![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben mijn moeder verloren toen ze de leeftijd van 46 had bereikt na jaren van vechten tegen kanker. En als ik toen 1 ding heb geleerd hoewel ik het zelf nog niet aan den lijve heb onvervonden, dan is het wel dat mensen op zulks punt in het leven - terwijl ze na afzien van de behandeling en bang moeten afwachten wat het verdict gaat zijn van de volgende controle - echt nood hebben aan wat ontspanning en erg opgelaten zijn als ze eens uit dat cirkeltje van behandelingen en angst geraken. Die zien het restaurantbezoekje niet meer als een sociale noodzaak maar als iets om van te genieten. Die zien plots iets wat jij je niet kan voorstellen. En dat is net dat ze willen genieten van het leven met zelfs de meest simpele dingen, want dat soort mensen gaan maanden gebukt onder harde behandelingen en houden zich sterk, maar op een bepaald moment moeten die mensen ook eens relaxen. Of dat ze nu met FVH, FDW of voor mijn part desnoods met Bart De Wever naar de Efteling ging (ze is moeder, he), is hier van geen belang. Zelfs niet van Belang. Je toont je enkel als een koude sociopaat als je dit soort van praat blijft verkondigen. En nee hoor... Ik heb niet gestemd voor Marie-Rose Morel. Maar ik snap wel wat haar drijft en in welke situatie ze zich bevindt. Misschien kan je er nog wat harder mee lachen, maar ik weet tenminste een beetje hoe iemand in zulkse situatie zich voelt. En dat was zoals mijn moeder en die wou zichzelf ook sterk houden en aantonen dat ze nog alles kon dat ze voorheen kon. Onmens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 juli 2009 om 20:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als mevrouw Morel zo graag in de media wil komen met haar ziekte, kan ze dat toch ook doen door preventie te promoten? Dat zou ik liever zien dan dat ze zich laat filmen voor de story. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juli 2009 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U vind het waarschijnlijk niet laagbijdegronds,zielig,ziekelijk,wansmakelijk,soci opathisch ja woorden schieten me tekort...dat een vreselijke ziekte als kanker werd gebruikt en uitgebuit voor politiek en persoonlijk gewin
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 20 juli 2009 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Minister-President
|
![]() Zielig... Echt zielig...
![]() |
#292 |
Minister-President
|
![]() Als je je antipathiek wil voordoen: mission accomplished.
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() nog zo een grapje van ons morelleke,
Morel mist audiëntie bij paus door vechtscheiding. http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GR12BTUBK |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Minister-President
|
![]() Wat mij vooral stoort aan het mormelken is dat zij een doortrapte leugenaar is, en bijzonder hypocriet. Dat heeft niets met haar ziekte te maken. Dit gegeven gebruiken de Blokkers maar om de aandacht af te leiden van het feit dat zij hun partij in de afgrond sleurde met haar wilde escapades met de (toen nog) grote Führer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 juli 2009 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Klopt, maar hier is de ongeloofwaardigheid van het verhaal. Bij al dan niet gevorderde baarmoederkanker zal men altijd het overbodige orgaan verwijderen. Overbodig als er geen kinderwens meer is. Een vrij simpele operatie, en elk gezwel op dit orgaan moet dan niet chemisch worden aangepakt (wat ook zeer belastend is voor gezonde cellen). Bij baarmoederhalskanker is een operatie te vermijden, want zeer verminkend. Onherstelbare schade, en zeker bij jonge vrouwen niet aangewezen. Eenvoudige logica eigenlijk, echter veel te moeilijk voor de simpele geesten die hier zowat uit hun nek kletsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |