![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Steunt u dit voorstel? | |||
Ja, daar zit wat in |
![]() ![]() ![]() |
14 | 82,35% |
Nee, laten wij de oorlog met wapens verder zetten |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Partijlid
|
![]() Als het waar is dat amper 1 op 100 van de moslims een potentieel terrorist is zoals sommige naievelingen hier soms geloven waarom -vraag ik u- doen die 99% doodbrave moslims er dan niet alles aan om die 1% slechte te vervolgen en te verraden, en, indien ongrijpbaar, elke dag op straat te komen om luidkeels te betogen tegen die rotte appels van hen? Waarom blijft het oorverdovend stil van hun kant?
![]() Want vergis je niet: in hun cultuur is de sociale controle honderd maal groter nog dan bij ons het geval kan zijn, bij hen geldt het parool "ons kent ons". Een islamiet die stiekum iets in zijn schild voert of mispeutert heeft zonder dat anderen dat weten? Complete onzin! Ik kan het weten want een Marokkaan die ik goed heb gekend en die ik wees op voortvluchtige overvallers van een Antwerps busincident, antwoordde mij: De gehele Marokkaanse gemeenschap van Antwerpen weet wie de daders zijn maar wij doen er het zwijgen toe want wij verraden elkaar niet...! De moslims die zich niet actief aan terrorisme bezondigen zijn als passieve medewerkers (door de daders in bescherming te nemen) alleszins medeplichtig er aan. Dat is ook de reden waarom Bin Laden zich zo goed kan verstoppen in Pakistan: immers ook de volgens jullie "brave" moslims die zich zogezegd niet met terrorisme inlaten zijn medeschuldig juist OMDAT ze zich niet met terrorisme inlaten (waarmee ik bedoel: de daders ongemoeid laten!) Zopas raakte bekend dat er in Italie twee moslimsamenzweerders weren opgepakt die van plan waren de Dom van Milaan op te blazen tijdens het komende kerstfeest. Een van beide was werkzaam in een plaatselijk... vredescentrum! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Texas Ranger : 3 december 2008 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() We weten vandaag waar bush en zijn gedachtengoed omtrent patriot-act kunnen classeren ! L
![]() |
![]() |
#283 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar ondertussen heeft "de loser" er toch eens een ferme lap op gegeven...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Vreemdeling
|
![]() is er misschien een manier dat ik lincoln kan blokkeren zodanig dat ik zijn post (en dan vooral die kwatch die hij daar altijd post uit de koran
![]() ![]()
WHAT IS THE NEW WORLD ORDER? http://geopolicypapers.blogspot.com/ most interesting videos http://www.mostinterestingvideos.blogspot.com/ Laatst gewijzigd door nieuweling : 3 december 2008 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is zoiets als de negeerknop. Ik denk dat gij met zo ne post al direct op de negeer gaat van velen... Lees misschien eerst even hoe het forum werkt?
![]() |
![]() |
#286 |
Partijlid
|
![]() Laten we die Lincoln gewoon aan het woord laten om te merken hoe inhoudsloos hij is en zonder argumenten feiten poogt te weerleggen... Het feit dat hij voortdurend koranverzen braakt bewijst eens te meer dat die moslims "voorgeprogrammeerd" zijn om alles wat daar in staat klakkeloos op te volgen... zoals het bestrijden (lees: "doden") van joden, christenen en gelovigen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lincoln is in elk geval grappig, opgeruimd en heel beminnelijk in omgang. Velen hier zouden er een voorbeeld aan kunnen nemen. Hij zal "zijn" islam hier enkel maar komen verdedigen als hij er constant mee uitgedaagd wordt. Dat staat in schril contrast met al die verzuurde en kortzichtige anti moslim haatpraters hier wiens plaat serieus blijft steken...
![]() |
![]() |
#288 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#289 | |
|
![]() Citaat:
En euh, hoe zit dat met die NWO ? ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 4 december 2008 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
onze samenleving is niet te redden. individualisme, materialisme en geldzucht worden veel te hoog in het vaandel gedragen. en iedereen holt maar mee terwijl die "waarden" langzaamaan alles om zeep helpen. tot de bel barst. dat komt vanzelf wel, maar het zal nog wat duren.
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wat ik zeg heeft niks met vroeger was het beter te maken. dat is misplaatste projectie. het heeft wellicht eerder te maken met algemene ervaring en pro-actief zijn ![]() ik begrijp u ook wel hoor. islam / godsdienst is zeker niet de oplossing. maar als je bang bent voor de islam moet je je eerst wel eens afvragen wat er mis is aan onze eigen maatschappij. dat leer je pas uit ervaring. en als je open staat voor andere dingen/meningen/ invalshoeken.
![]() |