![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vroeg : "Bedoel je nu dat een moslim die de Koran niet letterlijk neemt, geen moslim is maar een afvallige?" Ja, het is een afvallige. of Neen, het is geen afvallige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lopen al veel te veel "individuën-verrijkers" rond, doe niet alsof het om één persoon gaat. En laat dat racisten-gedoe maar vallen! Racisten, daarmee bedoel je al de mensen die die multiculmiserie kotsbeu zijn en hun belastingscenten liever aan wat anders zouden zien uitgeven dan aan massa's armlastige vreemdelingen uit de vier wereldhoeken die men hier dan nog toelaat veel eisen te stellen en een grote bek op te zetten? Tijd dat we allemaal "racisten" worden dan om die mesthoop die steeds groter wordt op te kuisen! Zoals ooit de term "gueuzen" ipv een scheldnaam een eretitel werd.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wen er maar aan...ook jij moet dit respecteren indien je niet wilt discrimineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Over gelijkheid tussen man en vrouw gesproken. Kom me nu niet vertellen dat de vrouwen gelijk staan aan de man in dit belgenland. Kijk maar eens goed rond in bepaalde bedrijven, in de politiek, overheid, ...
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
|
![]() Leugenaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ninelle : 21 november 2010 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is de kern van de zaak niet eh. De kern is de vraag of we, met de groei van de islam, evolueren naar een maatschappij waar vrouwen opnieuw lager in rangorde komen te staan (er is nu al niet veel overschot, en we komen van VER...). Toch al een paar keer mijn capaciteiten door moslims zien verbonden worden met mijn geslacht. Dat gaat soms subtiel. Uitspraken als "voor een vrouw doe je dat wel goed" laten echter niet echt veel aan de fantasie over eh... Dat is natuurlijk niet "eigen" aan de moslims, er lopen genoeg seksistische autochtonen rond, helaas. 'k Heb het wel zelden meegemaakt dat een contact met een moslim niét seksistisch uitdraaide. Ben zo'n beetje stilaan de hoop aan 't verliezen dat het allemaal uitzonderingen zijn... Zowel in de Bijbel als in de Koran vallen toch wel serieus seksistische dingen te vinden. 't Wordt echt wel tijd dat daar volledig vanaf gestapt wordt, van dat seksisme, in plaats van het nog erger te maken ![]()
![]() |
![]() |
#289 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zou niet weten waarom 'ik' daaraan zou moeten wennen. Spreek liever int algemeen want het siert u niet om te doen alsof u mij persoonlijk kent.
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
|
![]() Citaat:
Mijn Franse vrienden begrijpen bijvoorbeeld dat ik de mannen niet kus omdat dit bij ons niet de gewoonte is. Mensen dwingen fysieke handelingen te stellen die ze niet willen vind ik er over.
![]() |
![]() |
#292 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
|
![]() Duidelijk. Je weet niets af van een moskee en nog minder over de reinheid binnen de islam.
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat bepaalde mannen het lastig hebben orders te aanvaarden van vrouwen is vandaag de dag inderdaad nog een probleem (en niet alleen onder allochtone mannen) en moet, zoals ik al schreef, aangepakt worden. Citaat:
Citaat:
Gelijke straf voor gelijke feiten.
![]() |
![]() |
#296 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens ga je nu ontkennen dat jullie moslims er een apartheidssysteem op na houden in de moskee. Sexuele segregatie heet dat. Vieze, onreine vrouwen weg in een achterkamertje of achter een gordijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat menstruerende vrouwen niet onrein zijn (allez, toch niet de gelovige, want gelovigen kunnen niet onrein zijn), hoogstens 'plaatselijk verontreinigd'.
![]() |
![]() |
#298 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het een irrationele gevoel is waardoor ik liever mannen geen kus geef als beleefdheidsvorm terwijl anderen er totaal geen probleem mee hebben, maar ik ben blij dat ik hiervoor op begrip kan en mag rekenen van mijn vrienden.
![]() |
![]() |
#299 | |
|
![]() Lezen op die bokalen site is niet genoeg. Misschien zelf eens een moskee bezoeken, makker..
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ninelle : 21 november 2010 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |