![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() het is leuk om te zien hoe de forumgangers die verreycken daarstraks afschilderden als een onmenselijk varken zich nu in alle plooien proberen te wringen om toch niet te moeten toegeven dat ze verkeerd zijn.
zielig
#282 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#283 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Terug naar de klopkwestie dan. De verklaring van RV's advocaat werpt inderdaad nieuw licht op de zaak, en verschilt grondig van wat in De Morgen staat. Maar ik stel me er toch vragen bij: ook die advocaat is als raadsman van RV natuurlijk betrokken partij, en het is logisch dat hij zijn cliënt van alle schuld wil vrijpleiten. Daarom: best even afwachten, iets wat ik zelf nu ook zal doen. Wat me wel van het hart moet, is dat het verwijt dat hier te hard van leer is getrokken, dan niet alleen op dit topic van toepassing is. Op een forum als dit hier wordt meteen op de actualiteit gereageerd, en dan is het normaal dat iedereen dat doet met de informatie die beschikbaar is. En er zijn er hier niet veel die een afwachtende houding hebben aangenomen. Nog voor er sprake was van gerechtelijke verboden en pepperspray, waren sommigen de slagen al aan het minimaliseren, aan het zeggen dat dit een banaliteit was, de moslimgemeenschap van gelijkaardig gedrag aan het beschuldigen, de ex-partner aan het zwartmaken... Conclusie die ik hieruit trek: - RV zal met sterke argumenten mogen afkomen vooraleer hij van mij gelijk krijgt; zijn ex is zwaar toegetakeld, en ik stel mij de vraag of RV de 'familieruzie' niet op een andere manier had kunnen en moeten oplossen - het zal mij benieuwen of volgende keer wanneer een allochtoon in opspraak komt, het dezelfden zullen zijn die zullen roepen om af te wachten tot het volledige verhaal bekend is |
||
![]() |
![]() |
#284 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#285 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#286 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik schaam mij voor de mensheid stilaan.
Ik schaam mij voor de mensheid die weeral bezig is met politieke munt te slaan uit het prive leven van politici. Ik lees hier van ocharme die vrouw want ze was er mee getrouwd en het was een hel enz enz Mijn gedacht as er twee mensen jammerlijk mislukken in een huwelijk dan zijn BEIDEN in fout gegaan op een of andere manier. Als ik dan bekijk dat een rechter oordeelt dat het hoederecht naar de vader gaat dan is dat al redelijk verwonderlijk. Ik denk dat dit voorkomt bij 1 op de duizend scheidingen. Als een rechter oordeelt dat de moeder niet in de buurt mag komen van haar man of haar kinderen dan komt dit misschien voor bij 1 op 10.000 scheidingen. Dan moet er iets loos zijn. Als men dan nog er bij denkt dat die Rob Vereycken 14 dagen geleden het lichaam ontdekt heeft van zijn zuster die zelfmoord had gepleegd. Als uw vrouw die dan op een plaats is waar ze niet mag zijn, uw lastig val, u bedreigt met pepperspray (al dan niet gebruikt - ik was er nie bij dus ik kan daar niks zinnigs over zeggen - jullie wel precies ??) ... Niemand, NIEMAND kan zich in de geest verplaatsten van die Rob en wie weet was dit de druppel die de emmer deed overlopen. Ja dan schaam ik mij diep dat er mensen zijn die op zo'n ogenblik iemand aan de schandpaal nagelen met maar 1 kant van het verhaal. Ja dan schaam ik mij in de plaats van een krant die gebeten om bescheten te zijn. Het kan ieder van ons overkomen. Ieder van ons. Nederigheid en bescheidenheid zou ons allen sieren. Ook de Morgen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#287 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ipv op zijn vrouw te boenken - Als die mevrouw met peperspray in Rob zijn gezicht gespoten heeft, lag Rob op de grond te kronkelen ipv op zijn vrouw te boenken. - Als die mevrouw niet met peperspray gespoten heeft maar wel gedreigd heeft, had Rob kunnen gaan lopen ipv op zijn vrouw te boenken - Als Rob (om welke reden ook) dan toch genoodzaakt was tot zelfverdediging had hij zich kunnen beperken tot een neutraliserende greep ipv op zijn vrouw te boenken. - Als Rob bij monde van zijn raadsheer een persmededeling omtrent de zaak de wereld instuurt, had daar op zijn minst ook kunnen instaan dat hij zijn gewelddaad betreurt. Niet zo bij Rob Kop natuurlijk. ’t Zal net zoals bij Guido Tastenhoye wel een spontane reactie van zijn lichaam geweest zijn. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#288 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De feiten waren onbekend, en het worden te veel toevaligheden! |
|
![]() |
![]() |
#289 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#290 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#291 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
indien rob zijn vrouw niet met de spray gespoten heeft, hoe komt het dan dat er traangas in zijn ogen zat? ik heb al mensen gezien die met een pepperspray in de ogen gespoten werden en geloof me, die vallen niet op de grond maar die beginnen wild om zich heen te slaan om de dreiging te neutraliseren er staat zeer duidelijk in het berich dat de heer verreycken dit incident betreurt, uw laatste bewering is dus ook weer uit de lucht gegrepen binnenkort moet er voor jullie zeker een nieuwe wet komen? dat je je niet meer moogt verdedigen indien je aangevallen wordt? het zou typisch voor de linkiewinkies zijn....
![]() |
#292 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
even herhalen wat ik er van denk: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#293 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#294 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Soit, we krijgen vandaag de dag genoeg voorbeelden uit de media aangerijkt van discussies waarbij deelnemers langs elkaar weg liggen te schelden. Het is dan ook niet verwonderlijk dat het hier nauwelijks beter lukt (alle grenzeloos optimisme van sommigen ten spijt).
![]() |
#295 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er blijken wel verzachtende omstandigheden te zijn. TD zegt: dit kan iedereen overkomen. Jazeker, net zoals die jongen die stierf door een verdwaalde kogel. Iedereen kan zijn zelfbeheersing verliezen. Maar dat betekent niet dat dat ongestraft mag zijn.
![]() |
#296 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#297 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
het is overduidelijk de vrouw van verreycken de agressor, en indien je aangevallen wordt mag je je verdedigen, zo simpel is dat. je gaat hier toch niet wettige zelfverdediging vergelijken met het door nonchalance doden van een kind
![]() |
#298 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#299 |
|
![]() We gaan nog ergens komen Mieke. Wie gaat bepalen of er straf volgt voor wie en in welke mate ? De rechter Mieke. Alleen de rechter.
Niet ikke, niet gij, niet Piano, niet Ancapa. De rechter. Misschien kunnen we het allemaal aan zijn wijsheid overlaten en ten gepasten tijden der eventueel nog ne keer over napraten.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#300 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat: