Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2009, 20:33   #281
anoniempje
Gouverneur

anoniempje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odoric Bekijk bericht
Dus met andere woorden Greet Rouffaer was jaren terug ook maar slechts een aandachtshoer omdat ze bewust in de media kwam om te vertellen hoe het voelde om levensgevaarlijk verbrand te zijn en er mee te leren leven? Of mag Morel voor jullie part creperen omdat het "toch maar een mestkever is"?
Ik hoop voor jullie dat het jullie nooit overkomt (kanker). Zou een mooi staaltje karma zijn alleszins dan.
Jammer dat Mevrouw Morel niet meer aandacht heeft besteed aan meer 'awareness' creëren in verband met het laten nemen van een uitstrijkje, en bijvoorbeeld over het vaccin tegen HPV. Dat zou veel gevallen van baarmoederhalskanker kunnen voorkomen. Neen, ze beperkte zich slechts tot stemmen winnen zonder meer.
anoniempje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 20:34   #282
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
nog maar eens naast de kwestie
Voor alle duidelijkheid het gaat hier over partijpolitiek en het effekt ervan via de media.
Als u dat niet aanstaat,voel je vooral niet verplicht hier te blijven,laat staan de persoonlijke toer op te gaan uit frustratie
Ik wens het je nooit toe, maar soms denk ik toch hoe je zou reageren als je zelf met zo'n geval wordt geconfronteerd bij mensen die je lief hebt eerder dan dat je ze haat. Hoe je wereldbeeld dan zou veranderen.

Ik ben mijn moeder verloren toen ze de leeftijd van 46 had bereikt na jaren van vechten tegen kanker. En als ik toen 1 ding heb geleerd hoewel ik het zelf nog niet aan den lijve heb onvervonden, dan is het wel dat mensen op zulks punt in het leven - terwijl ze na afzien van de behandeling en bang moeten afwachten wat het verdict gaat zijn van de volgende controle - echt nood hebben aan wat ontspanning en erg opgelaten zijn als ze eens uit dat cirkeltje van behandelingen en angst geraken. Die zien het restaurantbezoekje niet meer als een sociale noodzaak maar als iets om van te genieten.

Die zien plots iets wat jij je niet kan voorstellen. En dat is net dat ze willen genieten van het leven met zelfs de meest simpele dingen, want dat soort mensen gaan maanden gebukt onder harde behandelingen en houden zich sterk, maar op een bepaald moment moeten die mensen ook eens relaxen. Of dat ze nu met FVH, FDW of voor mijn part desnoods met Bart De Wever naar de Efteling ging (ze is moeder, he), is hier van geen belang. Zelfs niet van Belang.

Je toont je enkel als een koude sociopaat als je dit soort van praat blijft verkondigen. En nee hoor... Ik heb niet gestemd voor Marie-Rose Morel. Maar ik snap wel wat haar drijft en in welke situatie ze zich bevindt. Misschien kan je er nog wat harder mee lachen, maar ik weet tenminste een beetje hoe iemand in zulkse situatie zich voelt. En dat was zoals mijn moeder en die wou zichzelf ook sterk houden en aantonen dat ze nog alles kon dat ze voorheen kon.

Onmens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 20:36   #283
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje Bekijk bericht
Jammer dat Mevrouw Morel niet meer aandacht heeft besteed aan meer 'awareness' creëren in verband met het laten nemen van een uitstrijkje, en bijvoorbeeld over het vaccin tegen HPV. Dat zou veel gevallen van baarmoederhalskanker kunnen voorkomen. Neen, ze beperkte zich slechts tot stemmen winnen zonder meer.
Alle vrouwen die uitgezaaide borstkanker hebben omdat ze zichzelf niet op tijd checken op harde puntjes of bolletjes in hun boezem hebben het ook maar aan zichzelf te danken?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 juli 2009 om 20:37.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 20:42   #284
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Alle vrouwen die uitgezaaide borstkanker hebben omdat ze zichzelf niet op tijd checken op harde puntjes of bolletjes in hun boezem hebben het ook maar aan zichzelf te danken?
Vind je dat? Daar ben ik het niet mee eens.

Als mevrouw Morel zo graag in de media wil komen met haar ziekte, kan ze dat toch ook doen door preventie te promoten? Dat zou ik liever zien dan dat ze zich laat filmen voor de story.
Oud 20 juli 2009, 20:44   #285
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar komt anoniempje's stelling inderdaad op neer.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 20:48   #286
anoniempje
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Daar komt anoniempje's stelling inderdaad op neer.
Ik dacht dat je mijn stelling zou vertalen als: mevrouw Morel verdient die kanker dubbel en dik.

Je gaat er op vooruit.
Oud 20 juli 2009, 20:53   #287
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat je mijn stelling zou vertalen als: mevrouw Morel verdient die kanker dubbel en dik.

Je gaat er op vooruit.
En jij er nog meer op achteruit.
Oud 20 juli 2009, 20:54   #288
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
D�*t maak jij er van.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 20:57   #289
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus met andere woorden Greet Rouffaer was jaren terug ook maar slechts een aandachtshoer omdat ze bewust in de media kwam om te vertellen hoe het voelde om levensgevaarlijk verbrand te zijn en er mee te leren leven? Of mag Morel voor jullie part creperen omdat het "toch maar een mestkever is"?
Ik hoop voor jullie dat het jullie nooit overkomt (kanker). Zou een mooi staaltje karma zijn alleszins dan.
Citaat:
mag Morel voor jullie part creperen omdat het "toch maar een mestkever is"?
D�*t maak jij ervan.

Laatst gewijzigd door filosoof : 20 juli 2009 om 20:57.
Oud 20 juli 2009, 21:27   #290
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wens het je nooit toe, maar soms denk ik toch hoe je zou reageren als je zelf met zo'n geval wordt geconfronteerd bij mensen die je lief hebt eerder dan dat je ze haat. Hoe je wereldbeeld dan zou veranderen.

Ik ben mijn moeder verloren toen ze de leeftijd van 46 had bereikt na jaren van vechten tegen kanker. En als ik toen 1 ding heb geleerd hoewel ik het zelf nog niet aan den lijve heb onvervonden, dan is het wel dat mensen op zulks punt in het leven - terwijl ze na afzien van de behandeling en bang moeten afwachten wat het verdict gaat zijn van de volgende controle - echt nood hebben aan wat ontspanning en erg opgelaten zijn als ze eens uit dat cirkeltje van behandelingen en angst geraken. Die zien het restaurantbezoekje niet meer als een sociale noodzaak maar als iets om van te genieten.

Die zien plots iets wat jij je niet kan voorstellen. En dat is net dat ze willen genieten van het leven met zelfs de meest simpele dingen, want dat soort mensen gaan maanden gebukt onder harde behandelingen en houden zich sterk, maar op een bepaald moment moeten die mensen ook eens relaxen. Of dat ze nu met FVH, FDW of voor mijn part desnoods met Bart De Wever naar de Efteling ging (ze is moeder, he), is hier van geen belang. Zelfs niet van Belang.

Je toont je enkel als een koude sociopaat als je dit soort van praat blijft verkondigen. En nee hoor... Ik heb niet gestemd voor Marie-Rose Morel. Maar ik snap wel wat haar drijft en in welke situatie ze zich bevindt. Misschien kan je er nog wat harder mee lachen, maar ik weet tenminste een beetje hoe iemand in zulkse situatie zich voelt. En dat was zoals mijn moeder en die wou zichzelf ook sterk houden en aantonen dat ze nog alles kon dat ze voorheen kon.

Onmens.
Niemand wens hier een vreselijke ziekte als kanker toe.
U vind het waarschijnlijk niet laagbijdegronds,zielig,ziekelijk,wansmakelijk,soci opathisch ja woorden schieten me tekort...dat een vreselijke ziekte als kanker werd gebruikt en uitgebuit voor politiek en persoonlijk gewin

Laatst gewijzigd door globalmedia : 20 juli 2009 om 21:28.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 21:35   #291
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Iets zegt me dat er één en ander niet pluis is met die zo gezegde "ziekte"
Ze moest van het toneel verdwijnen. Dat is de kern van de zaak.

Heb je ooit al iemand met kanker zien liggen in het ziekenhuis met gouden ringen aan en een armband?
Zielig... Echt zielig...
Oud 20 juli 2009, 21:36   #292
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
als je zwaar ziek bent misschien wel stervende,wil je je privacy en rust behouden.
Dit doet ze blijkbaar niet,
integendeel ze laat zich filmen met een "Storyachtige of dag allemaal" public relations boodschap.
Als je je antipathiek wil voordoen: mission accomplished.
Oud 20 juli 2009, 22:01   #293
De Waal
Banneling

Standaard

nog zo een grapje van ons morelleke,

Morel mist audiëntie bij paus door vechtscheiding.
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...leID=GR12BTUBK
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 22:09   #294
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar dan enkel bij een vrouwelijke dokter voor de anoniempjes... vb enkele weken terug was is op raadpleging (daar is het een man en vrouw om beurt) vroeg een moslima of the de dokteres was (dit was niet het geval) promt ging deze terug naar huis ze was ineens niet ziek meer
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 22:22   #295
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Wat mij vooral stoort aan het mormelken is dat zij een doortrapte leugenaar is, en bijzonder hypocriet. Dat heeft niets met haar ziekte te maken. Dit gegeven gebruiken de Blokkers maar om de aandacht af te leiden van het feit dat zij hun partij in de afgrond sleurde met haar wilde escapades met de (toen nog) grote Führer...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 22:32   #296
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
maar dan enkel bij een vrouwelijke dokter voor de anoniempjes... vb enkele weken terug was is op raadpleging (daar is het een man en vrouw om beurt) vroeg een moslima of the de dokteres was (dit was niet het geval) promt ging deze terug naar huis ze was ineens niet ziek meer
Er schijnen ook nogal wat Vlaamse vrouwen te zijn die absoluut een (vrouwelijke dus) gynaecologe willen.
Oud 20 juli 2009, 23:00   #297
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Baarmoederkanker =/= baarmoederhalskanker. Het eerste heeft niks te maken met HPV.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 23:05   #298
born2bewild
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 juli 2009 om 23:09.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 23:24   #299
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Baarmoederkanker =/= baarmoederhalskanker. Het eerste heeft niks te maken met HPV.

Klopt, maar hier is de ongeloofwaardigheid van het verhaal.
Bij al dan niet gevorderde baarmoederkanker zal men altijd het overbodige orgaan verwijderen. Overbodig als er geen kinderwens meer is. Een vrij simpele operatie, en elk gezwel op dit orgaan moet dan niet chemisch worden aangepakt (wat ook zeer belastend is voor gezonde cellen).
Bij baarmoederhalskanker is een operatie te vermijden, want zeer verminkend. Onherstelbare schade, en zeker bij jonge vrouwen niet aangewezen.
Eenvoudige logica eigenlijk, echter veel te moeilijk voor de simpele geesten die hier zowat uit hun nek kletsen.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2009, 23:42   #300
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Klopt, maar hier is de ongeloofwaardigheid van het verhaal.
Dat uitgerekend jij de geloofwaardigheid van haar ziekte in twijfel trekt verbaast mij helemaal niet.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be