Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juli 2012, 15:12   #281
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
'T zijn natuurlijk wel die "vreemde" die hier alle jobkes komen doen waaraan de gemiddelde Vlaming zich niet wil vuil maken. Al eens aan de band gestaan in een pluimveebedrijf? Ik wens het niemand toe.
Al eens in een klas gestaan met 20 allochtonen en drie Belgen? De gordijnen die in de fik worden gestoken. De stoelen die uit de ramen worden geworpen (gelukkig was het gelijkvloers). De sleutels die gestolen worden. Voor 'putain' te worden uitgemaakt en er toch in slagen om 85% te doen slagen op het einde van dat schooljaar.

Als er niemand meer is om dat pluimvee of die runderen massaal te slachten, dan past een maatschappij zich aan en eten we wat minder vlees. Die ruimte kan dan dienen voor plezantere zaken die evenveel geld opbrengen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:13   #282
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
'T zijn natuurlijk wel die "vreemde" die hier alle jobkes komen doen waaraan de gemiddelde Vlaming zich niet wil vuil maken. Al eens aan de band gestaan in een pluimveebedrijf? Ik wens het niemand toe.
Doppen is een vuil jobke?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:16   #283
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Doppen is een vuil jobke?
Bart De Wever is een nazi
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:19   #284
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Bart De Wever is een nazi
Juist.
Zet hem maar snel in het cordon.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:21   #285
hurricane
Europees Commissaris
 
hurricane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 6.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Bart De Wever is een nazi
Weer eentje die zijn geschiedenis niet kent en maar aan lult
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:23   #286
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Hoe denk je dat de Taliban daar gekomen is?
Ja, hoe komt dat? Ik denk dat het een reactie was op de Russische bezetting die daar lelijk heeft huis gehouden.

Iedereen is Massoul al vergeten, een gematigde persoonlijkheid die zowel een oogje had op vooruitgaan, als dat die de Russische bezetting had meegemaakt.

Als ik me niet vergis was het een extreme moslim die zich vermomd had als Belgische journalist die hem om het leven heeft gebracht. Uiteindelijk was dat een coup d'état in het donker.

Ik zag heel veel goeds komen van een Massoul. Die Karzai kan daar niet mee vergeleken worden.

De mensen met de beste bedoelingen worden meestal omgebracht.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:29   #287
Munglik
Minister-President
 
Munglik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2012
Berichten: 4.305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Weer eentje die zijn geschiedenis niet kent en maar aan lult
Dat was sarcastisch bedoeld, voor alle duidelijkheid.
__________________
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual.

-H. Marcuse

Laatst gewijzigd door Munglik : 11 juli 2012 om 15:29.
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:47   #288
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Vlaamse huisvrouwen zijn geen beschermde diersoort.
Het gaat over de weerloze bruine kikker. Voor amfibieën worden subsidies vrijgesteld om ecotunnels te bouwen.

Mensen worden aangemoedigd om de natuur toe te laten in hun tuin. Ik heb al twintig jaar een bescheiden vijvertje waar de bruine kikker en de padden in de lente komen paren. Ook de rode en de blauwe waterjuffer zijn er, alsook de grote libelle.

Meneer de buurman komt zes jaar geleden aan en deze lente in volle furie diende ik mijn vijver dicht te gooien (1,5 m op amper 2m) en ik had er volgens hem geen vergunning voor. Kijk eens aan.

Als meneer mij niet discrimineerde op grond van geslacht, dan had ik in het Frans dat stukken beter is dan zijn Frans kunnen uitleggen dat deze kikker in de lente ontwaakt na een winterslaap, waarna deze nuttige, ongevaarlijke beestjes zich begeven naar de vijver waar ze zelf als dikkopje opgroeiden.
'Ils entre chez moi dans la maison!' stoof hij agressief.
Wat een nonsens. Die beesten moeten goed gek zijn om bij hem binnen te willen. Die willen alleen maar naar het water.

Meneer vond het gelegitimeerd om kikkers in zijn tuin op te sluiten in vuile chocopotten en die potten mijn tuin in te gooien.
Hij had evengoed die diertjes in een emmertje kunnen plaatsen met of zonder handschoenen, of met een stokje, en dat emmertje zachtjes aan de andere kant van de draad leeg laten springen.

Meneer de buurman vergalt mijn levenssfeer en vertrappelt dat wat de overheid in diverse campagnes en met subsidiegeld aanmoedigt. Hij gaat zelfs regelrecht in tegen de leerstof die zijn zes kinderen krijgen op school.

'Vlaamse huisvrouwen zijn geen beschermde diersoort' zeg je. Dat is correct.

Wat mijn persoon betreft: ik ben geen huisvrouw en niet beschermd. En qua diersoort ben ik zeker geen prooidier.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 11 juli 2012 om 15:51.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:48   #289
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Het gaat over de weerloze bruine kikker.
De kinderen van de de man "weerloze bruine kikkers" noemen vind ik toch wel heel verregaand.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:51   #290
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
De kinderen van de de man "weerloze bruine kikkers" noemen vind ik toch wel heel verregaand.
Mwau, het is vooral irrelevant.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:53   #291
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
De kinderen van de de man "weerloze bruine kikkers" noemen vind ik toch wel heel verregaand.
Heb jij problemen met begrijpend lezen of doe je dit moedwillig?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 15:54   #292
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Heb jij problemen met begrijpend lezen of doe je dit moedwillig?
Ik stopte met lezen toen ik die eerste, racistische zin zag.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 16:03   #293
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ik stopte met lezen toen ik die eerste, racistische zin zag.
Is dat een soort excuus of zo? Problemen om een beeld te krijgen op realistische toestanden?

Nooit een amfibie van dichtbij gezien? Nooit een libelle? Een waterjuffer?

Als ik de bruine kikker vemeld is dat omdat er ook de beruchte groene kwaakkikker bestaat. Die heb ik gelukkig niet.

De bruine kikker komt alleen naar het water op er te paren terwijl de groene kikker heel de zomer in het water zit en kwaakt. Dat is een hels lawaai.

Ik ben dus over diersoorten bezig en dit is geen metafoor. Allé, wees een beetje van deze planeet.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 16:05   #294
Восход-1
Banneling
 
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Locatie: van perigee naar apogee.
Berichten: 4.345
Standaard



Dit?
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 16:09   #295
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ik stopte met lezen toen ik die eerste, racistische zin zag.
Ah het 'voor-de-lutz' en 'ik-zit-zonder-argumenten-racistjes-joker-inzetten' clubje...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 16:11   #296
Eigenzinnig
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 december 2009
Berichten: 12.329
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Is dat een soort excuus of zo? Problemen om een beeld te krijgen op realistische toestanden?

Nooit een amfibie van dichtbij gezien? Nooit een libelle? Een waterjuffer?

Als ik de bruine kikker vemeld is dat omdat er ook de beruchte groene kwaakkikker bestaat. Die heb ik gelukkig niet.

De bruine kikker komt alleen naar het water op er te paren terwijl de groene kikker heel de zomer in het water zit en kwaakt. Dat is een hels lawaai.

Ik ben dus over diersoorten bezig en dit is geen metafoor. Allé, wees een beetje van deze planeet.
la-ma-zitten ...het enige wat deze kleuter nog in voorraad heeft is trollen...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 16:22   #297
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Is dat een soort excuus of zo? Problemen om een beeld te krijgen op realistische toestanden?

Nooit een amfibie van dichtbij gezien? Nooit een libelle? Een waterjuffer?

Als ik de bruine kikker vemeld is dat omdat er ook de beruchte groene kwaakkikker bestaat. Die heb ik gelukkig niet.

De bruine kikker komt alleen naar het water op er te paren terwijl de groene kikker heel de zomer in het water zit en kwaakt. Dat is een hels lawaai.

Ik ben dus over diersoorten bezig en dit is geen metafoor. Allé, wees een beetje van deze planeet.
Don't feed the troll
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 16:23   #298
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Tiens, eventjes een interessante lezersbrief uit DS online:
Niet interessant voor de multiculmeute uiteraard. Die hebben het niet over dat soort waarheden...
Toevallig is Oostende ook meer en meer een onveilige stad aan het worden waar agressie en inbraken schering en inslag worden... Er loopt nog veel meer rond dan die Afghanen!
Citaat:
Parwais is geboren en getogen in Kaboel.Waarom Belgische papieren.Het wordt zo stilaan duidelijk wat de bedoeling van zijn familie is.Hij werd door hen naar Belgie gestuurd door mensensmokkelaars tegen veel geld,en dit met het oog op hun migratie.Nu dat mislukt is plegen ze chantage en gaan ze zijn terugkeer of geld eisen.Bij een Afgaan in Oostende is dat gelukt.Na regularisatie komen 16 familieleden,inclusief opas en omas af.Er is voorzien in drie nieuwbouwwoningen en voldoende inkomen voor alle van het OCMW.Dank Maggie Beblock om aan dat soort wanpraktijken paal en perk te stellen.Het verhaal van Parwais klopte langs geen kanten.Vier instanties hebben daarover geoordeeld.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 16:27   #299
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
En waarom zouden we die andere gewoontes zomaar moeten aanvaarden? Omdat jij dat wil? Wie ben jij om dat te eisen? ga jij maar 's in om het even welk moslimland hetzelfde eisen. We zullen zien waar je uitkomt met je linkse praatjes.

Vanmiddag hoorde ik op radio N. Charkoui nog maar eens een boom opzetten voor de hoofddoek op het werk. Dat alles wordt verkocht als verplichte diversiteit en respect voor andere culturen. All that crap, al dat gescherm met vrijheid van godsdienst en andere vrijheden die die mulzelhypocrieten misbruiken om hun achterlijkheden en ongelijkheden op te dringen. Dat die muzels de niet-inpakking van de vrouw maar 's als diversiteit aanvaarden en dat zij maar 's respect opbrengen voor de Westerse cultuur.
Sommige achterlijkheden zijn hier gewoonweg niet aanvaardbaar. De achterbakse linkse kerk kan ze misschien als 'diversiteit' zien (in theorie, in de praktijk nooit), de meeste burgers zien het anders.
Die kerels zullen nooit ophouden met hun eisen, ook al stuurt men ze honderd keren wandelen! We zullen een islamstaat worden of ze moeten buitengegooid worden! Hun eigen keuze...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2012, 16:34   #300
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht


Dit?
Er de gek mee houden, is een vorm van overgave en bescherming. Universeel geweten.

In een wachtkamer kies ik altijd National Geographic of Historia, bij gebrek aan beters.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be