![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik kan mij vergissen, maar dat is de USP van de NVA, hoewel de methode wel verschilt natuurlijk, maar dat is eigenlijk maar een detail. Laatst gewijzigd door TVDD : 11 augustus 2009 om 13:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het VB heeft geen sociaal en nationalistisch economisch programma aangenomen maar wel een rechts. En dat is één van hun grote fouten geweest. De N-VA is in hetzelfde bedje ziek trouwens, getuige het aanstellen van het zwijn Muyters als N-VA-minister. Die man is een hoer van het patronaat, heulde al mee met Open VLD en had toen hij tot minister werd gebombardeerd zelfs nog niet eens een lidkaart van N-VA. De Vlaams-nationale partijen zijn gewoon handlangers van het patronaat en zijn bijgevolg tegen het werkvolk. De vakbonden hebben en hadden gelijk in deze........... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Gouverneur
|
![]() Het VB heeft een slecht economisch programma, niet sociaal, niet nationalistisch, wel rechtse onzin gekopieerd van de Amerikanen en de Britse Tories.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Banneling
|
![]() Vandaag viel het me op de parking van de supermarkt op hoeveel marginalen een VL-sticker op hun gedeukt wrak gekleefd hebben.
Valkeniers weet dat en hij zal hen nooit schofferen, ze maken meer dan de helft uit van zijn kiezerspubliek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Gouverneur
|
![]() Nog een geluk dat u niet tot de geestelijke marginalen behoort hé.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Gouverneur
|
![]() Aah u bent een kameleon. Dat verklaart veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zet eens een andere, betere bril op... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Ik pas me steeds aan, de wereld evolueert snel.
U kan toch niet blijven de rol van angry young man tot uw zestigste spelen, of een subcultuur van 30 jaar geleden aanhangen? Verontwaardiging en woede is verspilde energie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() Verdient dat goed kameleon zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() Neen, daarvoor moet je het niet doen, al verdienen kameleons doorgaans meer dan vastgeroeste fossielen.
Je moet evolueren, aan zelfcreatie doen, jezelf en zo mee je omgeving proberen te verbeteren, je troeven uitspelen. Je gedraagt je naargelang de omstandigheden, je bent je bewust van de contingente situatie waarin je leeft. Je durft 19e & 20e eeuwse absolute & stroeve denkkaders weg te gooien, of hoogstens de bruikbare elementen van mee te pikken. En dan pas kan je met open vizier bruikbare en vooral REALISTISCHE alternatieven aanreiken voor de hedendaagse problemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als ik iemand zou aanraden verkleed naar het carnavalbal te gaan, of niet naakt te zwemmen in een publiek zwembad. Maar ik snap uw punt eigenlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | ||
Gouverneur
|
![]() Zodat u nooit opvalt in de grijze volgzame massa. Braafjes de kudde volgen.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Gouverneur
|
![]() De kerk heeft steeds geprobeerd elk revolutionair alternatief te fnuiken. Daarom alleen al is het niet te vertrouwen. De kerk is zelf een machthebber met financiële belangen in het bestaande regime.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan zelfs positief opvallen in de massa. Hoe? Zal je zelf hopelijk ondervinden. Ik moet altijd in mezelf lachen (hoffelijkheid, weet je wel) wanneer ik wereldverbeteraars hoor razen over de wereld, omdat dikwijls hun eigen leven dikwijls één grote mislukking of ontgoocheling is. Wereldverbeteraars die hun eigen kroost weigeren te onderhouden, opkomen voor de "rechten van..." en thuis hun vriendin lappen verkopen, zagen over geld terwijl ze het opzuipen, solidair zijn met iedereen maar hun eigen grootouders niet bekijken, of het zou moeten zijn wanneer hun zuipgeld op is. Leer ze mij niet kennen de Wereldverbeteraars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |