![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als dat bij artisten niet zo is dan verheug ik me daarover. Waarom steeds die onterechte uitval tegen Vlaamse De werkloosheid onder allochtonen is nergens hoger dan in Brussel, waar bijna geen Vlamingen meer aanwezig zijn. Is een eerlijke discussie niet meer mogelijk ? Ik hoop dat het juist is dat 80% van de allochtonen school verlaat mèt diploma. Maar ik meen dat dit cijfer verkeerd is. Heb je info? Ga eens naar google en je zult vinden dat De Morgen vermeldt : zeer hoog aantal allochtone schoolverlaters zonder diploma.
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 27 oktober 2009 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: Lukaske Vandertaelen liegt en bedreigt, overdrijft of wordt oud ... kies maar. Ik heb ook in Brussel gewoond, bij mij moet ge niet afkomen met wat gij wel of niet meegemaakt hebt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toorts en drietand is nogal middeleeuws... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn op de Vlamingen na zowat de enige onnozelaars die overblijven in deze moderne wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
|
![]() Oei dat gaat hier ook over jihadis. Moet dit topic ook niet zo veel mogelijk weggemoffeld worden raf ? De mensen moeten toch dom worden gehouden.
![]() |
#288 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouders die niet eens de leerkrachten begrijpen van hun kinderen, wat kunnen we daar dan van verwachten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
|
![]() Citaat:
De meeste huwelijkspatners komen uit het vroegere thuisland, waardoor de kinderen de taal van het thuisland spreken ne niet de taal van het huidige land. Wij 'danken' dat dus aan alle regeringspartijen.
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een verfransingspolitiek. En de Vlaming maar knikken terwijl hij nooit zal mogen beschikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De populairste 15 artiesten uit het Nederlandse taalgebied: 1) Yes-R 53,6 miljoen views 2) Ali-B 27,7 miljoen views 3) Nick & Simon 20,2 miljoen views 4) Sjaak 19,8 miljoen views 5) Kempi 15,5 miljoen views 6) Marco Borsato 15,1 miljoen views 7) Darrryl 13,7 miljoen views 8) Fouradi 12,9 miljoen views 9) Nino (LSD) 12,8 miljoen views 10) Opposites 11,9 miljoen views 11) Sef 11,4 miljoen views 12) Dio 9,6 miljoen views 13) Brace 8,9 miljoen views 14) Soesi B 8,8 miljoen views 15) Gio 8,7 miljoen views Jawel één autochtoon (op de derde plaats, vet)! Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 oktober 2009 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten ze volgens u ze alle drie kennen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien vooral die van waar ze wonen en werken. Met nadruk op dat eerste. Voor het tweede is doorgaans een basiskennis al wel genoeg (nu ja... niet als ze in een nucleaire reactor werken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou je niet van de domme. Je weet wel wat ik hier bedoel: dat door die regel Nederlandsonkundige, Franstalige migranten zich gewoon zonder verdere integratieverplichting in Vlaanderen kunnen vestigen.
Of dacht je echt dat het uit altruïsme was dat de PS zo stond te juichen toen er een akkoord uit de bus kwam? Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 28 oktober 2009 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: mijn excuses om je post te vervalsen, maar ik moest die twee puntjes toevoegen om er een vervolg aan te breien.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 oktober 2009 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |