![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schreef Marie van de Koster heeft enkel geantwoord op die "bijna"; niet op de eigenlijke inhoud van de post.en dat vertelt ze zelf in post #279. Dat was ook helemaal geen verwijt, dat was een antwoord op je post : http://forum.politics.be/showthread....04#post5154304 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ten eerste was de post waarop ik antwoordde geen post van u dus als het antwoord onvolledig was moet Wisord dat maar zeggen, wat komt u zich daar weer mee moeien? Ten tweede, als u dan toch vindt dat u alle recht hebt om uw neus overal in te steken, wees dan konsekwent en gelieve zelf inhoudelijk te antwoorden op Wisords's posts, op mijn posts, op Ehrlich's post in plaats van enkel commentaren op commentaren te geven met een air of u de enige hier bent die weet hoe een post moet geschreven worden of te zitten knibbelen op een paar woordjes. Is het voor u zo moeilijk te begrijpen hoe vreselijk irritant u bent met uw muggenzifterijen ![]()
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik antwoord enkel op wat Erlich schrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw post 265 is een antwoord op een post van Erlich die u vraagt mijn telling te weerleggen wat u natuurlijk niet doet. U antwoordt echter: “Ik had liever een inhoudelijke reactie gezien op deze post van Wisord” Waar is uw inhoudelijke reactie? Uw post 272: “Marie van de Koster heeft enkel geantwoord op die "bijna"; niet op de eigenlijke inhoud van de post.” Nochtans vroeg Erlich u wat er niet inhoudelijk aan was. Dus geen duidelijk antwoord van u, wel weer naar mij verwijzen. Waar is uw inhoudelijke reactie? Uw post 282: “Ja, Marie van de Koster was duidelijk. Ik schreef Marie van de Koster heeft enkel geantwoord op die "bijna"; niet op de eigenlijke inhoud van de post. en dat vertelt ze zelf in post #279.” Dus weer verwijst u naar mij. Waar blijft uw inhoudelijke reactie? Mijn post 279 aan u. Niet beantwoord. Voortdurend verwijt u anderen niet inhoudelijk te antwoorden, wanneer gaat u het zelf eens doen?
![]() |
![]() |
#287 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die tellingen vind ik niet echt on topic. Citaat:
Je reactie had wel inhoud; maar was geen reactie op de inhoud van Wisord's post. Citaat:
Neen, ik geef daar geen reactie op. Ik heb geen goesting om daarover te neuten. Een inhoudelijke reactie op Wisord's post? Ik ga grosso modo akkoord met de inhoud van zijn post. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#290 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat het blad content mag zijn als er nog een cm² wit overschiet.
![]() |
#291 |
Minister-President
|
![]() Foei arti, u antwoord niet op hetgeen men schrijft, zou zeggen lees er eens alles aandachtig opna en dan zult u zelf zien hoe, wat, niet en wel.
![]() |
#292 |
Minister-President
|
![]() [quote]Arti waar zou ik ergens hebben neergezet dat Marie van de Koster haar reactie niet inhoudelijk was of zou zijn?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 11 december 2010 om 20:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1,4 miljard werkende mensen verdienen minder dan € 1,50 per dag. Volgens schattingen van de Verenigde Naties steeg het aantal werkende armen alleen al in 2008 met 77 miljoen. Vooral vrouwen zijn daar het slachtoffer van. Volgens de Internationale Arbeidsorganisatie (IAO) bedreigt de financiële crisis 40 miljoen jobs wereldwijd. Ook dit is kapitalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat jouw reactie niet inhoudelijk zou zijn, heb ik niet beweerd, dat was Erlich's stelling.zie : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=268 Mag er nu terug on-topic gepost worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gisteren nog gehoord op het vrt journaal hoe in het communistische china wordt omgesprongen met mensenrechten. U weet wel dit naar aanleiding met het uitrijken van de nobelprijs.
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jij niets te vertellen over het kapitalisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik snap niet dat er nog mensen zijn die de moeite doen om een deftige discussie te voeren met artisjok : het is toch overduidelijk dat die moeilijk doet om moeilijk te doen....vragen stellen en naast de kwestie antwoorden ![]() De arrogantie (van een schooljuf) druipt er toch vanaf....komaan Martine Tanghe : geef toe dat JIJ artisok bent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe? Wilt u nu zeggen dat Xiaobo vrijgelaten is uit de gevangenis en toch zijn Nobelprijs mocht gaan afhalen? Heeft zijn vrouw geen huisarrest meer?
Amai zeg, Eberhardje, dat is wereldnieuws, ga het gauw aan de gazetten vertellen, iedereen zal verstomd staan. A propos, vergeet niet dat u uw beweringen moet kunnen bewijzen op één of andere manier ...
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 12 december 2010 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |