![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar valt aan uit te leggen hoe het komt dat 99% van de gevallen van pedofilie in dit land katholieken betreft en geen moslims. Volgens uw redenering zou dat andersom moeten zijn, of ze maken verdomd slechte promotie, die moslims.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() Maar uw islammetjes met nadruk op lam en in wolfskleren aanbidden pedofielen. Katholieken doen dat niet. Draai je zoveel als je wil. Ge blijft in uw bloot gat staan als je dergelijke uitspraken doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezever. Je kan een situatie van 1500 jaar geleden niet beoordelen naar hedendaagse normen.
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de islamitische leer evenmin.
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag een bron voor dit cijfer? Volgens mij ben je uit je nek aan het lullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over dat raad van state gedoe. Onze kruisbeelden worden weggehaalt door de islamdreiging. Geen religiesymbolen in openbare plaatsen. Beste bekeerlinge voel jij je zo goed bij een haat en veroveringsreligie die een pedofiel aanbidden. Leg dat eens uit. De janssens is aan het wakker worden; veel te laat. Ons belastingcenten zijn weeral verspild aan de haatreligie. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...4Belgium.dhtml Laatst gewijzigd door grimbergen : 26 mei 2010 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() PVDA, uw mening...
![]() |
#298 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hier gaan we weer: Raf zijn redenering in detail Dit is uw uitspraak: Citaat:
Citaat:
In die eerste post zeg je dat er de laatste maanden vele duizenden meldingen waren over misbruik in de Katholieke kerk. In die tweede post doe jij alsof het enkel in de Katholieke kerk gebeurd omdat je hiervan nog niets gehoord hebt bij de Islam. Dan zeg ik: jij baseert je blijkbaar enkel op het aantal meldingen dat er binnenkomen. Als we dus even die afgelopen duizenden meldingen vergeten en de klok een jaar geleden terugdraaien, dan kon jij toen in principe beweren dat misbruik in de Katholieke kerk bijna niet voorkomt ( zoals jij momenteel beweert over de Islam ). Wat ik zeg is: Het effectieve misbruik heeft geen verband met het aantal meldingen. In uw 2 uitspraken gebruik jij duidelijk wel een verband tussen effectief misbruik en aantal meldingen. Dan zeg ik dus: Citaat:
Jij gaat in aanval met die laatste uitspraak: Citaat:
Ah en nog iets, je moet niet verwachten dat ik elke keer mijn posts zo verklarend ga uitleggen zoals ik nu ook weer zit te doen. Als jij hier absoluut weigert om de personen te begrijpen en een beetje arrogant blijft lullen, dan ga ik u gewoon negeren, en ik hoop dat de rest er ook zo over denkt.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 26 mei 2010 om 16:21. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er is wel een verband tussen het aantal meldingen en het effectieve misbruik. Waar geen verband tussen is, is de afwezigheid van meldingen en de afwezigheid van misbruik. (Het is niet omdat er geen melding is, dat er geen misbruik is) |
|
![]() |
![]() |