![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet in volkeren, maar in individuen. De resultaten van de verkiezingen waren dom, onverstandig. Maar er zaten natuurlijk veel goedwillenden tussen.
|
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga slapen, tot de volgende aanmelding.
|
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U liegt. De Iraans-joodse gemeenschap noemt de Israëlische politiek om Iraanse joden aan te trekken met financiële premies een belediging en hamert erop dat de joodse gemeenschap in Iran één van de oudste joodse gemeenschappen is. Zij denkt er niet aan om naar Israël te trekken.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 27 februari 2009 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
#284 |
Minister-President
|
![]() Tekenend om te zien hoe de verdedigers van het Israëlische beleid zichzelf steeds opnieuw in allerlei bochten moeten wringen...
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 27 februari 2009 om 02:02. |
![]() |
![]() |
#285 | |
Minister
|
![]() Citaat:
je nu dat ze gingen doen? Luid brullen dat ze allemaal Iran willen verlaten? En dat Iran rotslecht is voor ze? Dat is dus de beste manier voor ze om alles wat ze bezitten te verliezen en meteen vermoord te worden. Overigens waren er in Duitsland ook heel wat Joden die niet, in geen geval daar weg wilden. Totdat ze afgevoerd werden naar een concentratiekamp. |
|
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morris Motamed, joods parlementslid in het Iraans parlement, is een zeer kritisch oppositielid voor president Ahmedinejad. Maar hij denkt er niet aan om naar Israël te verhuizen, ondanks de premies die Israël uitdeelt aan Iraanse migranten.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#287 | |
Minister
|
![]() Citaat:
terug naar hun moslim paradijzen te verhuizen? Ik heb je informatie niet nagetrokken maar ik correspondeer dus wel met een niet Joodse Iranier (over iets héél anders, we hebben allebei een zeer zieke partner die aan dezelfde ziekte lijdt) En weet je wat hij me dus tussen de regels door heeft diets gemaakt? Dat het land wordt leeggezogen (letterlijk) door diverse aanhangers en opvolgers van Khomeini en co. |
|
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik dan plots de grote verdediger van Khomeini?? Jeetje... Wat een zwart-wit-denken toch altijd... Ik heb ook al genoeg aangegeven dat ik niet moet weten van de ideeën van Hamas. Maar dat zij wel democratisch aan de macht gekomen is, en dat het niets oplevert om de Palestijnen te gaan afslachten voor hun stemkeuze. Maar toch krijg ik direct het label van "Hamas-lover" opgekleefd. Nuance is blijkbaar niet besteed aan sommige mensen...
|
|
![]() |
![]() |
#289 |
Minister
|
![]() Geen mens die erover droomt de Palestijnen te gaan 'afslachten' voor hun stemkeuze.
Maar ik verwacht dus wel dat de Palestijnen hun verantwoordelijkheid opnemen voor die stemkeuze. Ze kozen voor een partij die een andere staat naar het leven staat. Normaal dus dat die staat zich verdedigt. Onder die 'wrede'" Israelische bezetting hadden de Palestijnen de allerhoogste levensstandaard van alle Arabieren die in niet oliestaten wonen. Het verjagen van Joden uit Gaza heeft de Palestijnen 5000 jobs gekost. (Noteer: ik ben heel blij dat er geen Israelier nog in Gaza woont). |
![]() |
![]() |
#290 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=-fcDtmv5gmM Volgens het parlementslid is in korte tijd de Joodse gemeenschap in Iran teruggevallen van 100000, naar 22000. Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 27 februari 2009 om 15:51. |
|||
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#292 |
Staatssecretaris
|
![]() Oh!... Geef mij dan eens UW definitie voor legitimiteit.
|
![]() |
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem af en toe ook eens voor een partij die de Belgische staat naar het leven staat (vroeger Volksunie, nu N-VA). Zou jij het dan even "normaal" vinden dat het Belgisch leger dan "als verdediging" mijn huis komt bombarderen?
|
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind jij dat we Oostenrijk hadden moeten bombarderen na de verkiezingsoverwinning van de FPÖ?
|
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#299 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In beide gevallen gaat het om een staat die geleid wordt door een arrogante kliek die de meerderheid van de bewoners van het gecontroleerde territorium (in Palestina Palestijnen, in België Vlamingen) misprijst en onderdrukt. Dankzij de strijd en de weerbaarheid van de Vlamingen is het Belgisch geweld weliswaar steeds veel miniemer geweest dan het Israëlisch geweld.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|