Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2008, 23:24   #281
piraat
Banneling

Standaard Minimaliseren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik wil hier niet minimaliseren, daarvoor zijn de feiten te erg, maar je moet niet overdrijven, of is het moedwillig liegen? Ken je het verschil tussen verkrachten en aanranden?
Ah, je wil niet minimaliseren ? Goed dat je het zegt, want ik had dat niet opgemerkt. Fijn dat je zélf over minimaliseren begint...
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 23:31   #282
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Indien je hoopt dat iemand gaat rondkijken tussen de bronnen om het ziekelijk sensationnalisme en voyeurisme van sommigen te voeden ben je er naast.
Oh ja ? Dat doe jij anders toch dikwijls vind ik, in de vuilbakken van de media en de "faits-divers " gaan snuffelen...Maar je laat wel alle nieuwtjes waar allochtonen bij betrokken zijn links liggen...Het overgrote deel in feite, je vist uit die walgelijke nieuwsberichten enkel de zeldzame zaakjes uit waar blanke autochtonen bij betrokken zijn...
Oud 2 december 2008, 23:49   #283
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Oh ja ? Dat doe jij anders toch dikwijls vind ik, in de vuilbakken van de media en de "faits-divers " gaan snuffelen...Maar je laat wel alle nieuwtjes waar allochtonen bij betrokken zijn links liggen...Het overgrote deel in feite, je vist uit die walgelijke nieuwsberichten enkel de zeldzame zaakjes uit waar blanke autochtonen bij betrokken zijn...
Alleen maar als ik eens geïrriteerd raak door racistisch gezever van één of andere forummer die kranten navlooit op zoek naar wat allochtonen godweetwaar mispeuterd kunnen hebben of die geabonneerd is op een rssfeed in die zin en de site ermee volzet.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 00:05   #284
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alleen maar als ik eens geïrriteerd raak door racistisch gezever van één of andere forummer die kranten navlooit op zoek naar wat allochtonen godweetwaar mispeuterd kunnen hebben of die geabonneerd is op een rssfeed in die zin en de site ermee volzet.
Ook als ge eens geïrriteerd raakt door racistisch gezever van één of andere forummer die kranten navlooit op zoek naar wat pastoors en agenten uitspoken ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 00:17   #285
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ook als ge eens geïrriteerd raakt door racistisch gezever van één of andere forummer die kranten navlooit op zoek naar wat pastoors en agenten uitspoken ?
en daarover dan begint te filosoferen ?
Oud 3 december 2008, 06:49   #286
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Citaat:
Ik wil hier niet minimaliseren, daarvoor zijn de feiten te erg, maar je moet niet overdrijven, of is het moedwillig liegen? Ken je het verschil tussen verkrachten en aanranden?
Ah, je wil niet minimaliseren ? Goed dat je het zegt, want ik had dat niet opgemerkt. Fijn dat je zélf over minimaliseren begint...
Kan je ook nog toegeven dat je de feiten anders voorstelde dan ze zijn.
Enkel mensen die denken dat de feiten niet erg genoeg zijn, vinden het nodig om de feiten te verdraaien.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 09:46   #287
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Ik minimaliseer niks; waar lees je dat?

Ik stel vast dat je toegeeft dat dit een uitzonderlijk geval is.
Hopelijk kan je nu nog de stap nemen om in te zien dat vanuit singuliere gevallen geen conclusies kunnen worden getrokken omtrent een groep.
Laat staan vanuit uitzonderlijke singuliere gevallen.

PS: "Poco" beschouw ik als een compliment; ben je zeker dat je dat effect beoogt?
Natuurlijk mag u poco hoog in het vaandel houden. Ik zal er alles aan doen zodat de man in de straat pocos zal zien als de collaborateurs met de islam. en dank zij dit forum werkt het bijzondr goed. Dus doe gewoon verder wees je zelf en dan bereik ik het meeste. met dank
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 09:47   #288
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Duidelijk inderdaad.
vind ik niet maar ja ik ben dan ook realist
Oud 3 december 2008, 09:48   #289
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe zo verder hoor u helpt mijn doel te bereiken. De man met de pet in de straat heeft nog steeds liever een pastoor dan een imam.
Oud 3 december 2008, 09:54   #290
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Doe zo verder hoor u helpt mijn doel te bereiken. De man met de pet in de straat heeft nog steeds liever een pastoor dan een imam.
Mijn vroeger buurjongetje is ooit misbruikt door een onderpastoor, mijn vroegere buurman zou waarschijnlijk niet meer voor een onderpastoor kiezen als voetbaltrainer voor zijn kroost.
De man is overigens daarvoor nog geen 'katholiekenhater' geworden.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 10:06   #291
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Mijn vroeger buurjongetje is ooit misbruikt door een onderpastoor, mijn vroegere buurman zou waarschijnlijk niet meer voor een onderpastoor kiezen als voetbaltrainer voor zijn kroost.
De man is overigens daarvoor nog geen 'katholiekenhater' geworden.
fait divers
Oud 3 december 2008, 10:26   #292
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
fait divers
Klopt,
Stel u voor dat mensen het in hun hoofd zouden halen elke misstap van leden van de RKK als threads hier te posten...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 13:02   #293
piraat
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan je ook nog toegeven dat je de feiten anders voorstelde dan ze zijn.
Enkel mensen die denken dat de feiten niet erg genoeg zijn, vinden het nodig om de feiten te verdraaien.
Hij heeft 20 vrouwen aangevallen, en degene die hij kon verkrachten, ook daadwerkelijk verkracht . Wat is daar overdreven aan ? Allee kom, minimiseer nog wat ! Vind nog wat verontschuldigingen voor uw schattig Turkske ! Dat men die geile hond castreert, meer verdient hij niet !
Oud 3 december 2008, 13:14   #294
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
vind ik niet maar ja ik ben dan ook realist
Zeg een eerlijk, als zelfverklaarde realist en beschaafd persoon, dacht je echt dat ik bedoelde dat deze daden acceptabel zijn?
Het is voor jou natuurlijk een goed excuus om niet op de eigenlijke inhoud te reageren.

Citaat:
Heb ik gezegd dat je het forum-reglement overtreedt?
Het woord "grof" gebruikte ik i.v.m. het voorstellen van de feiten op een onwaarheidsgetrouwe wijze. Heb jij de feiten onwaarheidsgetrouw voorgesteld, dat je je aangesproken voelt?
Nogmaals, waar minimaliseer ik? Ik schreef expliciet : "daarvoor zijn de feiten te erg"
Enkel mensen die denken dat ze niet erg genoeg zijn, vinden het nodig om de feiten te verdraaien.
Net zoals de tijdsspanne, alsof 5 dagen geen korte tijd is, spreken sommigen van enkele uren.
Oud 3 december 2008, 14:52   #295
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kunnen we het nog hebben over de inhoud van deze stelling?
Artisjok ik neem aan dat je dat gedrag verwerpelijk vindt; uiteraard.
Wie stelt hier dan feiten niet waarheidsgetrouw voor???
ben benieuwd!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 15:19   #296
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Klopt,
Stel u voor dat mensen het in hun hoofd zouden halen elke misstap van leden van de RKK als threads hier te posten...
20 onbedekte vrouwen op enkele dagen tijd tot zich nemen ze gaan nog hard hun best mogen doen
Oud 3 december 2008, 15:20   #297
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg een eerlijk, als zelfverklaarde realist en beschaafd persoon, dacht je echt dat ik bedoelde dat deze daden acceptabel zijn?
Het is voor jou natuurlijk een goed excuus om niet op de eigenlijke inhoud te reageren.
Uiteraard ben ik daar van overtuigd. Immers u accepteerd wreedaardigheden zoals halal en onderdrukking van vrouwen ook. Niet waar???
Oud 3 december 2008, 16:11   #298
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Kunnen we het nog hebben over de inhoud van deze stelling?
Artisjok ik neem aan dat je dat gedrag verwerpelijk vindt; uiteraard.
Wie stelt hier dan feiten niet waarheidsgetrouw voor???
ben benieuwd!
Als we de kranten mogen geloven
"... is er sprake van een tiental aanrandingen en twee verkrachtingen.
De feiten gebeurden in een periode van vijf dagen
In twee gevallen ging het om verkrachting"
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF22112008_011
"De 17-jarige jongen die bekende dat hij op enkele dagen tijd verscheidene vrouwen aanrandde in een park in Gent, wordt voorlopig verdacht van een twintigtal feiten.
De feiten gebeurden in een periode van vijf dagen
In twee gevallen ging het om verkrachting "
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...-in-Gent.dhtml
"De jeugdrechter in Gent heeft een 17-jarige jongen geplaatst in de gesloten instelling in Ruiselede, nadat hij in een periode van enkele dagen tijd een tiental aanrandingen en twee verkrachtingen pleegde in een park in Gent."
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-in-Gent.dhtml

Iemand die spreekt over 20 verkrachtingen stelt de feiten niet waarheidsgetrouw voor. Iemand die stelt "in enkele uren tijd" heeft zelfs geen realiteitszin.
Je hebt ongetwijfeld de posts gelezen waarin de waarheid geweld werd aangedaan, en weet dus wel van wiens hand zo'n schrijfsels zijn.
Oud 3 december 2008, 16:20   #299
shaddy
Banneling

Standaard

Er zouden nog slachtoffers zijn maar ze zouden niet durven naar voor treden omdat de angst erin zit. Immers de dader is een volgeling van mo, meestal wordt die gepamperd en kan daarna wraak nemen.

Ik ken een meisje die is gaan vluchten heeft een heel gat in haar trui, maar ze durft niets te zeggen.
Oud 3 december 2008, 16:22   #300
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Uiteraard ben ik daar van overtuigd. Immers u accepteerd wreedaardigheden zoals halal en onderdrukking van vrouwen ook. Niet waar???
Kan je een bericht citeren waaruit blijkt dat ik onderdrukking van vrouwen accepteer?

Over halal wil ik gerust verder discussiëren in de gepaste draad.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=189
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be