abar~aec9e80a/ “De onderbemanning van de Scheepvaartpolitie (SPN) zorgt voor problemen. Die inspecteurs verzuipen in het werk omdat zij elke dag zeer uitgebreide processen-verbaal moeten opstellen over die uithalers die door het Havenbeveiligingskorps ‘s nachts zijn opgepakt.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#29949 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ene uit Suriname die een blanke ex dood steekt. Nu, ik ken de situatie niet maar het valt toch weer op. Tis een keer geen moslim maar Suriname is wel een eiland met een bevolkingsgroei van 100.000 in 1960 naar 600.000 nu, veel universitairen gaan daar niet tussen zitten.
https://www.hln.be/tienen/drama-in-t...egen~acb8e7a1/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#29951 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we eens gaan shoppen in Brugge valt het me op dat er in de omliggende wijken veel meer doekgekkies rondlopen dan vroeger. En ja hoor, naast de eeuwige kinderwagen is ook stijgende misdaad daar onlosmakelijk mee verbonden.
Zijn advocaat zegt dat hij mentaal gestoord is en dat het dus zijn schuld niet is. Tja, gestoord zijn hangt ook vast aan dat doekje. https://www.hln.be/brugge/bruggeling...traf~a2b40170/ “Hij is een jongeman met een handleiding.” Het waren woorden van de advocaat van Osema B.A. waar zijn zeven slachtoffers wellicht even bij zullen gefronst hebben. Zij werden door de amper 20-jarige Bruggeling en zijn twee minderjarige kompanen op de Vesten van hun fiets gesleurd, en vaak met geweld beroofd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brugge is naar de kloten. De Smedenstraat bv is overgenomen door islamieten.
En de vuile vlek spreidt zich uit naar het centrum. Over de voorbije paar jaar heb ik het zien gebeuren. Vroeger gingen we regelmatig naar Brugge, nu blijf ik daar grotendeels weg.
![]() |
#29954 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29956 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() maar nee, 't is allemaal zo erg niet. En bovendien zegt onze ongetwijfeld rasechte Bruggeling:
Citaat:
En foei, foei, niet meer doen, hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29957 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Autochtone Vlamingen zijn in sommige steden niet echt meer welkom. Gent is daar een voorbeeld van. In Brugge is dat nog niet zo. Daar heb je nog heel veel toeristen die het beeld bepalen en dat is wel ok zo.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 mei 2025 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men merkt het langs alle kanten dat er veel landen zijn die er meer dan genoeg van hebben van al de bootjesvaarders, illegalen, mensen die weigeren sedentair te worden in hun eigen landen.
Was er geen hoofdoekverbod? https://www.hln.be/gent/hoofddoekenv...ruit~a3896f3d/ Als men de deuren niet gaat sluiten zal het overspoelen gewoon verder gaan en dat zou wel eens voor zware problemen kunnen zorgen. ![]() P.s Las ik ergens een bericht op het net dat er eentje was (Engelsman) die er miljonair met geworden is met reisjes aan te bieden, link ff kwijt. De link: https://zuerst.de/2025/05/15/profite...m-milliardaer/
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 mei 2025 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een geluk dat Bruggelingen geweerd worden uit Anderlecht.
https://www.hln.be/brussel/derde-sch...huis~ab21c52c/
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |