![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zegt u toch niet gewoon dat er inderdaad een link is tussen het VB en het NSV? Dat zou correcter zijn en in ieder geval veel eerlijker. Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2009 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"Ik leg het altijd zo uit aan de mensen, omdat dat voor mij de logische verklaring is. NSV! is nu eenmaal een rechtse, radicale en Vlaamse vereniging, het is niet onlogisch dat een aantal van zijn leden zich kan vinden in het VB programma. Aangezien dat veel leden ook engagement tonen, is het niet onlogisch dat er een aantal bijvoorbeeld lid of mandataris worden. Het is echter niet zo dat dat voor al de leden van toepassing is en dat NSV! gewoon de VB-studentenclub is, zoals soms op linkse sites wel eens wordt beweerd.. ![]()
"Libenter homines id quod volunt credunt." - Julius Caesar NSV Mechelen webstek! Contact mij voor meer info. Laatst gewijzigd door SeanMorely : 9 januari 2009 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw leuze: "Libenter homines id quod volunt credunt." Ik voeg er aan toe: "Etiam hic non credunt". Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2009 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Officieel mag het dan wel heten dan het NSV niets te maken heeft met het VB, maar u weet evengoed als ik dat in de praktijk het NSV een recruteringspool is van en voor het VB. Het NSV is ook gesticht door oud-collaborateurs of beter, (LET WEL:zogezegd) door kinderen van -. De meeste studentjes van het huidige NSV -maar lang niet allen- weten dit niet, maar ik weet het toevallig wel. Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2009 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat er persoonlijke contacten zijn tussen NSV!'ers en VB'ers is maar normaal, maar het moeten 2 duidelijk verschillende organisaties blijven qua doelpubliek uiteraard en qua ideologie zolang het VB geen solidaristische partij is die zich radicaal afkeert van het neo-liberalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg dit niet. De geschiedenis leert ons dat. Laatst gewijzigd door system : 9 januari 2009 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Het VB-NSV is al toegelicht. Ik weet niet wat u hier nu nog probeert te bereiken.
![]() |
![]() |
#289 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat het solidarisme betreft: het Vlaams Belang is geen neo-liberale partij. Ik denk dat als je de programma's van Vlaams Belang naast dat van een neo-liberale en poujadistische partij als LDD legt er nog meer dan voldoende verschillen zijn. Maar waar ik niet naar toe wil - en dat zie ik ook af en toe rond N-SA - is een vorm van nationaal-bolsjevisme (dat Euro-Rusgedoe) dat verkocht wordt als neo-solidarisme. En een pure anti-systeembeweging is leuk voor diegenen die er in meelopen maar 't heeft soms wat weg van de Jehova's getuigen. Een beetje zoals de PvdA die jarenlang bij iedere verkiezing voorspelden dat Kris Merckx nu zeker in het parlement de revolutie ging prediken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#293 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#294 |
Europees Commissaris
|
![]() Zijn ze ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men vraagt zich af welke soort middelen je moet nemen om dergelijke zaken te schrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() ![]() Weer een zeveraar erbij. N-SA is helemaal NIET nationaal-bolsjevistisch. Misschien moet u zich eens wat beter informeren. N-SA is nationaal-revolutionair gezind en de natbols waren daar een substroming van, maar we zijn dat beslist niet. Maar zeg anders gerust eens WAAROM we dat volgens u wel zouden zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik weet wel waar de hond gebonden zit: we zijn PRO STAKINGEN en dat is vloeken in de rechtse Vlaams-nationale kerk van schijnheiligen, en we zijn voor beperkingen op het eigendomsrecht zoals nationale solidaristen steeds zijn geweest; met uitzondering van het Vlaams Blok dat dit van in den beginnen al wegliet uit haar grondbeginselen (om die zeveraars van Claes' z'n VVP ter wille te zijn?) ![]() |
|
![]() |
![]() |