![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de moslims proberen niet met wat gepraat aan de deur ons van hun godsdienst te overtuigen: ze doen dat met eisen en geweld, in landen waar ze al wat verder staan met moordpartijen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp het belang van de vraag niet! We kennen moslims als goede brave mensen die hun best doen om iets van hun leven te maken, en moslims die ganse dagen op een negatieve manier in het nieuws komen! Maakt toch niet uit van waar ze komen? En ja, de Marokkaanse hebben een streepje voor als het op negatieve vaststellingen aankomt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 12 oktober 2009 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet moeilijk te begrijpen: de Turken kunnen de Berbers niet rieken die de Arabieren haten die de Perzen verachten. Voor de Shiiten, Sunnieten, Wahabieten enz. même chose.
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Zoals de Walen, de Vlamingen en de Brusselaars elkaar allemaal niet kunnen rieken; en er bijgevolg burgeroorlog is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Burgeroorlog? In welk onderontwikkeld land leef jij?
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maakte gewoon dezelfde veralgemening als jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ze niet geteld.
![]() |
#293 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar waarom zouden wij dat moeten "begrijpen"? Wij hebben daar geen zakens mee, enkel last en kosten! Begrijpen ze het zelf wel? Heeft de ene groep meer recht op last en ambras maken dan de andere, misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En er bijgevolg "burgeroorlog" is???? Ga je nu niet helemaal over de schreef, bij gebrek aan beter? Welke groep van die drie vullen er bvb onze gevangenissen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Waarom zouden immigranten zich aanpassen aan een volk die hen kan missen als de pest? Ik zie zelf geen reden, kan iemand mij verlichten? Het lijkt mij een duidelijke essensiele vraag waar ik een draad van maak, kwestie van deze niet op een laffe manier te ontwijken Is de vraag niet eerder: waarom laten we dergelijke lieden toe op ons grondgebied, en zouden we ze ook nog moeten kweken samen met hun nageslacht ? Daar kan ik ook geen antwoord op vinden, dus...dat ze gewoon wegblijven of terug buiten vliegen! Hun probleem en het onze opgelost! |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als men iets niet wil begrijpen moet men wat voorzichtig zijn met zijn/haar uitspraken. Dan moet men beseffen dat men een stuk mist. Vind je dat niet opmerkelijk dat degene aan wie ik de vraag stelde weigert te antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begreep dat al voor je geboren was.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 13 oktober 2009 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |