![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Extremisten zowel van links als rechts hebben als kenmerk dat ze graag de vuisten laten spreken wanneer ze geen gelijk krijgen. Daarom hou ik niet van extremisten; ze menen hun gelijk te moeten halen door anderen te intimideren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
|
![]() Citaat:
Ik meen ook al een Amerikaans renner gehoord te hebben die zei: in Amerika tellen maar 2 wedstrijden: Parijs-Roubaix en de R v. FR Je ziet ik druk mij voorzichtig uit. In tegenstelling tot sommige anderen, meen ik niet dat ik de waarheid/wijsheid in pacht heb. Mocht iemand bewijzen hebben van een rechtstreekse uitzending op een belangrijke zender in Duitsland, Spanje, Engeland,... dan hoor ik het graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#285 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo populair is wielrennen in Zwitserland. Wist U dat de man hier in België wel een fanclub heeft ? Van "afgang" gesproken........ Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 april 2010 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Akkoord ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg hier mijn mening net als U, U vindt dat niet leuk ? Wel dat is dan uw probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, dat is nu eens een contradictio in terminis. Als je inderdaad je mening zegt, dan maak je wel degelijk duidelijk waarvoor je staat. Tenzij je natuurlijk iets anders zegt en/of schrijft dan wat je werkelijk denkt. Dat zou ook kunnen. Dat is dan een gebrek aan intellectuële eerlijkheid.
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 6 april 2010 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het ging er om of wielrennen een internationale sport is ? Ja dus. En of die Zwitser nu ginder of hier een fanclub heeft, interesseert me de ballen. Dat was niet de stelling. De stelling was dat hij zei dat wielrennen géén internationale sport is. Dus, wat een afgang. En ook dus voor jou. ![]()
![]() |
![]() |
#293 |
Minister-President
|
![]() Daar ben je anders best wel sterk in.
![]() |
#294 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wie objectief kijkt, kan stellen dat het in West-Europa een redelijk bekende sport is. Heel populair in België (vooral Vlaanderen). Ook in Nederland, Frankrijk, Italië, Spanje is het vrij geliefd en dan nog meest op het moment van de nationale rondes. In Duitsland was het ook populair aan het worden; maar door de doping is het fel verminderd. Elders in de wereld is het hier en daar bekend, vooral bij de freaks. Het is niet omdat er ook een Tsjech goed rijdt dat veldrijden een internationale sport is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() iemand de wedstrijd Henin-Clijsters gezien ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdorie, weer een internationale wedstrijd gemist...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
|
![]() Als ik met buitenlanders spreek dan kennen ze bijna allemaal meteen Henin en Clijsters.
Bij Tom Boonen zijn er veel buitenlanders die nog nooit van hem gehoord hebben. Bij H & C helpt het ook dat de grote wedstrijden in Australië, Frankrijk, Engeland, Frankrijk,.... plaatsvinden. Zo ook bij Formule 1. Bij wielrennen zijn de belangrijkste wedstrijden vooral in een wijde cirkel rond Brussel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind trouwens dat Clijsters volgens de clichés meer past bij de Walen: een bon-vivant die het leven neemt zoals het komt en Henin een noeste werker die zich dubbel plooit als het moeilijk gaat. |
|
![]() |
![]() |