![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Burger
|
![]() "Thomas O'Malley" schreef:
Citaat:
Deze toelichting, tot ban werd verwijderd(ongetwijfeld door uw aandringen, door de directrice). Straf dat u nu hier doodleuk komt stellen, dat er geen redenen waren. Eerst de toelichting laten verwijderen en dan zeggen, dat er geen toelichting was. Knap staaltje demagogie. Nog straffer is de verkrachting vd waarheid, dat u voorgoed geband werd. Uw laatst geopende account "marlboro man" zou nochtans weer geaktiveerd worden na 2 weken. Een afkoelingsperiode die bepaald werd door de actuamods, ja er was toch nog 1 admin die met respect zijn vrijwillge mods behandelde, en hun mening een waarde gaf. Ps: Het is niet zo netjes om mensen "laf" te noemen, tracht eens een post te verwekken, zonder scheldwoorden. Alé nog veel werklust bij de verbouwingen en sanitaire werken, geeft er maar nen ferme lap op. Toedeloe, David. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Burgemeester
|
![]() WAAR ZIJN ONZE EIGEN FORUMMERS?????
![]() ![]() EIGEN VOLK.... EERST!
![]() |
#283 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'k Ga dierect subiet mijn mooie sexy witte silverbacksnor afscheren zie. Maar ... 'k Zal me naakt voelen ... zo met een blote bovenlip ... zo glad gelijk de gepoederde poep van een baby ![]()
![]() |
![]() |
#284 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Aai nouwe nottiekgh Aaime phfromme Bertzjelona ![]()
![]() |
![]() |
#285 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wacht maar, mijn wraak zal zoet zijn ('k ben nog aan 't bedenken hoe zoet ik ze precies zal maken...). En dendezen met zijn hondenkop, zijn ontblote bovenlip en zijn gepoederde poep: al een geluk dat je niet van Madrid bent (voor jou althans...). Mietje! ![]()
![]() |
![]() |
#287 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kiektnekè iere wadadda ziedere toens mè zoen wuuvetjes geliek gie ien Brughe dêen ! ![]() ![]() http://www.kulak.ac.be/facult/rechte...eksenindex.htm Goa moa sebiet noar puntje viere. Vestoeje gie da?
![]() |
![]() |
#288 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
1. Ik heb niet aangedrongen op het verwijderen van jou post met 'de redenen' tot de ban. 2. Uw stavingen sloegen nergens op en waren compleet uit de lucht gegrepen (ik stel me zelfs luidop de vraag of een persoonlijke vete niet mee(r) aan de oorzaak lag van je initiatief. 3. Tot op heden ben jij de enige die staande blijft houden dat de ban in onderling overleg gebeurde, ik hoorde eerder al andere verhalen van je ex-mods. 4. 'Uw lastendossier' dient eigenlijk niet openlijk op een forum te staan, wel in PM. 5. Eén van de gouden regels op Powered By was overigens dat er eerst een verwittiging zou komen -al dan niet mét overleg met de poster-, die is er echter nooit gekomen. 6. U weet best dat ik onder meerdere nicks aanwezig was en dat Thomas O'Malley de hoofdnick was. Leg dan hier ook maar eens uit wat daarmee gebeurd is. 7. 'Laf' is géén scheldwoord David. De Van Dale zal je leren dat laf bijvoeglijk naamwoord is. 8. Verbouwing zijn hier reeds een tijdje achter de rug hoor. 9. Vooral geen 'toedeloe' terug, ik hou me aan m'n Vlaamse Houzee en verlaag me daarbij niet tot het herzien van mijn mening om de Tsjeven gunstig te stemmen. Gegroet Thomas O'Malley |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Burger
|
![]() Ik zie dat ze hier nog altijd plezier hebben
![]() Tot Serge, Sabine, Silverback, Molco, MP, David,.....en dezen die ik vergeten ben(waarvoor mijn excuses) Waarom nog uw tijd verspillen aan stupide postings van Vlaanderen, TOM, Marlboroman..enz.? Ten tweede wil ik zeggen dat men u graag terug ziet bij Powered by friends. Dit is geen bedelarij om naar dat forum te gaan, gewoon een aanbeveling. Maar iedereen is wel groot genoeg om te weten wat hij/zij moet doen. Ik heb er ook lang over nagedacht of ik het zou doen of niet en heb de stap toch maar gewaagd. Daarom stuur ik jullie ook deze uitnodiging. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"Toedeloe" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar je hebt wel per mail naar wuldere laten weten dat je een rechtzaak wegens smaad en eerroof zou aanspannen als deze redenen niet verwijderd zouden worden. ![]() Triest dat je zelfs nu nog steeds je gelijk wilt halen. Sterkt mij in mijn overtuiging dat je al vrij snel een permanente ban op prd by zou gehad hebben. (sans rancune maar dit wil ik toch nog even duidelijk maken. Want het feit dat ik dat zei, was voor renee de reden om me mod af te maken. Bon ik denk dat wel duidelijk was dat ik het bij het rechte eind had. En met elke posting dat je doet bevestig je het weer. Waarvoor dank. ![]()
![]() |
![]() |
#294 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Same shit, other place..... makepeace ![]()
![]() |
![]() |
#295 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#297 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#298 |
Vreemdeling
|
![]() Jongens, stop nu eens met dat gemekker over die toestanden op PBR. Dat forum is een afgesloten hoofdstuk.
Hier zitten we om het plezierig te maken, he! |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() [size=7]IK BEN ZWART (BLEEK ZWART, MAAR ALLEZ) EN (MIN OF MEER) GELETTERD. [/size] En gij nu, mislukte macho's op leeftijd ![]()
![]() |
![]() |
#300 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() @ Patriot,
Jij hebt één der heilige regels van dit café overtreden: hier mag niet over politiek gesproken worden; hier komt de echte zeverpraat aan bod ![]() Tournée générale Patriot; voor mij een Duvelke en voor Sabine een fles Chablis. @ Robrecht, Ook jij mijn broeder hebt tegen de heilige regel gezondigd. Patron, zet er nog maar een Duvelke bij, en nog een flesje Pouilly Fumé (of is het Fuissé? want ik verwar die twee altijd) voor Sabine. @ allen, Dringend verzoek om het verleden te laten rusten. Wie gelijk heeft? Dat heb ik allang voor mijzelf uitgemaakt, en wie mijn vrienden zijn, bepaal ikzelf (P.S.: al diegenen die de laatste drie weken een pmmeke gekregen hebben zijn daar al zeker bij; wie nog een Duveltje betaalt , hik burps pardon...kan dat nog worden). @ nad60, Geef eens twee onderwerpen op waarover er op het nieuwe forum gediscuteerd wordt; ik ben curieus Intussen ben ik gestoten op enkele aanhangers van een partij waarvan ik de naam niet mag noemen (anders moet ik er éne betalen, snap je)...amaai zeg wat een niveau, wat een argumenten en wat een beschaving... @ Silverback, Heb uw raad opgevolgd, en ga proberen het wat kalmemr aan te doen; ben in onderhandeling voor een contract voor drie dagen per week...in de Limbuuuuurg; het contract zal normaal dinsdag getekend worden...als de baas tenminste terugkomt, want die was vorige week op vacantie in ...Madrid. |
![]() |
![]() |