![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En die persoon die jij vertrouwt heeft dat van een persoon die hij dan weer vertrouwd enz enz. Ken je het spelletje dat je een zin zegt en dat de gehele klas dat één voor één moet doorvertellen? Dan weet je ook wel wat de laatste persoon in de rij meestal uit zijn botten slaat ![]() Corruptie is overal. Ik heb bij een telecommunicatie bedrijf gewerkt en zelfs daar is corruptie, hetzij van geven tot compensaties tot crediteringen voor personen die ze kennen enz. Iedereen is trouwens passief corrupt zolang je meedraait in het kapitalistisch systeem ![]() Laatst gewijzigd door Mcnab : 5 januari 2010 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ok laat ons ervan uitgaan dat je beweringen waarheid zijn.
Het is niet omdat één politiezone corrupt is (bv door het gevolg van een corrupte commisaris), dat alle politiezones corrupt zijn. Verder baseer je je bevindingen nog steeds op een subjectieve visie van een enkeling in een politiezone. Als ik als enige opgroei in een straat met enkel allochtonen die me elke dag afmotten heb ik ook het idee dat alle allochtonen crapuul zijn. Terwijl ik daarbij niet ver genoeg kijk om te zien dat de marrokaan om de hoek msch een fijne mens is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zulke dingen moeten structureel onmogelijk gemaakt worden...en anders is er sprake van mismanagement ... let erop dat ik die kleine garnaal die zoiets doet weinig meer verwijt dan kleinmenselijk te zijn ... maar de manager die zulk een lek laat voortbestaan ... die organiseert een systeem van corruptie ... als hij/zij dit wetens/willens doet (en dat is zijn taak) dan verdient hij ontslag en veroordeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we zijn beleefd gebleven he.
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is onmogelijk nog boetes weg te doen. PV's zijn genummerd, die kan je niet kapot scheuren zonder dat er vragen over gesteld worden. De flitscamera registreerd, kan niet weggemoffeld worden.
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niet uit de context trekken he.
Gisteren zat je nog te schreeuwen dat alle flikken passief corrupt zijn. Ik haalde daarom aan dat iedereen passief corrupt is, gewoonweg om aan te tonen hoe onnozel je uitspraak was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de resultaten van de flitscamera's worden manueel behandeld ... en op dat moment is er mogelijkheid om stukjes te wissen of als onleesbaar te catalogeren ... en dit gebeurt dus ook. terwijl de software bestaat om dit automatisch te doen of op zijn minst te loggen welke delen 'geknipt' worden ... mismanagement, en een stinkend potje dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het is niet dat men op elk politiebureau nekeer kan zien of piet van op den hoek een boete heeft gehad of dat jeff van aan den toog te snel gereden heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schreeuwen niet echt, ik zei het gewoon. Enige overdrijving is u dus niet vreemd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zo werkt het in Nederland alleszinds. Een computer leest de nr plaat op de wagen, controleert die in de databank van de politie en drukt hiervan een proces verbaal af. Laatst gewijzigd door Mcnab : 5 januari 2010 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() ik zeg het ik ben niet zeker, maar uit de uitleg heb ik opgemaakt dat identificatie lokaal (in elke politiezone) gebeurt in B
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Over België ga ik me hierover niet uitspreken.... Denk dat zij ook al op die manier werken, maar daar ben ik niet 100% zeker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goed, u zei het en ik vind dat u overdreef.
Laat ons het daarop houden ![]() |
![]() |
![]() |