![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probleem met religie is dat er geen externe toetssteen is om te zien of het correct wordt beoefend. Als je in de empirische wetenschappen beweert dat atomen bestaan uit ruimteschepen, en een spectroscopie van een waterstofatoom iets anders toont, ben je, tenzij je de koning van het heelal bent, ontkracht. In de religie heb je zoiets niet. Je kunt iemand niet tonen dat hij fout bezig is. Dat is een probleem waarmee wij te maken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En flanellen, ik vraag je dit vriendelijk op een nog respectvolle manier.
Quotes OMTRENT MIJN DOCHTER (niet de andere) naartoe bepaalde mensen, zijn naartoe hen gericht. Ik zou ze NOOIT richten naar mensen als U. Ik zou het dus echt in dank opbrengen dat mensen als jij (zoals zovelen hier) ze erbuiten houden. Mensen als U zijn niet waardig ze nog maar te vernoemen. Ik zou het enorm op prijs stellen dat je ze niet vernoemd als je mij benaderd. Ik dank u.
![]() |
#284 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En ze merkt dat om half drie 's nachts? FF nadenken.
Toch jammer dat bepaalde mensen zwak zijn, zo zwak dat ze persoonlijk horen te gaan zonder zicht te hebben op de persoonlijke situatie. Ik doe veel voor mijn dochter, meer dan ik hier toon.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 november 2010 om 02:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij kent nix, buiten onze voordelen uitbuiten en dan te vertrekken; Ge zijt nog erger dan ne moslim dat zich weigert aan te passen.
Gij DENKT te kennen en GIJ DENKT iemand te kunnen profileren, maar ge zijt verkeerd. Ik hou het bijeen, gij moet profiteren van een ander land ergens te komen. Van een land waarin de arbeiders het hardst werken van ze allemaal! Enfin, bijna toch! Gij zit op uw gat, nix arbeidservaring, geniet het belastingsgeld van zij die hard werken om uw voordelen te geven en beoordeelt ze dan? STAAT SMIJT ZO EEN GASTEN IS BUITEN AUB!!!! ALLES wat gij later bereikt, is dankzij de studies de ge hier volgde waarvoor hardwerkende mensen als ik afdraagde. Fuck you gast, no respect for you! ![]() Moesten we u privé leven eens in de media gooien, is zien wat ze denken ![]() Ik ben hier gewoon mezelf. Hardwerkend voor uw studies. Fuck you gast!
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 18 november 2010 om 03:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mor fuck you even hard staat!
Ik kom nog liever voor ne rechter dan te blijven afdragen voor zo'n gasten! Ons systeem uitbuiten! Ask nix inkomen ingeef, moetek oek nix afgeven voor zulke gasten. Ik heb een nieuwe job... maar ik denk elders MEER geld te verdienen waarin anderen voordelen uithalen, anderen lees toch maar profiteurs.
![]() |
#287 |
Minister-President
|
![]() Mooie illustratie van je zuipgeschiedenis, dat wel.
![]()
![]() |
#288 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een voorbeeldje van hersenspoelen http://www.youtube.com/watch?v=rd3la...yer_embedded#! Opvoeden en hersenspoelen is tot op zekere hoogte hetzelfde.... heel wat mensen werden als kleine jongen of klein meisje opgevoed vanuit een gelovige levensbeschouwing van de ouders. Ze vertellen hun kleuters dat er een God is, etc etc etc..... Meegeven aan een klein kind dat er een almachtige God is, is iets dat een enorme impact heeft. Je moet je kinderen leren zelfstandig na te denken dat noem ik opvoeden tegen een peuter zeggen dat god bestaat en die lulkoek over de hemel en de hel laten geloven is ronduit walgelijk. Laatst gewijzigd door Wisord : 18 november 2010 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik baseer me op feiten en de dingen die ik zie en de getuigenissen van oa veel dierenrechtenactivisten die ik hoor en lees .... hoe het theoretisch zou moeten zijn weten deze mensen dan ook beter dan wie dan ook . Mijn stelling klopt dan ook enigzins daar de praktijk dit bewijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zuur? Maar Flanelleke toch, ik kan er ook niet aan doen eh dat je de mentale capaciteiten niet bezit om mij te volgen?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Dat weet je nooit, jegelooft in de oplossingen/antwoorden, maar weten doe je niet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() nuchter vind ik ze best wel komisch.
![]() |
#295 |
Banneling
|
![]() Ouderwetse gedachte om een kind een godsdienst op te dringen. Ik vind het anno 21ste eeuw zelfs ziekelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan verder het atheisme verkondigen. Zoiets noem ik een intellectuele pauper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |