![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
| Schuldig |
|
48 | 38,71% |
| Onschuldig |
|
76 | 61,29% |
| Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 |
|
Europees Commissaris
|
Ik geef alleen feiten als staalharde feiten, nooit conclusies.
Laatst gewijzigd door Travis66 : 27 september 2010 om 21:55. |
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Inderdaad, want ze heeft het typische uiterlijk van een -lelijke!- simpele Vlaamse trien éh. Het kon hun zuster, hun dochter, hun moeder zijn, zo iemand achten vele mensen niet in staat om te moorden. Eigenlijk bijzonder naïef en vooral idioot. Voorbeeld tot vergelijking: Monseigneur Vangheluwe wordt afgebroken tot op de grond, echter ....... indien hij net als Els Clootewyfs zijn lippen stevig op elkaar hield, dan was hij waarschijnlijk nog steeds Bisschop, want .......had zijn slachtoffer bewijzen? A jah, van horen zeggen...... Niet dat ik het wil opnemen voor hem hoor, laat dat duidelijk zijn. Of een andere vergelijking: neem nu Sekkaki (of hoe spel je zn naam?). Die mens is in mijn ogen veel minder verachtelijk dan de moordenaar(es) van Vandoren -jaja, Els Vandoren werd vermoord, dat is meer dan duidelijk, geen zelfmoord of ongeval- en wel omdat Sekkaki geen enkele moord op zijn geweten heeft. Hoe laf/wreed/vals/achterbaks moet je wel niet zijn om een 'vriendin', een persoon die alle vertrouwen in je schept en zich in een heel zwakke positie stelt -parachutespringen is gebaseerd op vertrouwen-zo te gaan vermoorden?? Dit is echt een vieze, valse, laffe moord. Veel erger nog dan de moord enkele maanden geleden op de onfortuinlijke kinesiste -ook deze moord is in geen enkel opzicht goed te praten, geen enkele moord trouwens!!- want hier betrof het slachtoffer een loutere onbekende, en de moord was niet eens gepland, laat staan gewild. De doder van de kinesiste is in mijn ogen bijlange zo slecht niet als de moordenaar van Els Vandoren, maar ......... er is geen enkel bewijs tegen de moordenaar van E V itt de doder van de kinesiste. Maar ja, de doder van de kinesiste was een man met een donkere huid, andere origine en ander godsdienst. Waarschijnlijk zal dit er wel iets mee te maken hebben. Zielig, zielig, zielig!! Maar het zal wel meer te maken hebben dat de moord op de kinesiste bijzonder geweldadig was, en de moord op Vandoren bijzonder geniepig, stil, onopmerkzaam. Conclusie: de domme Vlaming schreeuwt erom op een valse, geniepige, laffe, achterbakse manier bedot te worden. Ik beweer niet dat Els Cl. de moordenares is, maar wel dat ik sterk vermoed dat zij de moordenares is, maar dit doet niet ter zake. Mijn vermoedens berusten op de resultaten van de jarenlange, doorgedreven, objectieve onderzoeken, uitgevoerd door team van mensen die hun kennen, en waar de gekende conclusie's de enige logische uitkomsten waren. En alstublieft: laat die idiote mantra's, genre: "men moest een dader hebben en men stelde Cl.. aan als verdachte, en het hele verdere onderzoek is daarop gebaseerd....blablablablablabla.....". Doe normaal en wees intelligent.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 27 september 2010 om 22:27. |
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
nee, je wil jouw bevindingen als feiten laten doorgaan.
|
|
|
#284 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#285 |
|
|
Maar dat zegt iedereen hier toch? Er is toch niemand hier die haar als schuldige aanwijst? Wij beweren niks, maar wij vermoeden. Daarop is deze draad gebaseerd en er is zelfs een poll over.
|
|
|
#286 |
|
|
Zijn bevindingen? Maakt hij deel uit van de recherche missch? Ik denk dat hij die feiten enkel maar haalt uit de persartikelen.
|
|
|
#287 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=yFBcjII3QAE (op het einde wordt ze toch wel akelig zenne...) maar anderen zien er zo uit: ![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 27 september 2010 om 22:54. |
|
|
|
|
|
|
#288 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#289 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een beetje smaakmakerij hé Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#290 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat hoeft ook niet.
|
|
|
#291 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn nog andere mogelijke daders maar die verdwijnen nu naar de achtergrond doordat men zich enkel naar die Els toespitst. |
|
|
|
|
|
|
#293 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of misschien wel een man die in één klap van zijn twee minnaressen wou verlost zijn... Of misschien wél een onbekende jaloerse derde van de parachutistenclub.... Wie zal het zeggen.... Ik weiger in ieder geval een oordeel te vellen louter op basis van vermoedens alléén ... |
|
|
|
|
|
|
#294 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat een eikel van een interviewer trouwens. Zo van 'en, klaar voor morgen?' |
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#296 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is dat degene die nu samen met de kindjes het proces volgt en z'n kinderen héél den uitleg over hun moeders driehoekrelatie laat volgen ???
'k Vraag me af wat voor beeld die kinderen ondertussen van hun moeder hebben en vooral waarom het nodig is dat zij heel die smeerboel over hun moeder moeten aanhoren ... |
|
|
|
|
|
#297 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is.... Dat lijkt de threadstarter te zijn vergeten.
|
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Minister
|
Citaat:
Niet dat Clottemans hiermee vergeleken kan worden, maar goed |