Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 17 januari 2015, 00:13   #281
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

En Bart DW krijgt de Vlaming ook bescherming van het leger of zijt ge ook al gekocht????
Peche is offline  
Oud 17 januari 2015, 00:15   #282
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

We gaan eens Dawha houden en zien wat vrije meningsuiting waard is als we met pamfletten toekomen met soortgelijke teksten...
Peche is offline  
Oud 17 januari 2015, 00:45   #283
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Bovendien is het principe "guilty by association" inherent aan uw gedachte. Jij wenst immers dat een Moslim "gestraft" wordt voor iets dat een andere Moslim heeft gedaan. Erger, voor wat hij of andere Moslim zou kunnen doen.
Er waren nazi's en Duitse burgers die nog nooit een Jood van dichtbij hadden gezien, maar even goed veroordeelt of mediatiek uitgespuwd werden door de politiek correcten, voor de misdaden die hun nazi-geloofsbroeders zoal uitvraten.
De oorlogsschuld werd collectief gedragen en nadien kuisten de Duitsers zelf hun nazi-extremisten op.
Het is nu nog wachten tot de 'gematigde' moslims in Europa, hun eigen extremisten opruimen en liefst in samenwerking met onze ordediensten, als ze echt menen wat ze altijd beweren, ntl, dat de w�*re islam vrede is.
The time is running...

En trouwens, ik ben benieuwd hoe jij zou reageren, mochten Duitsers beweren dat het niet het échte nazisme was dat de wereld destijds te zien kreeg, maar slechts misbruikt werd door 'slechte' nazi's die de vredelievendheidheid en de liefde van het échte nazisme niet goed begrepen hadden...
Hebben die Mein Kampf van hun Duizendjarige Rijkprofeet dan ook foutief geïnterpreteerd ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 januari 2015 om 00:46.
Diego Raga is offline  
Oud 17 januari 2015, 01:21   #284
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
...

Het is nu nog wachten tot de 'gematigde' moslims in Europa, hun eigen extremisten opruimen en liefst in samenwerking met onze ordediensten, als ze echt menen wat ze altijd beweren, ntl, dat de w�*re islam vrede is.
The time is running...

Dat klopt. De keuze zal gemaakt moeten worden, verlaten of 'aanpassen' (=samenwerken).

Echter is het reeds 5 na 12, onwetendheid (en de corruptie die daarvan leeft) en haat sturen ons richting herhaling, WOIII. De overheid zal dit niet oplossen, dat staat vast. Samenwerking blijft de sleutel om te voorkomen...

De doelstelling is nobel, het vermijden van nieuwe genocides en misbruik allerhande, daar mag men de handen voor uit de mouwen steken mijn inziens.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 17 januari 2015 om 01:28.
zonbron is offline  
Oud 17 januari 2015, 10:48   #285
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Maar er blijft een handjevol het monetaire systeem draaien.
En dat was toen niet vele anders. De geschiedenis houdt dingen achter in de leerstof en vertelt het altijd eenzijdig. Natuurlijk dat Hitler de waanzin voorbij was. Maar er is meer aan dan ons gezegd is. Waarom zeggen ze niet alles eerlijk van het begin? Bekijk Boudewijn en de Congo... Amerika en Irak... Europa Irak
Het is altijd zo geweest.

Nu zitten we in oorlog met een kalifaat dat alleen maar groter wordt.
En wie zit erachter de schermen stratego te spelen? Dezelfde vijand van Hitler?
Wij moeten onze troepen terugtrekken uit oorlogsgebied en zij die voorstanders zijn opsturen ter onderhandelen.
Peche is offline  
Oud 17 januari 2015, 11:58   #286
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Vele moslimjongeren (en ook niet-moslimjongeren) staat aan de rand van de maatschappij en slagen er niet in een interessant bestaan op te bouwen waarin ze zich ten volle kunnen ontplooiien.

Ik probeer me soms te verplaatsen in hun wereld. En de korte periode dat ik werkloos was helpt me daarbij. Radeloosheid, leegheid, een gevoel minderwaardig en nutteloos te zijn... het speelt allemaal mee.

Wie dat enkele weken of maanden heeft moeten doorstaan (velen hier op dit forum) weten dat het geen pretje is. Beeld je nu in dat je dat tien volle jaren lang meemaakt.

Je sukkelt van school. Je belandt in lege buurten zonder sociale voorzieningen, zonder echt plezier. Je hebt geen productieve arbeid. Je geld krijg je van elders. Het enige wat beweegt is wat groepsvorming rond "moeilijke" activiteiten als softdrugs roken, op café en op straat rondhangen, eventueel wat prostitutie en kleine criminaliteit.

Begrijpt u deze problematiek? En kan u zich inbeelden dat iemand die deze leegte en hopeloosheid 10 volledige jaren (3650 dagen) lang doorstaat, radicaler begint te denken?

Weet dat "begrijpen" helemaal geen goedkeuring inhoudt, en zelfs geen empathie, enkel een zich kunnen verplaatsen en inbeelden van sociale omstandigheden die hopelijk niet de uwe zijn.

Ik denk dat begrip een eerste voorwaarde moet zijn om tot een goed beleid te komen. Misschien moeten enkele politici of beleidsmakers eens enkele dagen aan participerende observatie doen. Dat zou heel erg helpen in het "ontradicaliseringsbeleid" dat ze nu gaan moeten uitstippelen.
Ik begrijp die jongeren zeker.
1.Omdat velen van hen opgroeien in gezinnen van vaders en moeders die mekaar niet kozen uit liefde, maar uit economische belangen waarbij hun ouders iemand kozen die op die manier legaal dit land binnen komt.
Die keuze gebeurt vanuit een culturele religieuze overtuiging, het huwelijk is voor moslims verplicht, dochter moeten als maagd het huwelijk in dus wanneer een dochter trouwt ben je van de verantwoordelijkheid af, zonen dreigen vaak zich in een niet islamitische omgeving zich niet als goede moslims te gedragen dus ook daar halen ouders opgelucht adem wanneer er getrouwd wordt. " Dan zal het immers toch beter gaan". Met liefst familie uit de thuislanden.

2. Vrouwen die zo hier terecht komen integreren vaak erg moeizaam, omdat zij werden opgevoed met de norm dat haar taak binnen het gezin ligt, wat tot frustraties, depressies, en achterstand leidt, de taal wordt onvoldoende geleerd en sociale contacten spelen zich al in het virtuele dorp van gelijkgestemden. Kinderen, vaak meer dan we zelf hadden gewild, zijn een last binnen dit soort gezinnen omdat het de draagkracht van de vaak nog jonge moeders ver overstijgt. Dat betekent niet dat ze niet van hun kinderen houden, maar opvoeden, met de bedoeling je kind maximaal binnen je mogelijkheden alle talenten te laten ontwikkelen die kans geven op een leven zonder vorm van armoede lukt deze vrouwen vaak niet.

3. Mannen die via gezinshereniging binnen komen hebben het al even lastig, volgens traditionele rolpatronen horen zij voor de inkomsten te zorgen, maar zonder opleiding waarmee je hier iets bent, zonder grondige kennis van de taal blijven ze op de arbeidsmarkt moeilijk plaatsbaar en vaak afhankelijk van hun vrouw die hier wel geboren is. De vrije tijd wordt snel gevuld met de talloze vzw's waar mannen samenkomen, de hele dag thuis zitten met vrouw en kinderen is voor hen al even frustrerend. Alcohol en drugs worden vaak misbruikt maar gezien het taboe hierop wordt dit probleem amper gezien, tot het gezin in de problemen komt. Er is dan ook groter risico op huiselijk geweld of ouders die naast mekaar leven, volgens de strikte rolpatronen uit het thuisland.
Te veel kinderen en jongeren hebben deze achtergrond als basis voor hun start in de samenleving.

4. Dat nemen ze al mee naar de basisschool, taalachterstand, andere waarden en normen achter dan voor hun voordeur zorgen voor moeizame ontwikkeling en isolatie, dat hun ouders vaak zelf wantrouwend staan tegenover deze samenleving die niet beantwoord aan islamitische waarden en normen helpt hen ook niet.

5. De identiteits vorming ligt bij het moslim zijn, de koran van buiten leren in de moskee, halal en haram, rolpatronen voor mannen en vrouwen en gedrag wat in dit verband wel of niet wordt aangemoedigd berooft hen van ontwikkeling van talent, aansluiting binnen deze samenleving wat die principes niet deelt of totaal anders invult, en dan komen op hun pad anderen die hen voorhouden hoe superieur die identiteit is, voor alles staat wat deze samenleving vertegenwoordigt of vraagt, en zo krijg je jongeren die al op school uitgevallen zijn of in beroeps belanden, en een kant en klaar doel krijgen, het moslim zijn naar de letter, waarbij deze samenleving de vijand is. Hoe dit wordt ingevuld is verschillend maar problemen geeft het wel, en daarom geloof ik voor geen milimeter in een beleid " wat radicalisering gaat bestrijden" of " woordvoerders die even komen uitleggen wat de samenleving nog meer moet doen"
Het probleem is groter en dieper, hopelijk zien politici dat nu eens eindelijk in.
alice is offline  
Oud 17 januari 2015, 17:52   #287
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat klopt. De keuze zal gemaakt moeten worden, verlaten of 'aanpassen' (=samenwerken).

Echter is het reeds 5 na 12, onwetendheid (en de corruptie die daarvan leeft) en haat sturen ons richting herhaling, WOIII. De overheid zal dit niet oplossen, dat staat vast.
Als de shit écht de fan begint te hitten, zullen in alle EU-landen autochtone groepen raids en tegenaanslagen beginnen plegen, valse vlaggen inbegrepen en de overheid zal idd geen kloten (kunnen/willen) doen.
Uiteindelijk zal het Avondland wel islamvrij worden, maar de prijs in leed en bloed zal hoog zijn.

Bij de maatschappelijke afronding van deze continentale re-organisatie zullen onze 'nieuwe' leiders dan verder mogen zorgen voor een monetaire reset en kwijtschelding van schulden/interesten en ev aansluiting te zoeken bij de BRICS-landen, om zo alle zionistische invloeden buiten te sjotten, anders vreten we weer uit dezelfde begerige klauwen.
Citaat:
Samenwerking blijft de sleutel om te voorkomen...

De doelstelling is nobel, het vermijden van nieuwe genocides en misbruik allerhande, daar mag men de handen voor uit de mouwen steken mijn inziens.
De wil onder de Europese bevolking is er, nu nog de politieke bonobo's daarvan overtuigen, al zullen er velen hunne kazak draaien, when the tide high is.
Diego Raga is offline  
Oud 17 januari 2015, 20:40   #288
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik begrijp die jongeren zeker.
1.Omdat velen van hen opgroeien in gezinnen van vaders en moeders die mekaar niet kozen uit liefde, maar uit economische belangen waarbij hun ouders iemand kozen die op die manier legaal dit land binnen komt.
Die keuze gebeurt vanuit een culturele religieuze overtuiging, het huwelijk is voor moslims verplicht, dochter moeten als maagd het huwelijk in dus wanneer een dochter trouwt ben je van de verantwoordelijkheid af, zonen dreigen vaak zich in een niet islamitische omgeving zich niet als goede moslims te gedragen dus ook daar halen ouders opgelucht adem wanneer er getrouwd wordt. " Dan zal het immers toch beter gaan". Met liefst familie uit de thuislanden.

2. Vrouwen die zo hier terecht komen integreren vaak erg moeizaam, omdat zij werden opgevoed met de norm dat haar taak binnen het gezin ligt, wat tot frustraties, depressies, en achterstand leidt, de taal wordt onvoldoende geleerd en sociale contacten spelen zich al in het virtuele dorp van gelijkgestemden. Kinderen, vaak meer dan we zelf hadden gewild, zijn een last binnen dit soort gezinnen omdat het de draagkracht van de vaak nog jonge moeders ver overstijgt. Dat betekent niet dat ze niet van hun kinderen houden, maar opvoeden, met de bedoeling je kind maximaal binnen je mogelijkheden alle talenten te laten ontwikkelen die kans geven op een leven zonder vorm van armoede lukt deze vrouwen vaak niet.

3. Mannen die via gezinshereniging binnen komen hebben het al even lastig, volgens traditionele rolpatronen horen zij voor de inkomsten te zorgen, maar zonder opleiding waarmee je hier iets bent, zonder grondige kennis van de taal blijven ze op de arbeidsmarkt moeilijk plaatsbaar en vaak afhankelijk van hun vrouw die hier wel geboren is. De vrije tijd wordt snel gevuld met de talloze vzw's waar mannen samenkomen, de hele dag thuis zitten met vrouw en kinderen is voor hen al even frustrerend. Alcohol en drugs worden vaak misbruikt maar gezien het taboe hierop wordt dit probleem amper gezien, tot het gezin in de problemen komt. Er is dan ook groter risico op huiselijk geweld of ouders die naast mekaar leven, volgens de strikte rolpatronen uit het thuisland.
Te veel kinderen en jongeren hebben deze achtergrond als basis voor hun start in de samenleving.

4. Dat nemen ze al mee naar de basisschool, taalachterstand, andere waarden en normen achter dan voor hun voordeur zorgen voor moeizame ontwikkeling en isolatie, dat hun ouders vaak zelf wantrouwend staan tegenover deze samenleving die niet beantwoord aan islamitische waarden en normen helpt hen ook niet.

5. De identiteits vorming ligt bij het moslim zijn, de koran van buiten leren in de moskee, halal en haram, rolpatronen voor mannen en vrouwen en gedrag wat in dit verband wel of niet wordt aangemoedigd berooft hen van ontwikkeling van talent, aansluiting binnen deze samenleving wat die principes niet deelt of totaal anders invult, en dan komen op hun pad anderen die hen voorhouden hoe superieur die identiteit is, voor alles staat wat deze samenleving vertegenwoordigt of vraagt, en zo krijg je jongeren die al op school uitgevallen zijn of in beroeps belanden, en een kant en klaar doel krijgen, het moslim zijn naar de letter, waarbij deze samenleving de vijand is. Hoe dit wordt ingevuld is verschillend maar problemen geeft het wel, en daarom geloof ik voor geen milimeter in een beleid " wat radicalisering gaat bestrijden" of " woordvoerders die even komen uitleggen wat de samenleving nog meer moet doen"
Het probleem is groter en dieper, hopelijk zien politici dat nu eens eindelijk in.
Heel belangrijke post. Volgmigratie is een enorm probleem. Importbruiden - en bruidegommen, veelal met erg traditionele denkwijzen zorgen voor een onafgebroken taalachterstand bij kinderen.
Graag verwijs ik nogmaals naar de reportage op Canvas, waarbij leraars in klassen met veel islamitische leerlingen naar hun kop geslingerd kregen dat hetgeen ze onderwezen leugens waren, omdat het anders in de koran stond.
Hoe kunnen zo'n jongeren hier ooit slagen?

En als laatste nog deze bedenking bij een volgens mij kapitale denkfout in het betoog van C2C (islam als één van de kleinste oorzaken voor het huidige probleem):

Er zijn ook talloze autochtonen die in deze maatschappij volledig aan de grond zitten. Nochtans zijn het enkel diegenen die zich bekeren tot de islam die die frustraties omzetten in de wil om onze maatschappij letterlijk en figuurlijk op te blazen. Bekeerlingen zijn niet zelden de militantste moslims.
Hun geloof is dus de trigger.
Niet de armoede, de achterstand of de frustratie.
De islam zoals hij vandaag op veel plaatsen wordt gepropageerd, is een kankergezwel waar alleen de ummah de wereld kan van verlossen.
Maar dan zullen ze het probleem eerst zelf moeten erkennen, en zal ons politieke antwoord uit iets anders moeten bestaan dan een Hollandeke "dit is niet islam, dit zijn geen moslims" te doen.

Nu, na wat ik de afgelopen week heb gezien en gehoord, ben ik iets optimistischer gestemd.
Hoewel de meeste moslims nog steeds drijven in ontkenning, zijn er meer en meer imams en progressievere moslims die tegengeluiden laten horen. Er wordt meer en meer openlijk gepleit voor een moderne islam met waarden die corresponderen met de moderne tijd en voor het verlaten van middeleeuwse, achterhaalde denkbeelden.

Ik had het vorig jaar niet durven dromen dat ik meerdere moslims zo'n gewaagde stellingen zou horen en durven verkondigen.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 17 januari 2015 om 20:41.
Nierika is offline  
Oud 17 januari 2015, 20:48   #289
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ben je erbij?
En het was Judea dat oorlog aan Duitsland verklaarde, nadat Hitler hen enkel boycotten.
Popcorn anyone?
Neen, dank u, ik heb zo al zin om u onder te kotsen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ben je erbij?
Neen, daarvoor bent u veel te ver heen.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 17 januari 2015 om 21:11.
Nierika is offline  
Oud 17 januari 2015, 20:58   #290
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.706
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Heel belangrijke post. Volgmigratie is een enorm probleem. Importbruiden - en bruidegommen, veelal met erg traditionele denkwijzen zorgen voor een onafgebroken taalachterstand bij kinderen.
Graag verwijs ik nogmaals naar de reportage op Canvas, waarbij leraars in klassen met veel islamitische leerlingen naar hun kop geslingerd kregen dat hetgeen ze onderwezen leugens waren, omdat het anders in de koran stond.
Hoe kunnen zo'n jongeren hier ooit slagen?

En als laatste nog deze bedenking bij een volgens mij kapitale denkfout in het betoog van C2C (islam als één van de kleinste oorzaken voor het huidige probleem):

Er zijn ook talloze autochtonen die in deze maatschappij volledig aan de grond zitten. Nochtans zijn het enkel diegenen die zich bekeren tot de islam die die frustraties omzetten in de wil om onze maatschappij letterlijk en figuurlijk op te blazen. Bekeerlingen zijn niet zelden de militantste moslims.
Hun geloof is dus de trigger.
Niet de armoede, de achterstand of de frustratie.
De islam zoals hij vandaag op veel plaatsen wordt gepropageerd, is een kankergezwel waar alleen de ummah de wereld kan van verlossen.
Maar dan zullen ze het probleem eerst zelf moeten erkennen, en zal ons politieke antwoord uit iets anders moeten bestaan dan een Hollandeke "dit is niet islam, dit zijn geen moslims" te doen.

Nu, na wat ik de afgelopen week heb gezien en gehoord, ben ik iets optimistischer gestemd.
Hoewel de meeste moslims nog steeds drijven in ontkenning, zijn er meer en meer imams en progressievere moslims die tegengeluiden laten horen. Er wordt meer en meer openlijk gepleit voor een moderne islam met waarden die corresponderen met de moderne tijd en voor het verlaten van middeleeuwse, achterhaalde denkbeelden.

Ik had het vorig jaar niet durven dromen dat ik meerdere moslims zo'n gewaagde stellingen zou horen en durven verkondigen.
Ik ben het eens met je betoog behalve met het laatste deel.

Ik bedoel dat ik serieuze vraagtekens heb bij de motieven achter "de tegengeluiden" van imams en "progressieve" moslims.

Die geluiden hebben voor een deel te maken met de angst om hun goede leventje in hun gastland te verliezen, en voor een ander deel met Al Tiqiyya.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 januari 2015 om 20:59.
Knuppel is offline  
Oud 17 januari 2015, 21:17   #291
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Neen, dank u, ik heb zo al zin om u onder te kotsen.

Nern, daarvoor bent u veel te ver heen.
Er is ook niemand die het juist uitlegt he. Alles is gecensureerd en alles wordt éénzijdig getoond.
Waar ben ik dan ver van heen? Van Boko Haraam? Uiteraard.
Maar in plaats van te tonen hoe Boko Haraam zijn boekje te buiten gaat, doet er dan iets aan? Neen ze geven hem vrij spel om sensatie te verkopen in de media dat hun politiek dient.
Ja kots mij dan maar onder
Peche is offline  
Oud 17 januari 2015, 21:19   #292
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Neen, dank u, ik heb zo al zin om u onder te kotsen.
Hou 'm nog even in, desnoods terug inslikken.
Het zal uw zuurtegraad ten goede komen.

De donkere hoeken en kanten van de Zionistische boycot aan Nazi-Duitsland, toen die de Joden van hun nationale topposities vervingen door Duitsers, wordt hierin netjes uitgelicht:

https://www.youtube.com/watch?v=aY90MSkQtrE

Hier de uitgetypte versie:

http://www.rense.com/general34/amaz.htm

Net zoals de landen in het M-O vanonder de zionistische geldmachine uitwilden en een Afrikaanse munteenheid wilden introduceren, zo wilde ook Duitsland vanonder die zionistische knoet.
Vandaar dat vandaag het M-O in brand staat en vandaar dat 'Judea' al in 1933 de oorlog verklaarde aan Duitsland:

https://www.youtube.com/watch?v=G97Ce97B95k

Aldus, popcorn anyone ?

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 januari 2015 om 21:22.
Diego Raga is offline  
Oud 17 januari 2015, 21:36   #293
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Hou 'm nog even in, desnoods terug inslikken.
Het zal uw zuurtegraad ten goede komen.

De donkere hoeken en kanten van de Zionistische boycot aan Nazi-Duitsland, toen die de Joden van hun nationale topposities vervingen door Duitsers, wordt hierin netjes uitgelicht:

https://www.youtube.com/watch?v=aY90MSkQtrE

Hier de uitgetypte versie:

http://www.rense.com/general34/amaz.htm

Net zoals de landen in het M-O vanonder de zionistische geldmachine uitwilden en een Afrikaanse munteenheid wilden introduceren, zo wilde ook Duitsland vanonder die zionistische knoet.
Vandaar dat vandaag het M-O in brand staat en vandaar dat 'Judea' al in 1933 de oorlog verklaarde aan Duitsland:

https://www.youtube.com/watch?v=G97Ce97B95k

Aldus, popcorn anyone ?
Kwaadaardige domheid, zoals bovenstaande onzin, herinneren mij iedere keer opnieuw aan de noodzaak van een joodse staat.
Ik ga uw linkjes niet lezen.
Ik heb geen nood aan pseudo-wetenschappelijke nonsens uitgevonden door gluiperig inteeltvolk.
Nothing personal.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 17 januari 2015, 21:41   #294
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Hoe kan je op zulke korte tijd de speech van Benjamin Freedman uitgehoord hebben? Iets tegen op aan te merken dan?

Laatst gewijzigd door Peche : 17 januari 2015 om 21:42.
Peche is offline  
Oud 17 januari 2015, 21:53   #295
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.762
Standaard

In de jaren 70 was Iran een zeer progressief land in het Midden-Oosten. De sjah moest wel met harde hand regeren om de islamgekken onder controle te houden. Na de moord op de sjah, veranderde Iran van de ene dag op de andere dag in een extreme moslimstaat. Hallucinant hoe snel die rotzooi kan toeslaan en hoe slaafs en beïnvloedbaar de mohamed volgelingen zijn.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 januari 2015 om 21:54.
Lukkas is offline  
Oud 17 januari 2015, 22:05   #296
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.917
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
In de jaren 70 was Iran een zeer progressief land in het Midden-Oosten. De sjah moest wel met harde hand regeren om de islamgekken onder controle te houden. Na de moord op de sjah, veranderde Iran van de ene dag op de andere dag in een extreme moslimstaat. Hallucinant hoe snel die rotzooi kan toeslaan en hoe slaafs en beïnvloedbaar de mohamed volgelingen zijn.
1 generatie is genoeg.... Als 1 generatie Vlamingen lui wordt is het hier over 30 jaar ook een geradicaliseerd derdewereldland.
TV-verslaafde is offline  
Oud 17 januari 2015, 23:01   #297
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Kwaadaardige domheid, zoals bovenstaande onzin, herinneren mij iedere keer opnieuw aan de noodzaak van een joodse staat.
Ik ga uw linkjes niet lezen.
Ik heb geen nood aan pseudo-wetenschappelijke nonsens uitgevonden door gluiperig inteeltvolk.
Uw volste recht uiteraard.

Ik mag dan ook noteren dat er geen ruimte is voor een verfijning/aanpassing van uw huidige mening, notabene jarenlang cerebraal opgebouwd door de eenzijdige geschiedschrijving en mediatalk van de ‘overwinnaar’.

Weet je, in vervlogen tijden kon ik me ook wel vinden in uw dissociatieve reactie, u weet wel; ‘den Duits was ne rotzak en den Amerikoan en alles waar ze voor stonden waren de goei’, maar met het relativeren van m’n eigen algemene geschiedeniskennis en een onderzoekende nieuwsgierigheid naar �*lle kanten van een verhaal, hoe ‘onwenselijk’ die info ook moge zijn, kan ik nu alleen maar vaststellen dat het dezelfde (monetaire) krachten/instanties zijn, die een eeuw geleden werkzaam waren in de aanloop naar WO 1 & 2 en tal van andere revoluties/opstanden elders in de wereld en ook vandaag ten nog volle werkzaam zijn en dit in een onophoudelijke/ononderbroken effort, wegens het machtscumulerende effect van hun steeds uitbreidende monetair/politieke invloed in de wereld.

Dit louter afdoen als braakopwekkende psuedo-nonsens en kwaadaardige domheid, is dan ook sprekend voor uw angst tot het ‘verlies’ van uw huidige politiek/maatschappelijk paradigma mbt dit onderwerp, vandaar die transparante vluchtreactie.

Enfin, braak rustig verder, maar nu weet u tenminste de diepere motieven waarom Europa de laatste eeuw 2 keer zwaar in brand heeft gestaan met –tig miljoenen slachtoffers als gevolg en nu weerom op het punt staat in de fik te schieten.
Citaat:
Nothing personal.
Dito.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 januari 2015 om 23:09.
Diego Raga is offline  
Oud 17 januari 2015, 23:15   #298
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.336
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
In de jaren 70 was Iran een zeer progressief land in het Midden-Oosten. De sjah moest wel met harde hand regeren om de islamgekken onder controle te houden. Na de moord op de sjah, veranderde Iran van de ene dag op de andere dag in een extreme moslimstaat. Hallucinant hoe snel die rotzooi kan toeslaan en hoe slaafs en beïnvloedbaar de mohamed volgelingen zijn.
De Shaj is niet vermoord, hij is gestorven in Egypte aan complicaties van Waldenström's macroglobulinemia, een zeldzame ziekte. Waarom moet jij systematisch liegen???

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 17 januari 2015 om 23:16.
DucDEnghien is offline  
Oud 17 januari 2015, 23:21   #299
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 178.701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Kwaadaardige domheid, zoals bovenstaande onzin, herinneren mij iedere keer opnieuw aan de noodzaak van een joodse staat.
Ja? Ik denk dat de Joden in de VS veel veiliger leven dan in Israël.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 17 januari 2015, 23:40   #300
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Als de shit écht de fan begint te hitten, zullen in alle EU-landen autochtone groepen raids en tegenaanslagen beginnen plegen, valse vlaggen inbegrepen en de overheid zal idd geen kloten (kunnen/willen) doen.
Uiteindelijk zal het Avondland wel islamvrij worden, maar de prijs in leed en bloed zal hoog zijn.


Bij de maatschappelijke afronding van deze continentale re-organisatie zullen onze 'nieuwe' leiders dan verder mogen zorgen voor een monetaire reset en kwijtschelding van schulden/interesten en ev aansluiting te zoeken bij de BRICS-landen, om zo alle zionistische invloeden buiten te sjotten, anders vreten we weer uit dezelfde begerige klauwen.

De wil onder de Europese bevolking is er, nu nog de politieke bonobo's daarvan overtuigen, al zullen er velen hunne kazak draaien, when the tide high is.

Dat klopt. Zelfs enkele nieuwe terroristische aanslagen van de fundamentalisten zullen alles in een stroomversnelling brengen, geweld roept geweld op. Dan kunnen allerlei andere terroristische acties als antwoord daarop van start gaan en uiteraard zal het niet steeds duidelijk zijn wie de auteurs daarvan zouden kunnen zijn. De titel van dit subforum dekt de lading dan ook met gemak.

Gezien betrokken diensten klagen onderbemand te zijn en politieagenten zich nu daadwerkelijk levende schietschijven voelen zal het ook niet lang duren voordat men tot samenwerking met de bevolking zal overgaan na enkele terroristische aanslagen, hun belang aldanniet gehyped in onze media. Milities, eskaders , scherpschutters...

In Nigeria moorden de fundamentalisten er op los vanwege de laatste spotprent, kerken en nog wat branden.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 17 januari 2015 om 23:42.
zonbron is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be