![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#283 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is daar niks mee, ik repliceerde op een regeltje in de post van Artisjok.
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gedrag ligt ook niet vast door cultuur en/of ideologische opvoeding. Wij zijn beide in dezelfde "Vlaamse cultuur" opgevoed. We zijn beide katholiek opgevoed. (ongeveer in dezelfde tijd) En toch hebben we zo'n verschillende visie, ideologie, gedrag,.... Waaraan ligt dit dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of beweert U nu dat ik op uw gedrag wèl commentaar mag leveren, maar op dat van Mohammed niet omdat dit racistisch is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over vrouwen met hoge hakken heb ik steevast geschreven dat ik niet begrijp waarom ze zulke marteltuigen willen dragen. Ik schreef daarover ook dat sommige van die vrouwen dit dragen omdat ze verplicht worden/zich verplicht voelen. Ik heb echter nooit enige afkeer voor die vrouwen geuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() Het is toch op zijn minst vreemd dat niemand er een probleem mee heeft dat je je kind niet alleen bij een pitbull wil laten omdat pitbulls erom bekend staan te bijten.
Maar wanneer je je huis niet wil verhuren aan bepaalde etnische groepen omdat die erom bekend staan van hun tuin een stort te maken en het niet zo nauw nemen met hygiëne en onderhoud van de woonst, dan vertoon je abnormaal en verwerpelijk gedrag. Links is overigens zeer hypocriet op dat vlak. De meest frappante vorm van dit soort linkse hypocrisie zagen we recent in Nederland, waar vooraanstaand antiraciste Femke Halsema haar kinderen van een 'zwarte' school haalde om ze naar een 'witte' school te sturen. Laatst gewijzigd door Mitgard : 26 december 2010 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil hier niet off-topic gaan dus wens ik er niet verder op in te gaan maar u hebt dikwijls blijk gegeven van minachting voor vrouwen die koket zijn. Ik kan best appreciëren dat een vrouw mooi wil zijn en zich graag laat zien. Valse bescheidenheid is bij mij uit den boze zeker als het gevoel uit bigotterie voortkomt.
![]() |
![]() |
#292 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil je nu eigenlijk zeggen .... dat het gerechtvaardigt en natuurlijk is om racist te zijn ? Wel raar dat de enige die problemen hebben nu net die racisten zijn ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik net schreef : Over vrouwen met hoge hakken heb ik steevast geschreven dat ik niet begrijp waarom ze zulke marteltuigen willen dragen. Ik schreef daarover ook dat sommige van die vrouwen dit dragen omdat ze verplicht worden/zich verplicht voelen. Ik heb echter nooit enige afkeer voor die vrouwen geuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
cultureel gezien zijn we uiteraard gelijk: beide vrouwen zijn gewoon hun mond open te doen, hun eigen ideeën te verkondigen, zich niet als onderdanig schepsel te gedragen, zich als individu stand te houden in de maatschappij, ervan uit te gaan dat ze een eigen bijdrage kunnen leveren, vrijheid van meningsuiting propageren (daarom hoeft die mening niet mijn mening te zijn), gelijkwaardigheid tussen de verschillende zogenaamde rassen te accepteren, gelijkheid tussen de sexen te accepteren, eigen verantwoordelijkheid (inclusief vrijheid) te veronderstellen.... etc... me dunkt is dat een gelijkaardig cultureel patroon. Je hebt blijkbaar nog nooit met mensen uit een totaal verschillende cultuur gesproken precies. Die houding kan nogal eens danig verschillen. Zeker op gebied van eigen verantwoordelijkheid en vrijheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet ook Wouterke Bos niet! die zijn kinnekes hoeven ook niet zo noodzakelijk verrijkt te worden hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet de islambashende en pedoprietser verdedigende VB niet .. onze kindjes zijn met de kerk in goede handen , dank u rechts . Laatst gewijzigd door Wisord : 26 december 2010 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn er bepaalde etnische groepen die erom bekend staan van hun tuin een stort te maken en het niet zo nauw nemen met hygiëne en onderhoud van de woonst? Ik ken wel wat rasechte Vlamingen/Belgen wiens tuin een stort was; en hun huis ook iets in die richting. Was daar niet een programma over op één of andere commerciële zender. Het verhaal van Femke Halsema moet je wel correct vertellen. Ze haalde er haar kinderen weg omdat het een concentratieschool was; niet omdat er ook allochtonen school lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is ook wat ik dacht.
![]() |
#300 | |
Banneling
|