Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 juni 2018, 12:26   #281
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
And so what als blanke vrouwen liever een stevige zwarte pik dan een petieterig blank pietje in zich voelen? Dat is toch hun goed recht? Of wil je soms hun keuzevrijheid afpakken?
Blanke mannen die vinden dat ze het alleenrecht hebben op blanke vrouwen zijn even jaloers, even bezitterig, even seksistisch, en even vrouwonvriendelijk als konservatieve moslimmannen die vrouwen als hun persoonlijk bezit beschouwen. Alweer een bewijs dat westerse populisten eigenlijk kwa mentaliteit westerse salafisten zijn.
Je moet al niets van vrouwen snappen wanneer je denkt dat dit soort cliché's ergens op slaan!
Wie tot heden alleenrecht claimt zijn moslims, daar mogen mannen wel maar vrouwen niet trouwen met iemand die een andere overtuiging heeft. Maak je daar eens druk over dan over de lengte en breedte van anderen hun penis.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2018, 12:40   #282
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Inderdaad, enkel het menselijke ras. En omdat we, in tegenstelling tot de meeste dieren, zwakken en ongewilde kenmerken in leven houden is de gezondste tactiek zoveel mogelijk te mixen buiten de plaatselijke genenpoel. Mensen die enkel met hun eigen omgeving, cultuur of familie willen huwen zijn niet alleen gore racisten maar ondermijnen ook de gezondheid van de genenpoel wat resulteert in een steeds duurder wordende sociale zekerheid.
Maw, we moeten mixen omdat we niet willen selecteren. Dat is een beetje zoals afval water in een groot meer dumpen, dan duurt het langer voor het water te vuil is. Inderdaad, als je misbaksels in leven wil houden, en zelfs wil laten voortplanten, dan moet je hopen dat ze:
1) hun misbaksel enkel van recessieve nadelige genen hebben
2) ze hun nadelen voldoende kunnen "verdunnen" in een grote genenpool dat ze nooit hun equivalent zullen tegenkomen

Maar op die manier "vervuil" je de grotere genenpool.

Het hebben van een grotere genenpool is enkel maar interessant voor adaptieve redenen, ttz, om een deel van de soort laten te overleven als de selectiedruk plots groter of anders wordt: er is dan genoeg variabiliteit om "door het sleutelgat" te pietsen.

Het "probleem" met inteelt (ttz, met een beperktere genenpool) is gewoon dat de kans op het hebben van monozygotische recessieve nadelen. Maar dat op zich is geen probleem: het volstaat van die te elimineren. Als je geen genen meer hebt die recessief nadelig zijn, dan is er geen probleem meer met "inteelt". Tegen dat je enkel maar positieve recessieve genen hebt, dan is monoklonale voortplanting ideaal.

Inteelt is enkel maar een probleem als je misbaksels in leven wil houden.

Het argument van de grotere genetische variatie, indien juist, zou moeten ijveren voor het dumpen van radioactief afval in de voedingsindustrie: hoe meer radioactief afval we oppeuzelen, hoe meer straling we opdoen, en dus hoe meer mutaties we zullen bekomen. Dat zal onze genenpool verrijken. Als het argument is dat een rijkere genenpool ook beter is, is het duidelijk dat we allemaal zo veel mogelijk onze edele delen moeten laten bestralen, zodat we zoveel mogelijk genetische variabiliteit opdoen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 juni 2018 om 12:41.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2018, 18:30   #283
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Waarom moet de blanke mensensoort zowiezo blijven bestaan? Zou het eigenlijk erg zijn als die door natuurlijke selektie zou verdwijnen? Waarom zou ze zowiezo eeuwig haar huidige privileges en voorkeursbehandeling tegenover de rest van de wereldbevolking moeten behouden?

Ik zou het niet erg vinden als die arrogante en zelfvoldane welvaartschauvinisten die het voor het minste in hun broek doen door hun eigen kleinburgerlijk egoïsme zouden uitsterven. Denken altijd dat hun navel het centrum van de wereld is en dat ze hun welvaart uitsluitend aan zichzelf te danken hebben, terwijl hun meeste welvaart wordt geproduceerd in de sweatshops in lageloonlanden in erbarmelijke en onmenselijke omstandigheden door de mensen waarop ze neerkijken.
Laat de ondernemende "gelen" en "bruinen" na 500 jaar blanke hegemonie maar de wereld van morgen overnemen. Na zichzelf zoveel afgebeuld te hebben in sweatshops voor de luxe van verwende westerse welvaartschauvinisten die op hen neerkijken hebben ze hun plaats in de wereld verdiend en mogen ze ook eens zelf van die welvaart die ze produceren genieten.

Is het erg als de blanken verdwijnen? De mensheid heeft toch ook de bijna-uitroeing van indianen, aboriginals, maori's, en nog een pak inheemse volkeren overleefd? En niemand leutert er nog over dat de huidige blanke inwoners van Noord-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland eigenlijk nakomelingen zijn van inwijkelingen die daar eigenlijk ook niks te zoeken hadden? Waarom zouden blanke westerlingen dan eeuwig hun privileges en voorkeursbehandeling moeten behouden?
Overigens is het begrip "blank" de laatste decennia erg verwaterd : vroeger waren dit alleen de echte bleekscheten, maar nu horen licht donkere mensen met Zuid-Europese wortels er ook al bij. De natuur en de liefde doen gewoon hun werk.
"Weg met ons" heeft niets met liefde maar wel met zelfhaat te maken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 12:33   #284
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.317
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
"Weg met ons" heeft niets met liefde maar wel met zelfhaat te maken.
Zo eenvoudig is het. Van die boer geen eieren.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 14:03   #285
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.931
Standaard

Het zou wreed erg en dramatisch zijn dat de blanke mensen'soort' zou verdwijnen.

Laten we het over vrouwen hebben.

De donkere mensen'soort' daar zijn de vrouwtjes best mooi als ze pril jong zijn maar als die iets ouder zijn dan zit je met een verrimpelde bomma in huis.

Waarom dacht u dat die vluchtelingenbootjes afgeladen vol mannen zaten?

De blanke vrouw ligt goed in de markt denk je dan.

Dus het zou spijtig zijn mochten die verdwijnen.

Het enige dat men moet laten verdwijnen zijn die afgeladen volgeladen bootjes die tot vervelens toe Europese 'havens' aandoen.

Coast Guard inleggen ze opvangen, kleding, eerste zorg, eten geven en terugvaren vanwaar ze ingescheept geweest zijn.

Dat ze het zelf maar uitleggen tegen de mensensmokkelaars of de leiders in de landen waar ze vandaan komen.


(Wel 'Belgium (BE) Coast Guard' als opschrift gebruiken)

Europa is al

Laten we niet vergeten dat de veiligheid van de Europeanen aan een zijden draadje hangt als dat zo voortgaat, die invasie uit Afrika en andere landen, en daar zie ik dan 'het zwaard van Damocles' hangen ...
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2018 om 14:05.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 14:10   #286
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het zou wreed erg en dramatisch zijn dat de blanke mensen'soort' zou verdwijnen.

Laten we het over vrouwen hebben.
En over u zelf wilt ge het niet hebben! Hahaha! Rararara! waarom toch!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

De donkere mensen'soort' daar zijn de vrouwtjes best mooi als ze pril jong zijn maar als die iets ouder zijn dan zit je met een verrimpelde bomma in huis.

..
En gij, hoe zit het met uw uiterlijk? tevreden?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 14:28   #287
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En over u zelf wilt ge het niet hebben! Hahaha! Rararara! waarom toch!
En gij, hoe zit het met uw uiterlijk? tevreden?
U post hier statistieken en tabellen die u dan vervolgens volkomen verkeerd interpreteert.
Ik denk dan onmiddellijk aan achterlijkheid.
Maar misschien ben ik dan wel wat cru?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 14:30   #288
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En over u zelf wilt ge het niet hebben! Hahaha! Rararara! waarom toch!
En gij, hoe zit het met uw uiterlijk? tevreden?
1) Over mij is er echt niets te vertellen misschien.

2) Ik ben best tevreden over mijn uiterlijk ja.

Misschien vraagt dit om meer tekst en uitleg?

Universalia vertelt:

In een ver verleden toen ik nog wel eens een pintje achterover durfde te slaan met een groep vrienden kwam er in de café ook altijd een 'neger' iets nuttigen.

We leerde de jonge man kennen en wij groetten hem ook als: Yo! neger.

Een weergroet van zijnentwege naar ons toe was dan: Yo! bleekscheten.

En daar gaat het nu in de meeste gevallen juist om.

Je kan dat kwalijk nemen of je kan dat gewoon weglachen en samen iets drinken en wat wilde verhalen wisselen.



p.s. De man was ook iemand die de wetten & plichten die hier in onze steden/land van toepassing zijn, op een perfecte manier wist na te leven.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2018 om 14:32.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 15:23   #289
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U post hier statistieken en tabellen die u dan vervolgens volkomen verkeerd interpreteert.
Ik denk dan onmiddellijk aan achterlijkheid.
Maar misschien ben ik dan wel wat cru?
Nee, dat mag.

Maar beginnen wenen als ik even cru tegen u ben, dat is hypocriet.

Ik wil er ook aan toevoegen dat ik intens genoten heb u schaakmat te zetten in de vorige draad, en hoe ge zijt gaan lopen.
Gij dacht dus echt dat iedereen u gelijk gaf, terwijl NIEMAND, en letterlijk NIEMAND van de gehele wereldbevolking , u gelijk geeft!

HAHAHAHA!

Dat was lachen geblazen!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 15:52   #290
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee, dat mag.

Maar beginnen wenen als ik even cru tegen u ben, dat is hypocriet.

Ik wil er ook aan toevoegen dat ik intens genoten heb u schaakmat te zetten in de vorige draad, en hoe ge zijt gaan lopen.
Gij dacht dus echt dat iedereen u gelijk gaf, terwijl NIEMAND, en letterlijk NIEMAND van de gehele wereldbevolking , u gelijk geeft!

HAHAHAHA!

Dat was lachen geblazen!
Wanneer uw intens genot van dit forum moet komen, omwille van het eigen grote gelijk, lijkt me dit hoe dan ook bepaald zielig...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 16:00   #291
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.208
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
1)
Universalia vertelt:

In een ver verleden toen ik nog wel eens een pintje achterover durfde te slaan met een groep vrienden kwam er in de café ook altijd een 'neger' iets nuttigen.

We leerde de jonge man kennen en wij groetten hem ook als: Yo! neger.

Een weergroet van zijnentwege naar ons toe was dan: Yo! bleekscheten.

En daar gaat het nu in de meeste gevallen juist om.

Je kan dat kwalijk nemen of je kan dat gewoon weglachen en samen iets drinken en wat wilde verhalen wisselen.



p.s. De man was ook iemand die de wetten & plichten die hier in onze steden/land van toepassing zijn, op een perfecte manier wist na te leven.
En zulke verhalen heb ik ook.
Maar die enkeling die wel integreert en het leven neemt zoals het komt en er het beste van maakt, zelfs in een racistisch gebied als Vlaanderen, awel, die krijgt van mij een duim omhoog ,en in de juiste omstandigheden, nog een pint extra.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 19:58   #292
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.931
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En zulke verhalen heb ik ook.
Maar die enkeling die wel integreert en het leven neemt zoals het komt en er het beste van maakt, zelfs in een racistisch gebied als Vlaanderen, awel, die krijgt van mij een duim omhoog ,en in de juiste omstandigheden, nog een pint extra.
Het zal alvast een goedkoop avondje uit worden want zo zijn er niet veel die op dat vlak een duim omhoog zouden kunnen krijgen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 20:45   #293
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.208
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het zal alvast een goedkoop avondje uit worden want zo zijn er niet veel die op dat vlak een duim omhoog zouden kunnen krijgen.
Het is nog goedkoper dan je denkt. Ik kom niet veel buiten. Op café hangen is mijn ding niet.

Maar het gebeurd wel. En in mijn een groot aantal van de weinige stapjes in de wereld trakteer ik wel iemand omdat die positief opvalt. Als het goed is, mag het ook gezegd worden.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 1 juli 2018 om 20:46.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 21:10   #294
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer uw intens genot van dit forum moet komen, omwille van het eigen grote gelijk, lijkt me dit hoe dan ook bepaald zielig...
Hallo? Er schrijft er iemand iets totaal vrouwonvriendelijk, ik reageer daarop, en ik ben ... zielig?
Ok! Ik zal't nimmer doen! trekt uwe plan!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2018, 23:07   #295
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je moet al niets van vrouwen snappen wanneer je denkt dat dit soort cliché's ergens op slaan!
Het waren Dewanand en Universalia die met die idiote klisjees van op zwarte pikken jagende blanke vrouwen afkwamen, niet ik. Ik heb hen gewoon geantwoord dat ze geen haar beter waren dan konservatieve moslimmannen die vrouwen als hun bezit beschouwen.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 03:41   #296
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doomy Bekijk bericht
Het waren Dewanand en Universalia die met die idiote klisjees van op zwarte pikken jagende blanke vrouwen afkwamen, niet ik. Ik heb hen gewoon geantwoord dat ze geen haar beter waren dan konservatieve moslimmannen die vrouwen als hun bezit beschouwen.
Rustig snoekje,

https://www.youtube.com/watch?v=w-94NXJHyBM

https://www.youtube.com/watch?v=rhw8rfrYgmA
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 2 juli 2018 om 03:43.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 08:47   #297
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wanneer uw intens genot van dit forum moet komen, omwille van het eigen grote gelijk, lijkt me dit hoe dan ook bepaald zielig...
geertbdv lanceert een stelling die zo licht en ondoordacht is of gewoon ronduit verkeerd dat ze haast onmiddellijk wordt doorprikt.
Maar in plaats van de stelling dan bij te sturen of gewoon toe te geven dat hij verkeerd zit, nee dat doet geertvdb niet. geertvdb heeft namelijk ALTIJD gelijk.
En dat wordt het snoeven , proesten en op de man spelen om een gebrek aan inhoudelijke taalvaardigheid te camoufleren.
Elke discussie is vanaf dan onmogelijk.
Wit van woede , groen van nijd en blauw van zuurstoftekort gaat het dan verder.
En dan zijn er mensen met een slecht karakter, zoals ik, die dan wat olie op het vuur gieten , waarna het pas echt potsierlijk wordt.

PS: geertvdb denkt ook dat hij een discussie wint als hij maar blijft posten en de ander niet meer reageert omdat hij/zij het spel voor even beu is.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 14:35   #298
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
geertbdv lanceert een stelling die zo licht en ondoordacht is of gewoon ronduit verkeerd dat ze haast onmiddellijk wordt doorprikt.
ge bedoelt dat de UA de afvalbak is van de KUL? Al iemand gevonden die het met u eens is wat betreft die geniale stelling? Of zijt ge nog steeds alleen op de wereld. Of wacht, de VUB die nog een lager slaag% heeft dan de KUL, dat was eigenlijk nog een grotere afgang!
HAHAHAHAHA!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Maar in plaats van de stelling dan bij te sturen of gewoon toe te geven dat hij verkeerd zit, nee dat doet geertvdb niet. geertvdb heeft namelijk ALTIJD gelijk.
Ik had géén stelling, ik was het gewoon niet eens met uw aanbidding van de KUL, de meest linkiewinkie politiek correcte moslimlievende plaats in Belgie. Hebt ge die 'stelling' al bijgestuurd'?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht

En dat wordt het snoeven , proesten en op de man spelen
Schoolvoorbeeld van projectie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
om een gebrek aan inhoudelijke taalvaardigheid te camoufleren.
Inhoudelijke taalvaardigheid. Wat een beest is dat?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht

Elke discussie is vanaf dan onmogelijk.
Wit van woede , groen van nijd en blauw van zuurstoftekort gaat het dan verder.
En dan zijn er mensen met een slecht karakter, zoals ik, die dan wat olie op het vuur gieten , waarna het pas echt potsierlijk wordt.
Het was net andersom. Ik kan u de posten geven. Ik was heel vriendelijk tegen u, zelfs op uw eerste boertige posten. Maar na een tijd dacht ik: let's rock!

En dan kwamen de waterwerken boven! Oh, wat was het hartje gekwetst! Boehoehoe!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht


PS: geertvdb denkt ook dat hij een discussie wint als hij maar blijft posten en de ander niet meer reageert omdat hij/zij het spel voor even beu is.
Toen dat ik u op uw plaats had gezet, dan zijt ge in het defensief gegaan en hebt ge mij gevraagd of er 'iemand mij gelijk gaf'. En direct was er een forummer die mij gelijk gaf. En dan was pericles FOETSIE!

Dat was genieten!

HAHAHAHAHAHA!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 juli 2018 om 14:44.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 15:35   #299
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Hallo? Er schrijft er iemand iets totaal vrouwonvriendelijk, ik reageer daarop, en ik ben ... zielig?
Ok! Ik zal't nimmer doen! trekt uwe plan!
Statistieken en tabellen? Eens goed kijken waar je op reageerde kan helpen
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2018, 15:56   #300
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Statistieken en tabellen? Eens goed kijken waar je op reageerde kan helpen
Dit:

Laten we het over vrouwen hebben.
De donkere mensen'soort' daar zijn de vrouwtjes best mooi als ze pril jong zijn maar als die iets ouder zijn dan zit je met een verrimpelde bomma in huis.


Géén probleem?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be