Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 april 2003, 11:10   #281
datri
Gouverneur

Stuur een bericht via Instant Messenger naar datri
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke
en DIES:
ik vereng mij niet tot mijn eigen ervaringen.
Hoe komt het dat maten en kenissen dan hetzelfde zeggen?
Ik zit veel in de Studentenbuurt van Mechelen en ik weet wat er leeft onder de studenten.
Er zijn slechts enkelen die zo naief zijn om te geloven dat er hier niks aan de hand is.
De meeste mensen denken zo, maar door Mensen zoals Raf en die Plop-partij AGALEV durven de mensen hun mening niet meer zeggen uit schrik voor de reacties die ze erop krijgen, want geef toe.
Als ge zoiets zegt past ge nie in onze "mooie maatschappij".
En dan verschieten de mensen als ze de verkiezingsuitlsag zien en weer merken dat de mensen er genoeg van hebben om te werken voor een ander...

Komt is ne keer 2 maanden hier wonen int stad en gaat dan is ne keer weg 's avonds. Ge zult rap anders piepen.
Ik ken ZE!!Ik weet wat ze willen en hoe ze denken!!
En dat weet de politie niet omdat ze die feeling niet hebben.
Als Belg is dat niet te begrijpen....
Dat moet uitermate handig zijn, zo'n glazen bol. Natùùrlijk vereng je je tot je eigen ervaringen. Hoe komt het dat je vrienden er ook zo over denken? Omdat mensen die er een andere mening op nahouden waarschijnlijk niet gemakkelijk tot je vriendenkring zullen behoren.
Je veralgemeent bovendien de problemen met een aantal allochtone jongeren, om een hele bevolkingsgroep na te wijzen. Dat is een verkeerde instelling.
Maar neen toch jongen, ik heb zelf jaren tot het studentenleven van Mechelen behoort, en td's, cantussen,.... georganiseerd waar ook jongeren kwamen die er een andere mening op nahielden.
Wat daarbij leefde was gelijkaardig aan wat oeteke hier verteld!

Misschien dat ge zelf eens wat meer buiten moet komen en mensen van andere strekkingen opzoeken, ge kunt misschien nog wat bijleren!

Btw dat 'aantal ' allochtone jongeren vertegenwoordigen een groot deel van die bevolkingsgroep, waarschijnlijk meer dan je denkt, maar ja, je zal het toch wel weer beter weten zekers ( en blijkbaar hebt gij daar gene glazen bol voor nodig)
Oud 18 april 2003, 19:40   #282
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Een lerares uit Ste.-Kathelijne Waver begreep mij niet; hoe ik als normaal vredelievende mens toch voor het Vlaams Blok zou stemmen! Toen ze, om dichter bij haar school te zijn, naar Mechelen verhuisde (voor de uit-de-buurt-woners: ongeveer 6 kilometer verder) duurde het welgeteld 14 dagen voor ze mij zei dat ze ook voor het Blok zou stemmen. Mechelaars weten waarom!
Oud 18 april 2003, 19:42   #283
datri
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde
Een lerares uit Ste.-Kathelijne Waver begreep mij niet; hoe ik als normaal vredelievende mens toch voor het Vlaams Blok zou stemmen! Toen ze, om dichter bij haar school te zijn, naar Mechelen verhuisde (voor de uit-de-buurt-woners: ongeveer 6 kilometer verder) duurde het welgeteld 14 dagen voor ze mij zei dat ze ook voor het Blok zou stemmen. Mechelaars weten waarom!
14 dagen.....onze raf heeft dat na 630 posts nog niet door.....
Oud 18 april 2003, 21:58   #284
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, er zijn jammer genoeg wel meer van die misleide mensen...
Gelukkig vormen ze maar een kleine minderheid.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2003, 00:17   #285
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik woonde vroeger in Schaarbeek in de stationsbuurt. En er stonden 's avonds altijd wel een paar Noord Afrikaanse mannen op den hoek van 't straat.

Dan heb ik in Barcelona gewoond, beneden de Ramblas voor die opgekuist werden in 92, en toen stonden daar altijd wel een paar Zigeuners op de hoek van 't straat.

Nu woon ik in de Verenigde Staten, en als ik 's avonds naar 't stad rijd staan er daar altijd wel een paar zwarten op de hoek van 't straat.

Uw probleem is sociologisch en heeft NIETS te maken met ras.

Als u alle noord afrikanen terug stuurt naar huis staat daar morgen ander ruig tuig. En weet ge wat: Als ge de moeite doet om te communiceren met dat ruig tuig, dan hebt ge daar geen last mee, VOORAL niet als ge er midden tussen woont. Als ge natuurlijk als eerste kennismaking gaat wachten tot 10 uur 's avonds wanneer ze gedrogeerd op de hoek staan te wachten op wat vertier, dan loopt ge beter een blokje om en leer ze eerst kennen.
Oud 19 april 2003, 07:36   #286
datri
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Tja, er zijn jammer genoeg wel meer van die misleide mensen...
Gelukkig vormen ze maar een kleine minderheid.
Als het zo verder gaat zal dit echter geen minderheid blijven, en dan maar zagen over zwarte zondagen en mestkevers ipv de problemen te willen (h)erkennen!
Oud 19 april 2003, 07:40   #287
datri
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Als u alle noord afrikanen terug stuurt naar huis staat daar morgen ander ruig tuig. En weet ge wat: Als ge de moeite doet om te communiceren met dat ruig tuig, dan hebt ge daar geen last mee, VOORAL niet als ge er midden tussen woont. Als ge natuurlijk als eerste kennismaking gaat wachten tot 10 uur 's avonds wanneer ze gedrogeerd op de hoek staan te wachten op wat vertier, dan loopt ge beter een blokje om en leer ze eerst kennen.
Om te communiceren moet ge met twee zijn en elkaar verstaan hé

Btw ik zou niet weten waarom ik om 10.00 uur 's avonds eerst een blokje rond zou moeten lopen, want blijkbaar ligt het probleem dan niet bij mij hé!
Oud 19 april 2003, 14:34   #288
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

TomB:
ydde:
Mijn probleem is het marokkaans krapuul en de idioten die niet willen toegeven dat er marokkaans krapuul onze straten afschuimt bij gratie van onze "tolerantie"!
TomB:
Als u alle noord afrikanen terug stuurt naar huis ...
ydde:
Nog eens (de 1000000 keer al in alle berichten van alle Vlaams Blok kiezers) : wij willen niet dat alle noord afrikanen hier hun schup afkuisen, wij willen het noord afrikaans krapuul in den bak, snapt gij dat nu nog niet???
TomB:
Als ge natuurlijk als eerste kennismaking gaat wachten tot 10 uur 's avonds wanneer ze gedrogeerd op de hoek staan te wachten op wat vertier, dan loopt ge beter een blokje om en leer ze eerst kennen.
ydde:
Ik heb het recht om om 22 uur rond te lopen zonder bedreigd te worden door marokkaans krapuul. Alleen zitten er teveel "witte" idioten die beweren dat er geen marokaans krapuul op de straten rondzwerft, maar dat het "kansarmen" zijn en dat ik mij moet aanpassen.
Misschien snapt er nu een linkse stoemerik wat ik wil zeggen??? Alhoewel ik het serieus beging te betwijfelen ...
PS: Ik vind dat Uw betogen goed op die van thePiano begingen te trekken, die is ook voor geen enkel edelijk argument vatbaar!
Oud 19 april 2003, 14:37   #289
vlaanderen72
Banneling

Standaard

[quote="ydde"]
ydde:
Nog eens (de 1000000 keer al in alle berichten van alle Vlaams Blok kiezers) : wij willen niet dat alle noord afrikanen hier hun schup afkuisen, wij willen het noord afrikaans krapuul in den bak, snapt gij dat nu nog niet???

AHUM!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2003, 14:40   #290
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris

Paulus de Boskabouter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
TomB:
ydde:
Mijn probleem is het marokkaans krapuul en de idioten die niet willen toegeven dat er marokkaans krapuul onze straten afschuimt bij gratie van onze "tolerantie"!
TomB:
Als u alle noord afrikanen terug stuurt naar huis ...
ydde:
TomB:
Als ge natuurlijk als eerste kennismaking gaat wachten tot 10 uur 's avonds wanneer ze gedrogeerd op de hoek staan te wachten op wat vertier, dan loopt ge beter een blokje om en leer ze eerst kennen.
ydde:
Ik heb het recht om om 22 uur rond te lopen zonder bedreigd te worden door marokkaans krapuul. Alleen zitten er teveel "witte" idioten die beweren dat er geen marokaans krapuul op de straten rondzwerft, maar dat het "kansarmen" zijn en dat ik mij moet aanpassen.
Misschien snapt er nu een linkse stoemerik wat ik wil zeggen??? Alhoewel ik het serieus beging te betwijfelen ...
PS: Ik vind dat Uw betogen goed op die van thePiano begingen te trekken, die is ook voor geen enkel edelijk argument vatbaar!
Haha, TomB, ik vind het fijn dat ze jou nu eens uitmaken voor linkse.
Wat gebeurt er jong?
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2003, 14:41   #291
datri
Gouverneur

Standaard

[quote="vlaanderen72"]
Citaat:
ydde:

AHUM!
AHUM, als dat noord afrikaans krapuul naar den bak moet, dan toch niet hier zenne! Hier moeten ze der al vrij laten omdat er geen plek in den bak is
Oud 19 april 2003, 15:58   #292
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Als ik zeg dat het krapuul, en ik bedoel alle krapuul, wit, zwart, ros en regenboogkrapuul den bak in moet, bedoel ik den bak en niet het luxehotel dat de watjes-linksen voor krapuul in d'oog hebben!
Nee, ik ben geen extremist, ik wil alleen dat slachtoffers (die dikwijls tot kliniek, gebrekkelijkheid of armoe veroordeeld zijn door het krapuul) het beter hebben dan hun aanvallers. Gesnapt???
Op den Hummm van Vlaanderen72 wil ik maar zeggen dat er nog andere Vlaams Blokkers bestaan als zij, alleman doet het op zijn manier hé Vlaandertjen!
Oud 19 april 2003, 16:11   #293
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Op den Hummm van Vlaanderen72 wil ik maar zeggen dat er nog andere Vlaams Blokkers bestaan als zij, alleman doet het op zijn manier hé Vlaandertjen!
Ja maar of het dan de goede manier is die jij voor ogen hebt dat laat ZEER te wensen over bij deze!
En het is vlaanderen niet vlaandertjen!
Oja het was:AHUM!
Oud 19 april 2003, 16:30   #294
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ja Vlaanderen.
Oud 19 april 2003, 16:32   #295
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja Vlaanderen.
Als ge het maar weet! 8)
Oud 19 april 2003, 17:42   #296
datri
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Ja Vlaanderen.
Als ge het maar weet! 8)
AHUM

Oud 19 april 2003, 18:49   #297
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door datri
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Citaat:
Ja Vlaanderen.
Als ge het maar weet! 8)
AHUM

Heheheheheh.....
Oud 19 april 2003, 19:42   #298
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik zeg dat het krapuul, en ik bedoel alle krapuul, wit, zwart, ros en regenboogkrapuul den bak in moet, bedoel ik den bak en niet het luxehotel dat de watjes-linksen voor krapuul in d'oog hebben!
Moet ik u dan appelsienen brengen?
Of tabak?
Of is een telefoonkaart ook goed?
Oud 19 april 2003, 19:52   #299
Oeteke
Banneling

Oeteke's schermafbeelding

Standaard

allez dan,

toch een paar POSITIEVE reacties!
Mijn standpunt is steeds verteld van hoe het leven hier is in Mechelen vanuit mijn visie.

Dus als mensen zeggen dat het niet overal zo is, wil ik dat best geloven.
Maar ik woon al meer dan 24 jaar hier (en ook hier geboren) en ik zal dus dan wel weten wat er hier misloopt!

Ik zat vroeger ook elke avond op straat, met Marokkaanse vrienden.
EN dat was maar 6 �* 7 jaar geleden tot 3 jaar terug, en ik weet hoe ze denken, doen en laten....
Heb ook dikwijls weigeringen meegemaakt aan cafes of discos maar daar leerde ik mij leven en ik verried mijn vrienden toen niet.
Mijnen beste maar is nu al meer dan 10 jaar ne Marokkaan, berber om specifiek te zijn. En daar is niks mis.
Hij heeft nooit iemand overvallen,gevochten of niks...
Hoe kwam da?
Zijn ouders zijn heel strenge maar rechtvaardig, zoals het moet zijn.
En vanuit dat respect naar hun ouders toe heeft die nooit iet gedaan.
Hij zei zelf dat al die "makkaken" hier de naam slecht maken, en dat weten de "meesten" ook.
Maar de "meesten" hangen 's avonds niet op straat rond maar houden zich koest en zitten thuis of ergens binnen.

En toch blijf ik tegen de islam.
Doet da maar houdt da voor u, en doet da binnen, zodat ge de mensen niet stoort. Zoals bij mijne maat.
DAS RESPECT VAN HUN NAAR ONS TOE!
EN zijn ouders vinden dat ook normaal, ook al spreken ze zeer slecht Nederlands, we begrijpen elkaar...

Ze moeten gewoon al het "vuil krapuul" dat onze maatschappij kapot buiten zetten, zonder al te veel procedures....

Da's het eerlijkste....

BTW: ben zelf van plan om hier weg te gaan, naar een Spaanssprekend land in Midden-Amerika.
Ik heb me al geinformeerd,ik GA mijn aanpassen en ik zal werk vinden en de taal spreken.
IS DAT NIET NORMAAL?
I dacht van wel...
Oeteke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2003, 19:52   #300
ydde
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Superstaaf®:
Moet ik u dan appelsienen brengen?
Of tabak?
Of is een telefoonkaart ook goed?

ydde:
biefstuk, vol-au-vent, stoofvlees, korteletjes, ballekes in tomatensaus, krokante frietjes, zachte puree, kroketjes, champignons, erwtjes en worteltjes, pannekoeken, wafels met slagroom, roomijs met chocoladesaus etc. dat moogt gij mij brengen zie joenge.
Smooren doe ik niet (alleen na het bedrijven der liefde uit mijn lies, af en toe) en ik heb ne GSM zenne! of [size=6]kenne ze dat in Olscht nog niet???[/size]

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be