![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#282 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Quota's in meeste gevallen tegenstander van, want dan worden de verschillen erkend. Allochtone dader is schuldig indien hij een misdaad pleegt, de vraag waarom hij die misdaad pleegt moet wel in de maatschappij gezocht worden, betekent dit dat hij die misdaad mag doen: neen. Maar in tegenstelling tot rechts willen wij dat hij geen misdaden meer pleegt, en dus de oorzaken van die misdaad ook aan pakken. zelfcensuur wanneer deze enkel op het beledigen van een gemeenschap gaat, beledigen is geen vrije misdaad, en kan berrecht worden. scheiding van kerk en staat. Vrije kledingskeuze. Geen opgelegde normen waarbij alleen 'westerse' kledij wordt toegstaan zoals bij rechts.
![]() |
![]() |
#283 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En blijkbaar gelden de neurologische afwijkingen bij rechtsen niet enkel voor woorden en letters, maar ook voor fotos en afbeeldingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
|
![]() Citaat:
Aldus spreekt degene die al een + 2000 postings straal zit te negeren. Laat staan dat hij er een jota van begrijpt. En neen Links heeft geen kritiek op islam. Links splitst islam in stukjes en spreekt van 'radicale' islam en 'gematigde' islam. Links heeft helemaal niks tegen hoofddoekjes (zie maar de heisa die hun islamitische partijgenoten ervan maken in Gent(scheiding van religie en staat ??? laat mij niet lachen ! Links heeft helemaal niks tegen aparte zwemuurtjes voor moslimas. enz. enz. Links is zeer verdraagzaam en heeft veeeeeeeeeeeeeel respect. Zo veeeeeeeeeel respect dat men kritiek op islam in de racistische onverdraagzame islamofobe enz hoek drijft aangevoerd door hun islamitische partijgenoten die de oorzaak van de problemen uiteraard overal zoeken behalve bij de islam zelf. En links is daarmee weg. Het linkse Justitiebeleid, migratiebeleid, integratiebeleid enz. enzoverder Is daar allemaal op afgesteld en moet zeer dringend veranderen. Zo niet gaat dit land naar de islamverdommenis. Dit nieuws hoeft ons ook niet te verbazen... Meeste bekeerlingen tot islam zijn links http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...ic.php?t=10958 Dit is het antwoord van een 'verrijker'. "Ik ben voor de nederlandse regering en de wet zolang het niet tegenstrijdig wordt met de koran"
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 6 januari 2008 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in feite nog een ander fenomeen ontdekt.
Vroeger dacht ik dat ik "links" was: ik stemde dus voor linkse partijen (toenmalig Agalev, zelfs Bertje al eens, zelfs Stevaert al eens, kortom, telkens ik me meende te kunnen vinden in hun partijprogramma - althans deels). Toen begon ik me te verdiepen in islam en ontdekte dat dit de grootste bedreiging voor de West Europese cultuur vormde sinds Dolfke met zijn SS'ers. Ik meende nog steeds dat ik links was. Maar volgens de anderen die ik op de hoogte bracht van wat ik had geleerd over islam bleek ik nu met die kennis ineens rechts en liefst extreem-rechts te zijn! Het kan verkeren zei Bredero! Ik heb me dan maar neergelegd bij de visie van al die linksen die vonden dat ik rechts was, en heb dus rechts gestemd (op basis van hùn standpunten over het islamitische gevaar, want die vond ik in geen enkele linkse partij terug). Met zulke PR hebben de rechtse partijen zelf geen Slangen meer nodig !
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() MIJN progressief links dan nog.
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Is dat nu zo moeilijk?
Laatst gewijzigd door Chipie : 6 januari 2008 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja, jij bent een sp.a'er, geef maar toe!
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijft maar afkomen met gezever over de sp.a, een partij die even links is als Bush pacifist.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Citaat:
Indien je het woordje 'rechtse' in uw hierboven gequote posting zou veranderen in 'linkse' dan klopt het plaatje helemaal !
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 6 januari 2008 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
RIP |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Helaas worden alle priesters die trouw blijven zweren aan Rome hard aangepakt. (cfr. artikel hieronder) Vorig jaar schreef de paus nog een brief naar de autoriteiten van China, met de oproep voor grotere godsdienstvrijheid. Citaat:
Trouwens, godsdienstvrijheid is niet alleen afwezig voor de RKK, maar ook voor Falun Gong en andere bewegingen. Zij worden zelfs naar 'heropvoedkampen' gezonden. Brrr...
pAx Et BoNuM Laatst gewijzigd door Judokus : 6 januari 2008 om 15:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() Ik weet dat katholieken vervolgd worden. Net zoals confucianisten werden vervolgd tijdens de Culturele Revolutie. De stelling van de linkse man was dat confucianistische Chinezen, dwz. religieus ingestelde mensen, andere godsdienstigen vervolgen.
Heel zijn stelling en geloofwaardigheid stort de vulcaankrater in, aangezien China officieel atheistisch is, en er geen sprake is van vervolg van katholieken door confucianisten. Misschien heb ik ongelijk en gebeurt dit wel in de ROC (Taiwan) of Hong Kong. Indien iemand daarover gegevens heeft, zal ik heel blij zijn. Laatst gewijzigd door Basebalopapolitieker : 6 januari 2008 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus één betoging georganiseerd door Iraanse migranten in Europa zou moeten bewijzen dat links kritiek durft te geven op de extremistische islam? Had je nu prentjes getoond van Europese linkse kopstukken die met hun achterban in Iran aan het betogen zijn, ja, dan had je al wat meer krediet gekregen, alhoewel één zwaluw de lente niet maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja Ja, Filip De Winter is nu al tegelijk burgemester van Antwerpen en Brussel. ![]() Wat een idiotïeën die linkse poco's allemaal niet verkopen om toch maar niet te moeten toegeven dat ze al een halve eeuw lang hun broek blijven afsteken voor de islam. |
|
![]() |
![]() |