![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#282 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb gebroken met de katholieke kerk. Wil dat dan zeggen dat ik geen respect heb voor mijn ouders?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik had het over de Islam, een religie die ik verwerpelijk vind maar waarbij ik wel begrip kan opbrengen voor moslims die niet met hun geloof breken indien ze zo zijn opgevoed. Als ze wel met hun geloof zouden breken zou ik dat nog beter vinden. Ik heb niet gezegd dat breken met je geloof gelijk staat aan geen respect hebben voor je ouders. Maar respect hebben voor het geloof van je ouders is wel een vorm van respect voor je ouders.
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hersenspoeling Het enige verschil met een kind religieus op voeden is dus dat er bij het kind waarschijnlijk (*) nog geen oud ideeënpatroon bestond dat vervangen werd door het nieuwe religieuze patroon. (* vandaar ook het woordje "misschien")
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Indoctrinatie (of: indoctrineren) is een vorm van manipulatie door het systematisch en eenzijdig onderwijzen van aanvechtbare overtuigingen of opvattingen, met de bedoeling dat deze kritiekloos worden aanvaard. Het woord heeft een sterke negatieve connotatie en als gewenst beschouwde beïnvloeding wordt niet als indoctrinatie betiteld. Voil�*, we hebben religie gedefinieerd. ![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 juni 2009 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() Zie ze eens genieten de sloebers..... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als ik hoor en lees met welke argumenten de moslims hier hun geloof verdedigen, hoe zij menslievende (veelal "mekkaanse") passages uit de koran dik in de verf zetten en de (veelal "in Medina geopenbaarde") passages (die volgens de soenna jonger zijn en dus de oudere in geval van tegenspraak zouden moeten opheffen), hoe zij een moraal verdedigen die veeleer aan de boodschap van Jezus dan aan die van Mohammed herinnert, vraag ik me af of ik nu moet lachen of huilen: enerzijds wordt een leer die discriminatie, geweld en onverdraagzaamheid rechtvaardigt door die idealisering in stand gehouden, maar anderzijds wijst het erop, dat hedendaagse moslims, meestal zonder het zelf te beseffen, niet op Mohammed willen lijken. Zij vereren (moslims, ik heb niet gezegd: "aanbidden") hooguit, zoals een Andaloesische tijdgenoot en geestesverwant van Franciscus van Assisi, Ibn Arabi, al deed, een geïdealiseerde profeet die niets met de weerzinwekkende historische figuur (vzmh) te maken heeft.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ga toch eens een kijkje nemen op de websites van de mohammedanen, Sjaax. Daar hebben ze niemand te provoceren, tenzij hun geestesverwanten. En hou dan maar op met lachen, want ze schrijven al dat fraais niet om jou over de grond te doen rollen; ze menen het!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
So... fuck Allah and HAIL SATAN ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
kan iemand me één ayah of één hadith van rasul'ilah (vrede) geven waarin de doodstraf voor homoseksuelen wordt bepaald? het volk van de profeet loet (vrede) werd trouwens (zie bijvoorbeeld al ankaboet 29:29) gestraft voor een hele reeks misdaden. in de heilige qur'an worden ze onder andere beschuldigd van struikroverij, overspel met (heteroseksuele) mannen en het bedrijven vqn ql munkqr (het verwerpelijke, ie. afgoderij) in hun bijeenkomsten. ze worden uiteindelijk gestraft omdat ze proberen om twee engelen (in de gedaante van mooie jonge mannen) die door god naar zijn profeet werden gestuurd te kidnappen en te verkrachten. het is pas lang na de dood van de profeet mohammed dat de betekenis van dit verhaal steeds enger werd, tot het tenslotte alleen nog over homoseksuele daden ging. vrede, redwasp
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Bahrein, Qatar, Algerië en de Malediven krijgt men 'enkel' gevangenisstraf, boetes of 'lijfstraffen', U hoeft hier bij ons geen pleidooi te houden over het 'niet'-doden van homoseksuelen, HIER wordt dat niet gedaan!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
als je gewoon eens zou lezen wat ik hier al de hele tijd schrijf, dan zou je zien dat ik niet ontken dat in sommige dictaturen in het midden oosten een enorme vervolging van holebi's bestaat. ik zeg wel dat dit niet dankzij de islam is, maar dat het zelfs recht ingaat tegen de revolutionaire geest van die religie. ik zeg dat het heersend crapuul met macht de islam schaamteloos misbruikt om hun eigen belangen te dienen en de bevolking te onderdrukken. als moslim heb ik echter het volste vertrouwen dat dit niet blijft duren. god beloofde aan zijn profeet mohammed (vrede) dat hij ons zou bevrijden uit de slavernij. gelijk wat de ibn sa'uds en de al sistani's van deze wereld ook wensen, god zal ons vrijmaken. hun rijk zal verschrompelen wanneer god's rijk op aarde aanbreekt. hun homofobie, vrouwenonderdrukking, uitbuiting, slavernij... zal verdwijnen als stof dat opwaait in de wind. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De sharia-wetgeving in die islamitische landen is toch gebaseerd op 'islamitisch' recht, goddelijke wetten, of vergis ik mij?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |