![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allez vooruit Largo_w gij *Knip* nu content ? nu hebt ge mij mijn eerste strafpunten gelapt, ge leest het goed de eerste ... in vijf jaar tijd dus ... bravo gij *Knip* ... voor wat gij en ik wisten dat een futuliteit was, het was voor mij dan ook niet meer of niet minder dan een test-case ... ni voor de mods, maar voor jou natuurlijk ![]() nu moet je me eens uitleggen hoe je dat in lijn kan brengen met je houding van postmodern (kapot)relativeren van alles en nog wat en toch enige consistentie van denken behouden ... ik blijf erbij, je bent een *Knip* het ga je goed verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
er stond wel 'lafaard' waar nu *knip* staat ... het derde dus ttz volgens mij het vierde, maar dat ontkende largo ... Laatst gewijzigd door Anna List : 20 januari 2009 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()