Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 maart 2004, 21:04   #281
Robrecht
Burger

Standaard

"Thomas O'Malley" schreef:
Citaat:
Eén admin stond me te woord, de andere is zelfs te laf om zich te willen of durven verdedigen om de doodeenvoudige reden dat er geen redenen zijn...
Tiens dat is raar, de redenen van uw (tijdelijke) ban stonden nochtans 2 maal op het forum, in de vorm ve lastendossier.
Deze toelichting, tot ban werd verwijderd(ongetwijfeld door uw aandringen, door de directrice). Straf dat u nu hier doodleuk komt stellen, dat er geen redenen waren. Eerst de toelichting laten verwijderen en dan zeggen, dat er geen toelichting was.
Knap staaltje demagogie.
Nog straffer is de verkrachting vd waarheid, dat u voorgoed geband werd. Uw laatst geopende account "marlboro man" zou nochtans weer geaktiveerd worden na 2 weken. Een afkoelingsperiode die bepaald werd door de actuamods, ja er was toch nog 1 admin die met respect zijn vrijwillge mods behandelde, en hun mening een waarde gaf.

Ps: Het is niet zo netjes om mensen "laf" te noemen, tracht eens een post te verwekken, zonder scheldwoorden.

Alé nog veel werklust bij de verbouwingen en sanitaire werken, geeft er maar nen ferme lap op.
Toedeloe, David.
Robrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2004, 21:06   #282
UNIE
Burgemeester

UNIE's schermafbeelding

Standaard

WAAR ZIJN ONZE EIGEN FORUMMERS?????

EIGEN VOLK.... EERST!
Oud 12 maart 2004, 21:10   #283
Silverback
Lokaal Raadslid

Silverback's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
God beware, dendezen met zijn hondenkop toch nooit????? Dajje niet durft hé...
Baninke

'k Ga dierect subiet mijn mooie sexy witte silverbacksnor afscheren zie.
Maar ...
'k Zal me naakt voelen ...
zo met een blote bovenlip ...
zo glad gelijk de gepoederde poep van een baby
Oud 12 maart 2004, 21:14   #284
Silverback
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
In your wildest dreams, my very dearest Serge (zonder tje). Je hebt zo van die would-be macho's die zich alle soorten waanideeën voor de geest halen hé...
Ergo, opdat je het niet meer zou vergeten: dat is privé (hé Silver?)

Aai nouwe nottiekgh
Aaime phfromme Bertzjelona
Oud 12 maart 2004, 21:22   #285
Robrecht
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
WAAR ZIJN ONZE EIGEN FORUMMERS?????

EIGEN VOLK.... EERST!
Goede vraag, een betere zou nog zijn "waar vind ik in godsnaam mensen die lid willen worden van de kaartersclub BUB"
Robrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2004, 21:26   #286
sabine
Partijlid

sabine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silverback
Aai nouwe nottiekgh
Aaime phfromme Bertzjelona
'k had het gepeisd, 'k had het gepeisd... wat is dat hier toch met die vinten? Altijd samenspannen tegen de wuven.
Wacht maar, mijn wraak zal zoet zijn ('k ben nog aan 't bedenken hoe zoet ik ze precies zal maken...).

En dendezen met zijn hondenkop, zijn ontblote bovenlip en zijn gepoederde poep: al een geluk dat je niet van Madrid bent (voor jou althans...). Mietje!

Oud 13 maart 2004, 00:04   #287
Silverback
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Mietje!
Wadde? Gie [size=6]klien[/size] stoet wuuvetje !!

Kiektnekè iere wadadda ziedere toens mè zoen wuuvetjes geliek gie ien Brughe dêen !

http://www.kulak.ac.be/facult/rechte...eksenindex.htm

Goa moa sebiet noar puntje viere. Vestoeje gie da?
Oud 13 maart 2004, 04:07   #288
Thomas O'Malley
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robrecht
"Thomas O'Malley" schreef:
Citaat:
Eén admin stond me te woord, de andere is zelfs te laf om zich te willen of durven verdedigen om de doodeenvoudige reden dat er geen redenen zijn...
Tiens dat is raar, de redenen van uw (tijdelijke) ban stonden nochtans 2 maal op het forum, in de vorm ve lastendossier.
Deze toelichting, tot ban werd verwijderd(ongetwijfeld door uw aandringen, door de directrice). Straf dat u nu hier doodleuk komt stellen, dat er geen redenen waren. Eerst de toelichting laten verwijderen en dan zeggen, dat er geen toelichting was.
Knap staaltje demagogie.
Nog straffer is de verkrachting vd waarheid, dat u voorgoed geband werd. Uw laatst geopende account "marlboro man" zou nochtans weer geaktiveerd worden na 2 weken. Een afkoelingsperiode die bepaald werd door de actuamods, ja er was toch nog 1 admin die met respect zijn vrijwillge mods behandelde, en hun mening een waarde gaf.

Ps: Het is niet zo netjes om mensen "laf" te noemen, tracht eens een post te verwekken, zonder scheldwoorden.

Alé nog veel werklust bij de verbouwingen en sanitaire werken, geeft er maar nen ferme lap op.
Toedeloe, David.
David, uw reactie is eigenlijk niet de moeite om op te reageren, maar aangezien ze om reactie vraagt, zal ik ze die ook geven.

1. Ik heb niet aangedrongen op het verwijderen van jou post met 'de redenen' tot de ban. 2. Uw stavingen sloegen nergens op en waren compleet uit de lucht gegrepen (ik stel me zelfs luidop de vraag of een persoonlijke vete niet mee(r) aan de oorzaak lag van je initiatief. 3. Tot op heden ben jij de enige die staande blijft houden dat de ban in onderling overleg gebeurde, ik hoorde eerder al andere verhalen van je ex-mods. 4. 'Uw lastendossier' dient eigenlijk niet openlijk op een forum te staan, wel in PM. 5. Eén van de gouden regels op Powered By was overigens dat er eerst een verwittiging zou komen -al dan niet mét overleg met de poster-, die is er echter nooit gekomen. 6. U weet best dat ik onder meerdere nicks aanwezig was en dat Thomas O'Malley de hoofdnick was. Leg dan hier ook maar eens uit wat daarmee gebeurd is. 7. 'Laf' is géén scheldwoord David. De Van Dale zal je leren dat laf bijvoeglijk naamwoord is. 8. Verbouwing zijn hier reeds een tijdje achter de rug hoor. 9. Vooral geen 'toedeloe' terug, ik hou me aan m'n Vlaamse Houzee en verlaag me daarbij niet tot het herzien van mijn mening om de Tsjeven gunstig te stemmen.

Gegroet
Thomas O'Malley
Thomas O'Malley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2004, 04:08   #289
Thomas O'Malley
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sabine
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas O'Malley
Jij bent ook nog altijd een pain-in-the-ass. Wat jij mag, mag ik ook .
Look who's talking. Ga nog vlug wat karweitjes uitvoeren jongetje... Je weet wel waar en anders: mijn rioolputje is verstopt
Uw niveau gaat er met de dag op vooruit Sabine...
Oud 13 maart 2004, 04:08   #290
Thomas O'Malley
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serge
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas O'Malley
Waarom zou hij ook? Jij bent ook nog altijd een pain-in-the-ass. Wat jij mag, mag ik ook

Trouwens: ik wacht nog altijd (net als jij veronderstel ik, al is met jou wel PM-verkeer geweest, dat kan ik niet eens zeggen) op een gegronde uitleg voor die ban die eigenlijk een verwijdering was...
Nochtans kan ik je -als directe betrokkene- verzekeren dat er geen sprake was van een samenzwering of iets dergelijks. De echte problemen op powered by kwamen voort uit de verhouding Renee- David -Thomas O' Mally (en mezelf). dixit Tool

toch duidelijk ToM
geen serge, sabine, silverback, molco of eender wie
't Is wat je duidelijkheid noemt serge
Oud 13 maart 2004, 09:43   #291
Nad60
Burger

Nad60's schermafbeelding

Standaard

Ik zie dat ze hier nog altijd plezier hebben

Tot Serge, Sabine, Silverback, Molco, MP, David,.....en dezen die ik vergeten ben(waarvoor mijn excuses)

Waarom nog uw tijd verspillen aan stupide postings van Vlaanderen, TOM, Marlboroman..enz.?

Ten tweede wil ik zeggen dat men u graag terug ziet bij Powered by friends. Dit is geen bedelarij om naar dat forum te gaan, gewoon een aanbeveling. Maar iedereen is wel groot genoeg om te weten wat hij/zij moet doen.
Ik heb er ook lang over nagedacht of ik het zou doen of niet en heb de stap toch maar gewaagd.
Daarom stuur ik jullie ook deze uitnodiging.
Nad60 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2004, 10:30   #292
Thomas O'Malley
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nad60
Waarom nog uw tijd verspillen aan stupide postings van Vlaanderen, TOM, Marlboroman..enz.?
Tja Nad, als een kat in een hoekje staat durft ze al eens te krabben... Wat jij stupide postings noemt, noem ik om de uitleg vragen (lees: waarheid) waar ik recht op heb en die er al veel eerder had moeten komen. Feit dat jij hier zo een reactie plaats getuigt van bijzonder weinig repect en intelligentie.

"Toedeloe"
Oud 13 maart 2004, 11:27   #293
tool2kil
Lokaal Raadslid

tool2kil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Ik heb niet aangedrongen op het verwijderen van jou post met 'de redenen' tot de ban.

Maar je hebt wel per mail naar wuldere laten weten dat je een rechtzaak wegens smaad en eerroof zou aanspannen als deze redenen niet verwijderd zouden worden.

Triest dat je zelfs nu nog steeds je gelijk wilt halen. Sterkt mij in mijn overtuiging dat je al vrij snel een permanente ban op prd by zou gehad hebben. (sans rancune maar dit wil ik toch nog even duidelijk maken. Want het feit dat ik dat zei, was voor renee de reden om me mod af te maken. Bon ik denk dat wel duidelijk was dat ik het bij het rechte eind had. En met elke posting dat je doet bevestig je het weer. Waarvoor dank. )
Oud 13 maart 2004, 12:08   #294
makepeace
Vreemdeling

makepeace's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tool2kil
Citaat:
1. Ik heb niet aangedrongen op het verwijderen van jou post met 'de redenen' tot de ban.

Maar je hebt wel per mail naar wuldere laten weten dat je een rechtzaak wegens smaad en eerroof zou aanspannen als deze redenen niet verwijderd zouden worden.

Triest dat je zelfs nu nog steeds je gelijk wilt halen. Sterkt mij in mijn overtuiging dat je al vrij snel een permanente ban op prd by zou gehad hebben. (sans rancune maar dit wil ik toch nog even duidelijk maken. Want het feit dat ik dat zei, was voor renee de reden om me mod af te maken. Bon ik denk dat wel duidelijk was dat ik het bij het rechte eind had. En met elke posting dat je doet bevestig je het weer. Waarvoor dank. )

Same shit, other place.....

makepeace
Oud 13 maart 2004, 12:21   #295
Thomas O'Malley
Burger

Standaard

Citaat:
Sterkt mij in mijn overtuiging dat je al vrij snel een permanente ban op prd by zou gehad hebben. Want het feit dat ik dat zei, was voor renee de reden om me mod af te maken. Bon ik denk dat wel duidelijk was dat ik het bij het rechte eind had. En met elke posting dat je doet bevestig je het weer. Waarvoor dank. )
1. Feit dat je mod af werd gezet is ook weer mijn schuld zeker? 2. Of je gelijk had zal wel altijd een vraag blijven Tool. Ieder zijn waarheid zeker he...
Oud 13 maart 2004, 12:59   #296
Silverback
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Ik heb er ook lang over nagedacht of ik het zou doen of niet en heb de stap toch maar gewaagd.
Oude Romeinen, overjaarse Menapiërs en Brugsche Blondje Maagdekens kunnen niet zo vlug nadenken hé en zijn veel voorichtiger !
Oud 13 maart 2004, 13:38   #297
tool2kil
Lokaal Raadslid

tool2kil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Silverback
Citaat:
Oude Romeinen, overjaarse Menapiërs en Brugsche Blondje Maagdekens kunnen niet zo vlug nadenken hé en zijn veel voorichtiger !
Hersenverkalking en domme blondjes?
Oud 13 maart 2004, 14:15   #298
yvonne
Vreemdeling

yvonne's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar yvonne
Standaard

Jongens, stop nu eens met dat gemekker over die toestanden op PBR. Dat forum is een afgesloten hoofdstuk.
Hier zitten we om het plezierig te maken, he!
yvonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2004, 14:43   #299
sabine
Partijlid

sabine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hersenverkalking en domme blondjes?
Dat er hier nu nog ene vent durft beweren dat ik blond ben hé

[size=7]IK BEN ZWART (BLEEK ZWART, MAAR ALLEZ) EN (MIN OF MEER) GELETTERD. [/size]

En gij nu, mislukte macho's op leeftijd als gij nog haar hebt uiteraard...
Oud 13 maart 2004, 15:36   #300
Jasper
Provinciaal Gedeputeerde

Jasper's schermafbeelding

Standaard

@ Patriot,

Jij hebt één der heilige regels van dit café overtreden: hier mag niet over politiek gesproken worden; hier komt de echte zeverpraat aan bod

Tournée générale Patriot; voor mij een Duvelke en voor Sabine een fles Chablis.

@ Robrecht,

Ook jij mijn broeder hebt tegen de heilige regel gezondigd.
Patron, zet er nog maar een Duvelke bij, en nog een flesje Pouilly Fumé (of is het Fuissé? want ik verwar die twee altijd) voor Sabine.

@ allen,

Dringend verzoek om het verleden te laten rusten. Wie gelijk heeft? Dat heb ik allang voor mijzelf uitgemaakt, en wie mijn vrienden zijn, bepaal ikzelf (P.S.: al diegenen die de laatste drie weken een pmmeke gekregen hebben zijn daar al zeker bij; wie nog een Duveltje betaalt , hik burps pardon...kan dat nog worden).

@ nad60,

Geef eens twee onderwerpen op waarover er op het nieuwe forum gediscuteerd wordt; ik ben curieus
Intussen ben ik gestoten op enkele aanhangers van een partij waarvan ik de naam niet mag noemen (anders moet ik er éne betalen, snap je)...amaai zeg wat een niveau, wat een argumenten en wat een beschaving...

@ Silverback,

Heb uw raad opgevolgd, en ga proberen het wat kalmemr aan te doen; ben in onderhandeling voor een contract voor drie dagen per week...in de Limbuuuuurg; het contract zal normaal dinsdag getekend worden...als de baas tenminste terugkomt, want die was vorige week op vacantie in ...Madrid.
Jasper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be