![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() He Jaani, hij heeft toch gedaan wat op dat moment kon.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de taal werk je ook met een consensus, dat betekent dat je dingen wel eens anders benoemt dan dat ze werkelijk, wetenschappelijk gezien, zijn. Dit is oa een reply op je opmerking mbt verslaafden. (Btw, we gebruiken het woord betekenisloos ipv betekenloos.) Veel dingen worden dan ellenlange metaforische discussies, terwijl die al lang voor ons gevoerd zijn en de beslissing gevallen is. Ik weet natuurlijk niets af van uw persoon en de invloed die jij uitoefent op het taaldebat of de vandale, maar ik betwijfel de mijne ervan. ![]() Moest dit een wetenschappelijk forum zijn vol met 'vakidioten' ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 7 oktober 2008 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij vraagt om klop eh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om welke reden ook. Ik zie niet wat het wetenschappelijke debat daarover enige invloed moet hebben op mensen. Geslachtsziekten nog wel, maar voor mij is seks toch iets van wat opletten en verder gewoon jezelf een avondje vergeten in de armen van iemand die je graag ziet. Met wat aangeboren instinctieve bewegingen erbij die je nadien bedanken met een gevoel van een rare lichamelijke climax en daarna de rust en het lekker huggen. Ja hoor... Ik snap zeker dat mensen behoefte hebben aan seks. Maar ik zie me niet meteen naar een minutentellende prostituee gaan. Seks is ietsje dat humor moet hebben... fun moet zijn. Je moet ervan genieten en geen moment denken dat je op dat moment moet denken aan wetenschappelijke artikels over seks... het moet gewoon een leuk feestje zijn tussen (voor mij dan twee) mensen waar je zorgt dat beiden er gelukkig uitkomen en beiden daarna lekker met elkaar in de armen eventjes gaan rusten. Ben ik nu een buitenbeentje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zo agressief Pel, niet zo agressief...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen hier spreken over een gespleten persoonlijkheid?
(en dat is aan Txiki die me wil zien vechten met Pelgrim en tegelijk de vrede wil bewaren)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 oktober 2008 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: als je doelt op mijn "niet zo agressief Pel": dat is om hem te behoeden voor stommiteiten...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 oktober 2008 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ik neig eerder naar de linker kant...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ideale vrouw heeft ook een grote dosis maturiteit ... Ni zo'n geval dat al kakelend als een kip zonder kop door 't leven gaat , maar iemand die al een boel ervaring op veel vlakken heeft ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |