![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Voka wil het prepensioen afschaffen. U ook? | |||
Ik ook |
![]() ![]() ![]() |
56 | 61,54% |
ik niet |
![]() ![]() ![]() |
29 | 31,87% |
ik weet het eigenlijk niet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,59% |
Aantal stemmers: 91. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Wie sluit en verhuist bedrijven enkel om meer winst te maken en gooit mensen op straat. Zoals reeds eerder gezegd kan of wil je niet beseffen dat het in het voordeel van die bedrijven is dat het brug- of prepensioen is ingevoerd en niet voor de buiten gekeilde werknemers.. Je vind enkel prepensioenen van 50 jaar, na een sluiting. Anders is de minimumleeftijd zo wie zo 58 jaar. 3) Wat jou ontwikkelingshulp door bedrijven voor de mensen daar betekent heb ik met eigen ogen gezien en als jezelf eens zou gaan kijken en vragen stellen aan de werknemers zou je wel anders piepen. En jou bedrijven zorgen er wel voor, door repressie, dat vakbonden in die landen niet van de grond komen. En als ze zoals je zegt langzamerhand van de grond komen blijft er nog een continent over (Afrika) om naar te verhuizen. En als je praat over en hun verdienste kan ik je vertellen dat een manager-functie daar ligt tussen 2.000 en 3.000 roepie per maand. Komt overeen met 2.000 �* 3.000 Bfr. Stuur je hooggeschoolde kinderen er naar toe als je wil dat ze rijk worden. Wat dat racist betreft,ik ben een ''kleine linkse'' en ik kan niet goed om met rechtse leugenklootzakken. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bel met Bellens... of als die bezet is met de PS... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Links zegt: we gaan de belasting op de rijken verhogen. we gaan de beleggingen van rijken belasten we gaan subsidies geven aan de armen Rechts zegt: we verhogen de belasting voor iedereen we belasten alle beleggingen we gaan iedereen subsidies geven Nu een ander merkwaardig verschil Links zegt: de auto's moeten minder CO2 uitstoten, dus we gaan de auto's van de rijken meer belasten de arme mensen moeten hun daken isoleren zodat ze minder energie verbruiken, dus we gaan daar een isolatiepremie voor bedenken de dokter moet gesubsidieerd worden voor de arme mensen meer dan voor de gewone burger, en liefst nog gratis met de maximum factuur, en een heleboel regeltjes met groeinormen dat dokters niet teveel mogen voorschrijven en andere blabla. de werklozen moeten verminderen, dus we gaan een pwa systeem bedenken. aardgas en elektricitiet mag je bijna niet belasten, want anders gaan die arme sukkelaar in de koude zitten, en dat mag niet het openbaar vervoer moet gestimuleerd worden, en dan de burger rijdt teveel met zijn eigen auto en vervuilt teveel blabla Rechts zegt: belast gewoon de aardolie meer en iedereen zal minder verbruiken.. verminder de lasten op arbeid voor isolatiewerken. verhoog het remgeld van de dokter, dan verminder je de medische consumptie. verlaag gewoon de lasten op arbeid voor deelsectoren, die groeisectoren worden voor onze economie, en die dan daardoor werklozen gaan activeren verhoog maar de prijs van aardgas en elektriciteit, en zorg vooral dat onze industrie competitief blijvt, en voor de rest dat de consument zich zo zuinig mogelijk gedraagt. De stijging komt vanzelf bij de indexsprong, dus iedereen kan die verhoging betalen. openbaar vervoer moet even competitief gemaakt worden als individueel vervoer, zodat de burger zijn keuze maakt op basis van prijskwaliteit. Wat je wel kunt doen is zorgen dat de marginale kostprijs van een autorit verhoogt door een filetaks of een citytaks in te voeren. Het verschil is gewoon dit: dat Links niet begrijpt hoe economie in elkaar zit, maar wel altijd maar aan het roer wilt zitten en aan de knopjes wilt draaien terwijl dat Rechts gewoon nogal dikwijls puur economisch redeneert hoe je hetzelfde probleem meestal fundamenteler en beter oplost. Het gevolg is Dat links een loodzware administratie in leven roept die vanalles uitspookt om zogezegd de economie te sturen En dat rechts zonder administratie maar door gewoon logisch na te denken, hetzelfde resultaat haalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch dat zo'n rode hond weer een hand boven zijn hoofd wordt gehouden. Een week na Noorwegen kun je natuurlijk geen enkele rode nu nog iets verwijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
|
![]() Citaat:
http://asp.gva.be/dossiers/-e/europa...ie/dossier.asp Om je gerust te stellen ze mogen van mij iedereen die in overheidsdienst, als politieker of ambtenaar, betrapt word op fraude, onmiddelijk zijn hele hebben en houden aanslaan en aan de belastingen schenken. Dan zien wij er ook niets van terug, maar hij of zij ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
|
![]() Nog een link iets ouder. Is van het "links blaadje" knack.
![]() ![]() ![]() ![]() http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...e-119467730184 |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Knack.be » Pagina niet gevonden Er is altijd wel iets link met links... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 29 juli 2011 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om zekerheid te hebben... Bel met Bellens... of als die bezet is met de PS... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
|
![]() Ik heb geprobeerd Bartje te bellen, maar ik kreeg VOKa aan de lijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwa onnozelheid kan dit tellen.
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(kan wel wreed verstoord worden door communistische gewapende rebellengroepjes ...) Citaat:
Verhuis zeker niet naar Wallonië, want ze gaan daar heel rap bijdraaien, na hun onafhankelijkheid. Overigens zijt gij geen kleine linkse maar wel een klein-linkse.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer kans op een klimaat waarin jobs gecreëerd kunnen worden, hoe beter. Zelfs al zijn jobs dingen waarbij gewerkt moet worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |