Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 juli 2014, 16:01   #281
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.323
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ouders verbieden. Daar komt het inderdaad op neer.
Voil?*, jij begrijpt mij tenminste.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2014, 16:26   #282
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.323
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat lijkt me nogal duidelijk met een resem exen.
Hij kan beter een commune vormen met zijn exen... http://www.youtube.com/watch?v=WE7PJVZyBhU
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 00:29   #283
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Een armoezaaier die een reisje wint is opeens een rijke mens ?
Rijk, rijk, wat is rijk? mijn oma krijgt alles wat ze nodig heeft van mij mattie. wil ze zes keer per jaar op cruise, geen probleem, betaal ik.
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 00:34   #284
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat niet iedereen moet werken daarin geef ik je gelijk.Echter heb ik het grootste respect voor mensen die 'echt' werken.Ik ben alleszins heel blij dat er postbodes tandartsen of buschauffeurs zijn om maar enkele zogenaamde schijtbaantjes te vernoemen.
Nu geef je me gelijk. mijn kinderen hoeven niet te werken dankzij mijn geld. en anderen moeten wel werken. Prima toch?? Ik heb daar echt wel respect voor. Maar waarom moet de overheid mij dwingen dat mijn kinderen ook naar kantoor moeten voor een schijtloontje? Dat vind ik nu onrechtvaardig!!!!
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 00:39   #285
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Waarom ben je eigenlijk gescheiden, als ik vragen mag?
Als je geld hebt, dan komen de kutjes vanzelf. Vrouwen ruiken die monnie. Zo werken die dingen. Buiten dat wordt ik na een paar maanden wel flauw van dezelfde doos. Mannen jagen en willen altijd nieuwe kutten proeven. Wie dat ontkent liegt. Of kan het niet betalen. Want een goede kut kost geld! Of dacht je dat die lelijke voetballers van het Belgische team een mooie dame hebben door hun mooie voetbalschoenen?
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 00:43   #286
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het gaat hier niet over geld, auto's, of over jou, modderfukker, maar over een lul die heel zijn leven in het Brusselse woonde, aan een Brusselse unief studeerde, er een tijdlang voor pro deo advokaat speelde, er minister was, dus ook een kabinet had, er senator was en is, maar die niemand ooit één woord Frans heeft horen spreken. Omdat hij het niet kan.
Is het dan niet normaal dat ik me afvraag hoe Anciaux aan een universitair diploma geraakte?
nog een keer vraag ik je mattie, MOET je Frans spreken in Brussel dan?? Sinds wanneer is dat verplicht????? Als die LUL die jij bedoelt die in Brussel woont gewoon vet monnie maakt (hij is minister toch?) dan gaat iedereen Nederlands met hem lullen jongen. Zo werkt de wereld. Geld bepaalt.
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 08:01   #287
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Als je geld hebt, dan komen de kutjes vanzelf. Vrouwen ruiken die monnie. Zo werken die dingen. Buiten dat wordt ik na een paar maanden wel flauw van dezelfde doos. Mannen jagen en willen altijd nieuwe kutten proeven. Wie dat ontkent liegt. Of kan het niet betalen. Want een goede kut kost geld! Of dacht je dat die lelijke voetballers van het Belgische team een mooie dame hebben door hun mooie voetbalschoenen?
Ik moet je tegenspreken.Als het alleen de kut is die je belangrijk vind is die helemaal niet duur.Op de halve wereldbol kan je een ganse nacht neuken met de mooiste dames voor 20 euro ....dus duur ?? Seks is spotgoedkoop....liefde is echter onbetaalbaar.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 08:04   #288
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Nu geef je me gelijk. mijn kinderen hoeven niet te werken dankzij mijn geld. en anderen moeten wel werken. Prima toch?? Ik heb daar echt wel respect voor. Maar waarom moet de overheid mij dwingen dat mijn kinderen ook naar kantoor moeten voor een schijtloontje? Dat vind ik nu onrechtvaardig!!!!
Ik heb nog nooit de overheid iemand weten dwingen om een kantoorbaan aan te nemen.Wie niet wil werken wegens geld genoeg of geen zin geen probleem....die kan maar lanterfanten blijven zoals in dit geval jouw kinderen.Of ze dat gelukkiger maakt of meer voldoening geeft in het leven is nog maar de vraag want de ganse dag shoppen of op de bank liggen gaat toch ook al gauw vervelen.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juli 2014 om 08:07.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 08:09   #289
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Rijk, rijk, wat is rijk? mijn oma krijgt alles wat ze nodig heeft van mij mattie. wil ze zes keer per jaar op cruise, geen probleem, betaal ik.
Wat is rijk zijn ? Dat is gelukkig zijn.Misschien verlangt je oma wel naar iets heel anders dan de zoveelste cruise.Misschien zou ze het veel leuker vinden mocht jijzelf haar eens ophalen ipv dat ze op eigen houtje met die grote BMW moet liggen parkeren.....Misschien heeft ze wel veel meer nood aan een beetje aandacht of liefde.Gewoon samen even de stad in en samen een kopje koffie gaan drinken .....

Ik heb de indruk dat je er nog helemaal niet achter bent gekomen wat echt belangrijk is in het leven en wat totaal onbelangrijk is.De beste dingen des levens kan je niet kopen met geld.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juli 2014 om 08:25.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 10:26   #290
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.323
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat is rijk zijn ? Dat is gelukkig zijn.Misschien verlangt je oma wel naar iets heel anders dan de zoveelste cruise.Misschien zou ze het veel leuker vinden mocht jijzelf haar eens ophalen ipv dat ze op eigen houtje met die grote BMW moet liggen parkeren.....Misschien heeft ze wel veel meer nood aan een beetje aandacht of liefde.Gewoon samen even de stad in en samen een kopje koffie gaan drinken .....

Ik heb de indruk dat je er nog helemaal niet achter bent gekomen wat echt belangrijk is in het leven en wat totaal onbelangrijk is.De beste dingen des levens kan je niet kopen met geld.
Geld maakt niet gelukkig maar het helpt wel.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 10:44   #291
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.948
Standaard

Echte liefde bestaat al jaren niet meer dacht ik.

Het gaan samenhokken om er financieel ietwat beter van te worden heet dat nu.

Citaat:
Op de halve wereldbol kan je een ganse nacht neuken met de mooiste dames voor 20 euro ....dus duur ?? Seks is spotgoedkoop....liefde is echter onbetaalbaar.
Met alle 'respect' voor die dames die de diensten weten aan te bieden (want die moeten er uiteindelijk ook zijn) maar ik geef daar geen 20€ aan hoor, niets dus en de halve wereldbol (lees: de rest van de bol) is de ver van mijn 'bed' show.

Echte 'liefde' op hoge hakken???

Tegenwoordig is het al seks wat de klok slaagt.

Vroeger was het Seks, Drugs & Rock'n Roll

Dat is nog steeds zo op de muziekstijl na dan.

Was er geen Nederlandse film: Hoge hakken, echte liefde?

Ging het in deze draad niet over erfenissen die men wil stelen/inpikken
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 5 juli 2014 om 10:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 12:13   #292
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Geld maakt niet gelukkig maar het helpt wel.
Geld alleen maakt niet gelukkig. Jammer genoeg maakt het ontbreken van het broodnodige geld wel ongelukkig.

Fred heeft wel gelijk als hij zegt dat de dingen die een leven de moeite van het leven waard maken niet te koop zijn met geld. Niemand die zich daar beter van bewust is dan iemand die bulkt van het geld.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 14:53   #293
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Wat is rijk zijn ? Dat is gelukkig zijn.Misschien verlangt je oma wel naar iets heel anders dan de zoveelste cruise.Misschien zou ze het veel leuker vinden mocht jijzelf haar eens ophalen ipv dat ze op eigen houtje met die grote BMW moet liggen parkeren.....Misschien heeft ze wel veel meer nood aan een beetje aandacht of liefde.Gewoon samen even de stad in en samen een kopje koffie gaan drinken .....

Ik heb de indruk dat je er nog helemaal niet achter bent gekomen wat echt belangrijk is in het leven en wat totaal onbelangrijk is.De beste dingen des levens kan je niet kopen met geld.
Precies , we zijn het dus eigenlijk best wel eens. Het is niet alleen geld dat je nodig hebt om lekker te leven, maar ook TIJD!! Met mijn oma om mijn boot over het IJsselmeer bleren, met mijn oudste zoon een pooltje leggen en daarna na een houseparty. Of met mijn nieuwe vriendin op een dinsdag en woensdag shoppen in Moskou. Enzovoorts. Maar om die tijd te hebben heb je weer GELD nodig. En daarom wil ik dat de overheid dat niet van mijn familie afpakt. Want als ze mijn erfenis af gaan pakken moeten ze weer werken en hebben ze nauwelijks tijd om lekker uit te spatten. Wat een kutleven is dat dan.
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 14:56   #294
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Seks is spotgoedkoop....
Dan ken jij mijn exen niet!!
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 16:13   #295
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.410
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Dan ken jij mijn exen niet!!
Ik geloof dat jij nogal in een fantasiewereld leeft gezien jouw posts hier. Of je trollt.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 16:39   #296
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ik geloof dat jij nogal in een fantasiewereld leeft gezien jouw posts hier. Of je trollt.
MTV wereld.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2014, 16:58   #297
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ik geloof dat jij nogal in een fantasiewereld leeft gezien jouw posts hier. Of je trollt.
Het is dat laatste.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2014, 00:40   #298
modderfokker
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2012
Locatie: Breda
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Ik geloof dat jij nogal in een fantasiewereld leeft gezien jouw posts hier.
Voor jou is mijn leven fantasie. Jij moet morgen gewoon weer met je pakkie brood naar je baas. Jij kan alleen maar dromen van mijn levensstijl. Erover fantaseren zeg maar. Ik zou je graag een dagje meenemen, maar daar heb je natuurlijk geen tijd voor, want je moet naar je werk.
modderfokker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2014, 08:18   #299
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modderfokker Bekijk bericht
Voor jou is mijn leven fantasie. Jij moet morgen gewoon weer met je pakkie brood naar je baas. Jij kan alleen maar dromen van mijn levensstijl. Erover fantaseren zeg maar. Ik zou je graag een dagje meenemen, maar daar heb je natuurlijk geen tijd voor, want je moet naar je werk.
Misschien gaat hij wel heel graag naar zijn werk heeft hij daar leuke sociale contacten en put hij voldoening uit zijn werk .Je zal die levensstijl van jou wel vlugger beu worden dan je denkt .......alle dagen doelloos rondrijden gaat als snel vervelen.Alle dagen een ander meisje neuken evenzeer .Na weken aan stuk kreeft te hebben gegeten verlang je al snel weer naar een boterham met kaas. Heb jij nog wel iets om naar uit te kijken ? Hopelijk moet je niet te snel aan de antidepressiva ....
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2014, 08:48   #300
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Fred, ga toch niet in op de fantasieën van een debiele trol. Die kerel is in werkelijkheid een armoezaaier. Hij heeft in werkelijkheid geen nagel om aan zijn gat te krabben en is zélf stikjaloers op degenen waar hij zijn inspiratie vandaan haalt. Hij projecteert zijn eigen fantasieën op anderen omdat hij aan zichzelf de wereld denkt te kennen. Maar het zijn alleen de Vlaams-nationalisten die hij daarmee probeert te jennen. Iemand die een leven leidt zoals hij van zichzelf beweert heeft er geen énkele behoefte aan om op een politiek forum de grote jan te komen uithangen. Dat soort mensen doen dat in Monaco of Marbella.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be